Teletubbies, kom maar gauw.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
Omdat hij met onzichtbare inkt is getypt.
En mijn volledige naam bevat
Mijn msn-adres bevat mijn usernaam.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:56 schreef Ned_Bigby het volgende:
Is wel best handig
Wo-oh-oh-oh everyboy's starry-eyed
En 2 jaar later hier het WKquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:01 schreef mstr het volgende:
EK 2016 in Frankrijk, dat is dan wel weer tof.
Oeh leuk, dan kan de nieuwe eigenaar je MSN jattenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Jammer dat het domein niet meer van mij is.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Oeh leuk, dan kan de nieuwe eigenaar je MSN jatten
Beetje onduidelijke foto eh.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gok de prijs! Top die prijs!
Ik hoop niet teveel geld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gok de prijs! Top die prijs!
Ik =/= Rikquote:
Ow, is ook zoquote:
Nee. Of jij moet bijbetalenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, is ook zo!
Maar maar maar LG... kan je hem nog ruilen voor een android?
Bijbetalen, kan je best doen ja!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Of jij moet bijbetalen. Ons mam wordt niet zo blij als ik telefoons van 2-300 euro uitkies.
Ja, dat laatste merk ik wel ja. Dat je iets harder moet duwen. Achja. Moet ergens tevreden mee zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bijbetalen, kan je best doen ja!
Ik zeg verder niets, maar ik hoop dat je geen spijt gaat krijgen van eentje met minder scherm alsin: touchscreen waarop je echt moet rammen om goede zinnen te krijgen!!! nvm verder, carry one
!
Die onderste twee vind ik er nog wel tof uitzien, die tweede vind ik sowieso niks en ik heb wel mooiere jasjes gezienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Colbert jasje
[ afbeelding ]
Overhemd van Cast Iron
[ afbeelding ]
2 lange overhemden
Betere foto's
Ben er in ieder geval blij mee!
Ik las net een R&P-achtig topic en dacht dat jij iets heel anders bedoelde met duwenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat laatste merk ik wel ja. Dat je iets harder moet duwen. Achja. Moet ergens tevreden mee zijn.
2 out of 4. Primaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die onderste twee vind ik er nog wel tof uitzien, die tweede vind ik sowieso niks en ik heb wel mooiere jasjes gezien
xDquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik las net een R&P-achtig topic en dacht dat jij iets heel anders bedoelde met duwen
Iets met gegeven en paard in de bek kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bijbetalen, kan je best doen ja!
Ik zeg verder niets, maar ik hoop dat je geen spijt gaat krijgen van eentje met minder scherm alsin: touchscreen waarop je echt moet rammen om goede zinnen te krijgen!!! nvm verder, carry one
!
Zal best... ik heb die 'fout' gemaakt met een mp3speler... En ik bedoel het niet lullig mind the 'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Iets met gegeven en paard in de bek kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |