Wees blij dat je nog opstaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee, stond ermee op. Maar dit is niet best geloof ik
quote:
ik heb ook wel eens pijn als ik opsta, alleen dat klinkt in mijn oren fout op dit moment, alhoewel ik het niet zo bedoel. doch is deze zin zodanig geconstrueerd dat het impliceert en accentueert wat het tegenovergestelde zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt Parkinsonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ik kan niet schaken, nouja, kan het wel, alleen ik verlies altijd, en dat is niet leukquote:
Kan ik niet bij, want bolle buik.quote:
ey dan kan ik eindelijk eens winnen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik kan niet schaken, nouja, kan het wel, alleen ik verlies altijd, en dat is niet leuk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ey dan kan ik eindelijk eens winnen!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef tubacloud het volgende:
wanneer komen de nieuwe smileys in de smileybalk te staan?
Staan er al? Of zijn er nog meer nieuwe?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef tubacloud het volgende:
wanneer komen de nieuwe smileys in de smileybalk te staan?
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens pijn als ik opsta, alleen dat klinkt in mijn oren fout op dit moment, alhoewel ik het niet zo bedoel. doch is deze zin zodanig geconstrueerd dat het impliceert en accentueert wat het tegenovergestelde zou moeten zijn.
/bored
die huilzwaaismiley zie ik niet staanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Staan er al? Of zijn er nog meer nieuwe?
waar haal je die vandaan?quote:
Ga naar een van je 53 andere sletjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik ben moe, wijs me nu eens op een normale manier af?
Ik begrijp dat er mensen zijn die zich aangetrokken voelen tot eenzelfde geslacht. Deze onderlinge aantrekkingskracht leidt vaak tot seksuele spanningen, waarna er zaken gebeuren waarvan Ik niet gedient ben. Hierbij verzoek ik u geen verder contact op te nemen aangaande het vertier dat u wenst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik ben moe, wijs me nu eens op een normale manier af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |