Wees blij dat je nog opstaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee, stond ermee op. Maar dit is niet best geloof ik
quote:
ik heb ook wel eens pijn als ik opsta, alleen dat klinkt in mijn oren fout op dit moment, alhoewel ik het niet zo bedoel. doch is deze zin zodanig geconstrueerd dat het impliceert en accentueert wat het tegenovergestelde zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt Parkinsonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ik kan niet schaken, nouja, kan het wel, alleen ik verlies altijd, en dat is niet leukquote:
Kan ik niet bij, want bolle buik.quote:
ey dan kan ik eindelijk eens winnen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik kan niet schaken, nouja, kan het wel, alleen ik verlies altijd, en dat is niet leuk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ey dan kan ik eindelijk eens winnen!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef tubacloud het volgende:
wanneer komen de nieuwe smileys in de smileybalk te staan?
Staan er al? Of zijn er nog meer nieuwe?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef tubacloud het volgende:
wanneer komen de nieuwe smileys in de smileybalk te staan?
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens pijn als ik opsta, alleen dat klinkt in mijn oren fout op dit moment, alhoewel ik het niet zo bedoel. doch is deze zin zodanig geconstrueerd dat het impliceert en accentueert wat het tegenovergestelde zou moeten zijn.
/bored
die huilzwaaismiley zie ik niet staanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Staan er al? Of zijn er nog meer nieuwe?
waar haal je die vandaan?quote:
Ga naar een van je 53 andere sletjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik ben moe, wijs me nu eens op een normale manier af?
Ik begrijp dat er mensen zijn die zich aangetrokken voelen tot eenzelfde geslacht. Deze onderlinge aantrekkingskracht leidt vaak tot seksuele spanningen, waarna er zaken gebeuren waarvan Ik niet gedient ben. Hierbij verzoek ik u geen verder contact op te nemen aangaande het vertier dat u wenst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik ben moe, wijs me nu eens op een normale manier af?
Neem een ibuprofen of ga naar een huisartsenpost.quote:
Leuke meisjes wel ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=11010341
Die Eline![]()
Waarom kijk je lingo online?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
Die Eline![]()
Ik zag het laatst op TV en wilde haar de mannelijke PUB'ers niet onthouden.quote:
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik zag het laatst op TV en wilde haar de mannelijke PUB'ers niet onthouden.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
Die Eline![]()
Trustenquote:
Eline mag wel ff 2 ballen pakkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
Die Eline![]()
Weet ik veelquote:
Heb gedaan wat je zei, flink wat aspirine en naa huisartsenpost enzo. Zat zo'n meisje die van de scooter gelazerd was ookquote:
Die had zeker teveel gedronken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb gedaan wat je zei, flink wat aspirine en naa huisartsenpost enzo. Zat zo'n meisje die van de scooter gelazerd was ook
Oh alleen een ontsteking. Antibioticashit nu. Merk je dat trouwens?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die had zeker teveel gedronken?
En wat voor enge ziekte heb je?
Het is de bedoeling van wel jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh alleen een ontsteking. Antibioticashit nu. Merk je dat trouwens?
Ja maar ik bedoel is zoiets vermoeiend ofzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van wel ja
Pff ik dacht laatst dat ik een blindedarmontsteking had, mijn buik deed ontzettende pijn en ik kon totaal niet meer bewegen. Bleek uiteindelijk een fikse buikgriep te zijn geweest wat gelukkig verholpen is met wat pijnstillers
Meh, dat niet tot zover ik weet. Hoogstens wat diarree.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel is zoiets vermoeiend ofzo?
En ik zat straks helemaal te shaken van de pijn![]()
Ah men dat nummer is dan weer wel slechtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:26 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Meh, dat niet tot zover ik weet. Hoogstens wat diarree.
Als goedmakertje een vrolijk Vlaams zomerdeuntje met een lekker wijf:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ah men dat nummer is dan weer wel slecht![]()
Nog snel voor et slapen dan. Truste manquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Als goedmakertje een vrolijk Vlaams zomerdeuntje met een lekker wijf:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |