En Nikki kreeg bij 'hits van 538' als enige een 4 jaar oud nummerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Flikte ze ook niet zoiets met die Nathalie, gewoon een kutnummer geven.
Je kan echt niet beweren dat dit slecht wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
De jury is weer doof, dit was echt niet goed van Jaap, hij kan veel beter.
uhm jaquote:
Ze doet inderdaad vervelend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Kan die Angela ook een keer normaal doen?
waarop?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Rauzer het volgende:
Ik wil eigenlijk stemmen maar m'n beltegoed is op
That's the one.quote:
Stacey deed al normaal toen ze Ro (Wie?) naar huis stuurde.quote:
Kom je uit een ei of zo?quote:
quote:
En alweer eens. Ze had minimaal derde moeten worden achter Jaap en Maaike.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. En als het al zo was, wordt het ruimschoots gecompenseerd door haar zang.
Marquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Marlalala het volgende:
Joooo-pi! Ik miste je al!
Stiekem he... heb je daar wel een punt :'0quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar kom zeg, zie wat 538 die mensen aandoet! Dat verdient zo'n reactie.
quote:
Maaike mag niet verliezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
Twitter denkt dat Maaike verliest...
arme sok
Ik snap serieus niet dat de meningen daar zo over kunnen verschillen, ze zingt prachtig!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als je zingt als een drachtige berggeit boeit dat niet.
dat heb ik nou altijd als er voetbal isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kan nog steeds niet kijken, want mijn vriendin heeft de tv gereserveerd...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
Jongens...
Dit is onze laatste vrijdagavond, zo...
ah er komt wel weerw at andersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
Jongens...
Op naar Popstarsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
Jongens...
Ze mekkert. Ik ergerde me dood aan die niet zo subtiele trilletjes in haar stem.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat de meningen daar zo over kunnen verschillen, ze zingt prachtig!
jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
Jongens...
Ik ben er nog niet zeker van maar het ziet er goed uit gezien het jurycommentaar.quote:
En zij heeft de broek aan bij jullie thuis?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kan nog steeds niet kijken, want mijn vriendin heeft de tv gereserveerd...
Kim Holland...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Hoogtepunten van de tv-kantine? Zijn die er dan?
quote:
Ow sorry gemistquote:
ja, het wegzappen als het begint en het terugzappen als ik hier lees dat XFA weer begint.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Hoogtepunten van de tv-kantine? Zijn die er dan?
Oh ja, mijn leven gaat weer beginnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
Jongens...
Nee dat niet zozeer, maar als ik thuis kom van een etentje kan ik niet best meteen de tv opeisen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
En zij heeft de broek aan bij jullie thuis?
Zo slecht was ze ook weer niet. Maar haar zang icm. de uitstaling hebben haar genekt. En terecht naar mijn mening.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als je zingt als een drachtige berggeit boeit dat niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Sumera make-up -oos zeg maar, nu niet echt bloedmooi hoor..beetje scheef en grauw hoofd.
Romy vond ik irritant maar die was wel echt mooi natuurlijk, dat zie ik als vrouw ook heus wel.
Was Sumera er ook ????? ???quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Sumera make-up -oos zeg maar, nu niet echt bloedmooi hoor..beetje scheef en grauw hoofd.
Romy vond ik irritant maar die was wel echt mooi natuurlijk, dat zie ik als vrouw ook heus wel.
Dat vond ik ook wel heel triest ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
Maar Everybody hurts niet kennen. Damn.
Ik vind Carlo alleen te pruimen in de tv-kantine.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Carlo en Irene waren vroeger echt mijn helden, en nu.... wat doen ze?!
Ik zie niet in waarom nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee dat niet zozeer, maar als ik thuis kom van een etentje kan ik niet best meteen de tv opeisen...
grapjequote:
Ze was samen met haar broetjes iets aan het kijken... Dus ook nog eens 2 tegen 1quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
Jamie en Kelvin samen op de piano
Zieltjes winnen
nepquote:
Hoezo voor de derde keer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Oh, voor de derde keer de Lost finale maar kijken
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Oh, voor de derde keer de Lost finale maar kijken
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar was Sumera er dus ook??
Oke ik snap hetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze was samen met haar broetjes iets aan het kijken... Dus ook nog eens 2 tegen 1
Ik ga dat ook niet eens proberen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Kijk, Carlo kan op zich nog wel iets. Maar dat Irene moet meedoen, dat vind ik het meest tenenkrommende. Het past gewoon niet bij haar en ze kan het niet.
mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens vorig jaar gefigureerd in de tv-kantine
Eerste keer meteen na downloaden. Daarna met vrouw, want die kon niet wakker blijven door jetlag. En nu is ie dan in NL op tv. Niet dat ik het af ga kijken, maar alle sis beter dan de tv kantine.quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb trouwens vorig jaar gefigureerd in de tv-kantine
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
Oh dat liedje van Gooische Vrouwen![]()
beste wat ik gehoord heb vanavond
Linda?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carlo heeft er dit seizoen meer in te tv-kantine die niet lijken dan Linda
Ik vind Irene meestal beter dan Carloquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Kijk, Carlo kan op zich nog wel iets. Maar dat Irene moet meedoen, dat vind ik het meest tenenkrommende. Het past gewoon niet bij haar en ze kan het niet.
true, true.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerste keer meteen na downloaden. Daarna met vrouw, want die kon niet wakker blijven door jetlag. En nu is ie dan in NL op tv. Niet dat ik het af ga kijken, maar alle sis beter dan de tv kantine.
Irene hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Bedankt, Kalquote:
Echt? Bij haar vind ik gewoon genant om naar te kijken. Bij Carlo ook wel, maar minder. Ach, het is gewoon een wanstaltig program.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind Irene meestal beter dan Carlo
Ik heb wel geluid, geen beeldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedankt, Kal
Nu zit ik dus alleen de Backstage te kijken op de pc, maar deze jamsessie met Kelvin is wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |