Ik zeg niet dat ze arrogant was. Ze kwam gewoon helemaal niet over.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze was timide, en een tikje ongemakkelijk. Dat verwarren mensen blijkbaar met arrogantie. Verder is ze gewoon bloedmooi, als je dat niet vindt ben je gay.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
RTL4 wil Jaap laten winnen![]()
538 is toch ook RTL?
Vond Kelvin 1e keer beter. Wel by far 2e.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij flikt het he toch maar mooi.
Beste performance so far.
helemaal eensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze was timide, en een tikje ongemakkelijk. Dat verwarren mensen blijkbaar met arrogantie. Verder is ze gewoon bloedmooi, als je dat niet vindt ben je gay.![]()
Nee mop, ik ben een Schiedamsequote:
Ja, zoiets. Flikte ze ook niet zoiets met die Nathalie, gewoon een kutnummer geven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
RTL4 wil Jaap laten winnen![]()
538 is toch ook RTL4?
Dat vind ik dan weer niet verrassend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Dit vond ik echt verrassend en verbazingwekkend goed![]()
quote:
Ben ik het niet mee eens. En als het al zo was, wordt het ruimschoots gecompenseerd door haar zang.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze arrogant was. Ze kwam gewoon helemaal niet over.
Zag Nathalie net nog op TMF met haar dance nummerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Flikte ze ook niet zoiets met die Nathalie, gewoon een kutnummer geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |