...en stil zittenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Kan die Angela ook een keer normaal doen?
als ik de voorgaande weken meetel zeker, maar op basis van vanavond is het Maaike die moet vertrekken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
Nou dat Jaap ging winnen was wel al bekend maar ik hoop gewoon dat het publiek deze keer Kelvin wel eindelijk eruit gooit.
Maar als je zingt als een drachtige berggeit boeit dat niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Verder is ze gewoon bloedmooi, als je dat niet vindt ben je gay.![]()
je bedoelt staceyquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Je wordt ook een dagje ouder..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee, maar het leek van niet... Het gaat te snel hier
beter nummer? Dit was weergaloos goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Jaap is een sympathieke gozer, dus die mag wel door van mij, maar morgen hopelijk een beter nummer dan.
Hoe kom je daar bijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik de voorgaande weken meetel zeker, maar op basis van vanavond is het Maaike die moet vertrekken.
En Nikki kreeg bij 'hits van 538' als enige een 4 jaar oud nummerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Flikte ze ook niet zoiets met die Nathalie, gewoon een kutnummer geven.
Je kan echt niet beweren dat dit slecht wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
De jury is weer doof, dit was echt niet goed van Jaap, hij kan veel beter.
uhm jaquote:
Ze doet inderdaad vervelend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Nuchterheid het volgende:
waarop?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Rauzer het volgende:
Ik wil eigenlijk stemmen maar m'n beltegoed is op
That's the one.quote:
Stacey deed al normaal toen ze Ro (Wie?) naar huis stuurde.quote:
Kom je uit een ei of zo?quote:
quote:
En alweer eens. Ze had minimaal derde moeten worden achter Jaap en Maaike.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. En als het al zo was, wordt het ruimschoots gecompenseerd door haar zang.
Marquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Marlalala het volgende:
Joooo-pi! Ik miste je al!
Stiekem he... heb je daar wel een punt :'0quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar kom zeg, zie wat 538 die mensen aandoet! Dat verdient zo'n reactie.
quote:
Maaike mag niet verliezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
Twitter denkt dat Maaike verliest...
arme sok
Ik snap serieus niet dat de meningen daar zo over kunnen verschillen, ze zingt prachtig!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar als je zingt als een drachtige berggeit boeit dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |