hier nog 1quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:55 schreef BrandX het volgende:
Omdat het in ONZ staat had ik stiekem een heel ander verwachtingspatroon bij het open van dit topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef drumminggod het volgende:
zijn geen snoepjes. Maar katjesEen kat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Op eigen risico, Las net als je het verkeerd doet kan je geen Mew vangen maar verneuk je save.
EDIT: KUTTERDEKUT, Verkeerde topic, Moven dus naar [Centraal]Pokemon Discussie Topic
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 21:53:54 ]
Rock on! En Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn het geen snoepjes?
NIet zoveelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:47 schreef MacBreQ het volgende:
Hoe veel vlees haal je nou uit zo een kitten?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:00 schreef Hyman het volgende:
Die witte heb ik vernoemd naar Sjoegerd, omdat ie een witte auto heeft, en er altijd vogelschijt opzit.
Deze heeft namelijk ook 2 zwarte stippen.
Ik moet later maar geen namen bedenken voor mn kinderen, dan gaan ze vragen waarom ze zo heten.
Pics.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn Dotje was ook net een ratje toen ik haar kreeg
Nu is ze bijna 1 jaar
Aahw. Mijn hond wil heel graag een kat, maar dan voor het snackenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn Dotje was ook net een ratje toen ik haar kreeg
Nu is ze bijna 1 jaar
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aahw. Mijn hond wil heel graag een kat, maar dan voor het snacken
Awquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn het geen snoepjes?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
Over het algemeen vind ik mannen met katjes eng. Ze stemmen meestal GroenLinks en hebben zowel een hoop haar zonder gel op hun hoofd als dat ze wat vrouwelijke trekjes hebben.
Ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:47 schreef MacBreQ het volgende:
Hoe veel vlees haal je nou uit zo een kitten?
Ik ben heul rechts, en stem VVDquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
Over het algemeen vind ik mannen met katjes eng. Ze stemmen meestal GroenLinks en hebben zowel een hoop haar zonder gel op hun hoofd als dat ze wat vrouwelijke trekjes hebben.
Heel goed! Ik zei ook, in het algemeen, eerder post in je topic stond al dat ze lief warenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben heul rechts, en stem VVD, uit testen en vrienden blijkt dat ik beter PVV kan stemmen: ')
En remlove is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En remlove is de uitzondering die de regel bevestigd
Is die remlof een linkse rakker danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En remlove is de uitzondering die de regel bevestigd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is patat
Nu gaan ze nog niet weg hequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Moet je dr nog een kwijt? Ik weet misshcien iemand
Ik zei een "maandje of wat"quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:58 schreef fs180 het volgende:
Maandje al? Gebruikelijk is toch een week of 8? Ik pm wel als ze interesse heeft
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef jesperrrrsss het volgende:
dit doet me denken aan dat reimpje
poesje miaw kom een gauw ik heb lekkere melk voor jou
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef jesperrrrsss het volgende:
dit doet me denken aan dat reimpje
poesje miaw kom een gauw ik heb lekkere melk voor jou
quote:
als je ze kunt eten wel denk ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn het geen snoepjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |