TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist? Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Op vrijdag 28 mei 2010 20:55 schreef BrandX het volgende: Omdat het in ONZ staat had ik stiekem een heel ander verwachtingspatroon bij het open van dit topic
hier nog 1
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist? Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O* I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+