Dat is niets voor KLB, man. Daarnaast heb ik al meer dan een uur niets geslot. 14.gifquote:
oussssssssieeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is niets voor KLB, man. Daarnaast heb ik al meer dan een uur niets geslot. 14.gif
Is dat ding in je User Icon soms jouw rooie anjer waar je graag de vuist van o.us in ziet verdwijnen?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Echt bijna alleen maar van dit soort vage opmerkingen in bijna elk topicquote:
Gewoon waarschuwing geven die gast.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef Penisbaard het volgende:
Die Mankepoot hè, is dat een bot ofzo?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt bijna alleen maar van dit soort vage opmerkingen in bijna elk topic
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Nerds die over WoW praten deel 2
Kan deze niet dicht? Daar is een centraal WoW topic voor, die gastjes hoeven niet ook hier al moeilijk te gaan doen met hun fireballs en dps'en
Ga verder in het WoW-topic in GAM, wat Hostimeister zegt. Voor de rest; opgelost.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:38 schreef Fortitude het volgende:
Nerds die over WoW praten deel 2
Laat eens open die reeks is mooi en gaat nog mooier worden.
Ok swarmahoer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Ga verder in het WoW-topic in GAM, wat Hostimeister zegt. Voor de rest; opgelost.
Komt voor de bakker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Goed dat je het Henk Klos-topic hebt opgeschoond.
Kutuser ja, hij plaatst alleen reacties wat die van het Topic vindt of hij plaats TVPs in Topics als 'Ik heb in mn broek gepist'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hem al gewaarschuwd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kutuser ja, hij plaatst alleen reacties wat die van het Topic vindt of hij plaats TVPs in Topics als 'Ik heb in mn broek gepist'.
Geen persoonlijke gegevens mogen gepost worden dus ook Hyveslinkjes. Zal zo even kijken of dat aan de orde is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat is er met mijn Henk Klos topic gebeurd dan![]()
O en in hoeverre mag je foto's van mensen hun hyves op fok zetten? Ik heb toch een pareltje gevonden die ik mensen niet wil onthouden.
O nee die 2 opmerken staan los van mekaar. Over die foto's wil ik een topic van maken, maar ik informeer eerst even voordat er problemen ontstaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Geen persoonlijke gegevens mogen gepost worden dus ook Hyveslinkjes. Zal zo even kijken of dat aan de orde is.
Dat kutplaatje waarin "Mensen die" topics/reacties belachelijk werden gemaakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
O nee die 2 opmerken staan los van mekaar. Over die foto's wil ik een topic van maken, maar ik informeer eerst even voordat er problemen ontstaan.
Daarnaast vroeg ik me af wat er allemaal in het Grote Henk Klos topic stond wat verwijderd moest worden. Zullen wel weer users zijn die de schoonheid van het Nederlands lied niet waarderen
Top, ik ga me best doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat kutplaatje waarin "Mensen die" topics/reacties belachelijk werden gemaakt.
Gewoon geen Hyveslinkjes of gegevens. Mocht dat blijken zal ik ingrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |