Die plek bezit ik al weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:25 schreef jagga het volgende:
[..]
niet huilen ventje
moet jij niet je jongere hangplek terugveroveren van die urkse oudjes ?
ligt denk ook voor groot deel aan mn gear, ik loop nie in de allerbeste gear rond, en ik draag ook nog een mix van pvp en pve gear. omdat ik in PuG's wel us wat argo op me neem als de tank t ff te zwaar krijgt of dat ik ff verdwaalde mobs die richting de casters loop op me neem, en dan is een beestje ressilence wel handig opzich. En ook in World pvp heb je vaak nie de tijd om van gear te switchen. Dusjah vandaar dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:17 schreef jagga het volgende:
3.5 is niet slecht maar ook niet echt goed, maar dat zal gear zijn.
Ik tank meestal, heb fury offspec. Ik haalf single target 8.5, trash 15k dps
En idd 800 is intens triest maar ze lopen er echt rond
Godverdomme.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ligt denk ook voor groot deel aan mn gear, ik loop nie in de allerbeste gear rond, en ik draag ook nog een mix van pvp en pve gear. omdat ik in PuG's wel us wat argo op me neem als de tank t ff te zwaar krijgt of dat ik ff verdwaalde mobs die richting de casters loop op me neem, en dan is een beestje ressilence wel handig opzich. En ook in World pvp heb je vaak nie de tijd om van gear te switchen. Dusjah vandaar dus
Dit dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ligt denk ook voor groot deel aan mn gear, ik loop nie in de allerbeste gear rond, en ik draag ook nog een mix van pvp en pve gear. omdat ik in PuG's wel us wat argo op me neem als de tank t ff te zwaar krijgt of dat ik ff verdwaalde mobs die richting de casters loop op me neem, en dan is een beestje ressilence wel handig opzich. En ook in World pvp heb je vaak nie de tijd om van gear te switchen. Dusjah vandaar dus
W-T-F!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je hebt en functie om je gear te switchen in het character schermpje. Dan kan je alles in 1x wisselen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, mits je niet in combat bent toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef internal het volgende:
[..]
Je hebt en functie om je gear te switchen in het character schermpje. Dan kan je alles in 1x wisselen.
Met andere woorden je PvE'ed in PvP gear haha kut noob.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Chains of ice en wegwezen om te switchen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, mits je niet in combat bent toch?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:35 schreef internal het volgende:
[..]
Chains of ice en wegwezen om te switchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |