Kloptquote:Op maandag 19 april 2010 19:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja en zanger Rinus is ook hoog niveau.
quote:Laatste nieuws! #Joran gesignaleerd in een Pocho met een dwarsfluit op het Centraal Station van Utrecht.
HAHAHA WAAR HAALT HIJ DIE GRAPPEN TOCH VANDAANquote:Heb jij hem gezien? SMS Jor AAN... #Joran
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
Deze hilarische man zit nu ook op de Twitters, vooral zijn grappen over Joran zijn HIE-LA-RIES
http://twitter.com/WilkoTerwijn
[..]
[..]
HAHAHA WAAR HAALT HIJ DIE GRAPPEN TOCH VANDAAN
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
Deze hilarische man zit nu ook op de Twitters, vooral zijn grappen over Joran zijn HIE-LA-RIES
[..]
[..]
pijnlijk niet grappig die man, en hij gaat ook maar doorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
quote:Onverwachte problemen voor #Joran. Het schijnt dat de OV-chipkaart nog helemaal niet werkt in Chili.
quote:De telegraaf heeft #Joran al proberen te bellen voor een interview.
quote:Volgens Peter R. de Vries is de moord gepleegd met een kandelaar in de serre. #Joran
quote:Breaking News! Volgens #Joran is het allemaal de schuld van de aswolk.
quote:#Joran... Daar kan ik helaas geen touw aan vastknopen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Hij blijft maar doorgaan met zijn hilarische grappen en grollen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er is iets kapot gegaan van binnen wat niet meer hersteld kan worden vrees ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Godverdomme.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Briljantquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Zoekopdrachten gerelateerd aan Wilko Terwijn
wilko terwijn standup comedy zonder humor
wilco terwijn
wilko terwijn superantiheld
ik hoop (en verwacht) dat die mensen niet hebben betaald.quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef ralfseltje het volgende:
Dat publiek ook, in close-ups van het publiek lacht niemand terwijl het geluid anders suggereert
Ik heb gister alleen de laatste 2 min gezien omdat TBS daarna kwam... Dus toch nu ook maar even gekekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef luckass het volgende:
Ik ga nu kijken: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1039595
Edit: de eerste drie minuten zijn al tenenkrommend slecht
Dat had Wilko kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:23 schreef luckass het volgende:
Een vriend van mij van het een goede show.
dat is guido weijers, idioot.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef TheZapster het volgende:
Vanavond is hij op SBS6 met zijn oudejaarsconference.
Dat is volgens mij ook zon watje. Ken hem verder niet maar in pauw en witteman was hij echt raarquote:
dat is 'humor' voor tokkies + jatwerk. gigantische debiel is dat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook zon watje. Ken hem verder niet maar in pauw en witteman was hij echt raar
Hier moest ik om lachen. Om die twitter'grapjes' niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er is iets kapot gegaan van binnen wat niet meer hersteld kan worden vrees ik
quote:Het lijkt buiten wel op de Gaza strook... Alleen hebben de kinderen nu alle wapens.
quote:Bobby Farrel is niet dood. Die ligt gewoon te playbacken.
Hoe kom je er op.quote:#Wilders komt met een boek over de Islam. Dat wordt denk ik de eerste keer dat je kan zeggen: 'Ik vond de film toch beter'
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:05 schreef CasB het volgende:
Nog wat pareltjes:
[..]
[..]
[..]
Hoe kom je er op.Of liever, hoe kom je er vanaf.
van = vondquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dat had Wilko kunnen zeggen.
Zou Wilko zelf ook F5'en?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef Beach het volgende:
elk jaar rond oud en nieuw komt dit topic ook gewoon weer bovendrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |