Ik was daar anderhalf jaar geleden ofzo. Precies dezelfde show als 2 maanden geleden op tv.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tering, ik ga met m'n broertje naar Wilko Terwijn binnenkort. Ik wil de confrontatie aangaan. In other words: gewoon midden in z'n voorstelling opstaan en een discussie beginnen.
"Gast, zeik me af: ik heb geen benen en ben lesbisch".
Wedden dat ie daar niets mee kan?
hoop het niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Stefan het volgende:
Gaat Wilko nog wat doen dit jaar, hoop het, lekker Wilko afzeiken.
Pijnlijk gewoon dit. Nog erger is het feit dat er mensen voor betalenquote:
Hilarische Martin Gaus imitatiequote:
Dat trekt zijn "comedy-hart" niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hilarische Martin Gaus imitatie
daar was ik bijquote:
Nu je dat zo zegt... het lijkt me best tof om met een voorraad spacecake naar zo'n voorstelling te gaan, volgens mij lach ik mezelf dan echt het ziekenhuis in.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:28 schreef Stefan het volgende:
Wat voor soort mensen lachen er in de zaal, zijn die aan de coke?
waarom thc eten, als je het ook intraveneus kan inbrengen?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nu je dat zo zegt... het lijkt me best tof om met een voorraad spacecake naar zo'n voorstelling te gaan, volgens mij lach ik mezelf dan echt het ziekenhuis in.
Ik houd niet zo van injecties.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom thc eten, als je het ook intraveneus kan inbrengen?
tussen je tenen zie je er niets van.quote:
hoezo moet ik kiezen?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
Wat heb je liever, een trap in je ballen of een avondje naar Wilko?
Naar Wilko en hem een trap in zijn ballen geven.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
Wat heb je liever, een trap in je ballen of een avondje naar Wilko?
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Naar Wilko en hem een trap in zijn ballen geven.
In vergelijking met de rest van dat programma viel Wilko nog best meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Deze genius nu bij gehaktdag op ned 3 kijk allen.
In vergelijking met dat programma valt Aids nog best meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In vergelijking met de rest van dat programma viel Wilko nog best mee
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In vergelijking met dat programma valt Aids nog best mee
Echt?quote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef luckass het volgende:
WTF, hij was net een programma aan het doen op NED3.
Uitzendinggemist hopelijk!quote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef luckass het volgende:
WTF, hij was net een programma aan het doen op NED3.
Wilco is gewoon een soort griep; soms ben je er een week ziek van, om er de rest van het jaar niet meer aan te hoeven denken.quote:Op maandag 19 april 2010 17:44 schreef vencodark het volgende:
Echt, ik wil dit topic uit mijn AT's. Ik vind het niet meer leuk dat dit steeds terugkomt.
Mocht ie willen dat ie zo'n indruk maakte.quote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wilco is gewoon een soort griep; soms ben je er een week ziek van, om er de rest van het jaar niet meer aan te hoeven denken.
En terecht, niemand is zo artistiek en origineel als Wilko Terwijnquote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef Konijnenjager het volgende:
Een grote dag in de Nederlandse comedygeschiedenis.
http://www.cabaretinfo.nl(...)k_leider_Comedy_Cafe
Misschien is dat wel zijn act.quote:Op maandag 19 april 2010 19:31 schreef luckass het volgende:
Ik moet gewoon om hem lachen omdat het zo slecht is.
Duidelijker kan de troll nietquote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En terecht, niemand is zo artistiek en origineel als Wilko Terwijn
Ja en zanger Rinus is ook hoog niveauquote:Op maandag 19 april 2010 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik meen het, zijn humor is gewoon van een hoger niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |