quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:35 schreef heiden6 het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=844650719566524186&q=wilko+terwijn&total=1&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Heeft iemand een zakdoek? Ik word er verdrietig van.
Zeer prijzenswaardig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:20 schreef Yozzz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=C7jNWrMKbxo
Ik heb het tot de... 57 sec. volgehouden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:35 schreef heiden6 het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=844650719566524186&q=wilko+terwijn&total=1&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:38 schreef BonteAvond het volgende:
niks gelezen hier, maar: 'de scherpe komiek' volgens sbs6;' JOAH EN DAN FEGJE 44 JOAR MED KROKODILLE EN DAN WORT JE VERMORT! dor een vis...' 'HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHA'
jezus christus.
Bij 40 seconden hield ik het niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:35 schreef heiden6 het volgende:
google video
Inderdaad! Het enige leuke aan Guido Weijers is dat z'n ogen in hoeken van 90 graden staan. Maar goed, na 10 seconden is die grap er ook af. Wel knap hoe hij dat volhoudt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:52 schreef Flashwin het volgende:
ik word gewoon triest als ik naar wilko terwijn luister. zelfde geldt voor die andere flapdrol, guido weijers
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Inderdaad! Het enige leuke aan Guido Weijers is dat z'n ogen in hoeken van 90 graden staan. Maar goed, na 10 seconden is die grap er ook af. Wel knap hoe hij dat volhoudt.
Mensen die met slippers en witte sokken + korte broek in de zomer denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:39 schreef ralfseltje het volgende:
Stampvolle agendaLijkt me toch vet om heen te gaan, puur om te zien of er nou echt mensen zijn die moeten lachen. En vooral wat voor mensen dat zijn
Ieuw.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die met slippers en witte sokken + korte broek in de zomer denk ik
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Inderdaad! Het enige leuke aan Guido Weijers is dat z'n ogen in hoeken van 90 graden staan. Maar goed, na 10 seconden is die grap er ook af. Wel knap hoe hij dat volhoudt.
dat dus, erg slecht iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:03 schreef RSie het volgende:
zapte er gisteren overheen, bleef 5 minuten hangen om hem een kans te geven. daarna weer doorgezapt.
Nuff said!
mijn ervaring is dat wanneer je live bij zo'n show bent het allemaal veel leuker overkomt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tering, ik ga met m'n broertje naar Wilko Terwijn binnenkort. Ik wil de confrontatie aangaan. In other words: gewoon midden in z'n voorstelling opstaan en een discussie beginnen.
"Gast, zeik me af: ik heb geen benen en ben lesbisch".
Wedden dat ie daar niets mee kan?
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Timmor het volgende:
en BNN’s ‘de Nieuwste Show’.
En dan er achter aan brabbelt "te moeilijk voor Veronica"quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef PDOA het volgende:
Dat voorstukje op Veronica ja, waar hij die grap maakt en dat er helemaal niemand lacht.
Alleen heel jammer dat dat in elkaar is gezetquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:05 schreef PDOA het volgende:
Dat voorstukje op Veronica ja, waar hij die grap maakt en dat er helemaal niemand lacht.
Oooh wat was die pijnlijk zeg! Niemand lachte. En soms zaten er in potentie best goede grappen tussen, maar dan presenteert ie ze gewoon compleet verkeerd!quote:
Ik ben benieuwd, ben je al geweest?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tering, ik ga met m'n broertje naar Wilko Terwijn binnenkort. Ik wil de confrontatie aangaan. In other words: gewoon midden in z'n voorstelling opstaan en een discussie beginnen.
Ik was daar anderhalf jaar geleden ofzo. Precies dezelfde show als 2 maanden geleden op tv.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
hoop het niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:48 schreef Stefan het volgende:
Gaat Wilko nog wat doen dit jaar, hoop het, lekker Wilko afzeiken.
Pijnlijk gewoon dit. Nog erger is het feit dat er mensen voor betalenquote:
Hilarische Martin Gaus imitatiequote:
Dat trekt zijn "comedy-hart" niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hilarische Martin Gaus imitatie
daar was ik bijquote:
Nu je dat zo zegt... het lijkt me best tof om met een voorraad spacecake naar zo'n voorstelling te gaan, volgens mij lach ik mezelf dan echt het ziekenhuis in.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:28 schreef Stefan het volgende:
Wat voor soort mensen lachen er in de zaal, zijn die aan de coke?
waarom thc eten, als je het ook intraveneus kan inbrengen?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nu je dat zo zegt... het lijkt me best tof om met een voorraad spacecake naar zo'n voorstelling te gaan, volgens mij lach ik mezelf dan echt het ziekenhuis in.
Ik houd niet zo van injecties.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom thc eten, als je het ook intraveneus kan inbrengen?
tussen je tenen zie je er niets van.quote:
hoezo moet ik kiezen?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
Wat heb je liever, een trap in je ballen of een avondje naar Wilko?
Naar Wilko en hem een trap in zijn ballen geven.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
Wat heb je liever, een trap in je ballen of een avondje naar Wilko?
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Naar Wilko en hem een trap in zijn ballen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |