Wat Elvi zegt: Wie is jouw man?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Van mij mag iemand kritiek hebben op iets wat ie zelf niet doet hoor,maar tis toch zo? Ik weet hoe moeilijk het is om grappen te maken die ergens op slaan en helaas kan je het niet iedereen naar de zin maken, en zijn er altijd mensen die iets grappig vinden wat andere mensen niet vinden.Ik vond namelijk mijn man in zijn tv-opnames ook niet grappig...En Wilko ook niet.Maar andere dingen weer wel.En Leon (van der zanden) die ik dus wél grappig vond, die vond ik in het echt , in het theater weer niet grappig.
Maar wat betreft die opmerking: Als je vind dat je grappiger bent, moet je het bewijzen
Ja sorry, Ik had een quote verklootquote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En @ reactie die hier eerst stond, als reactie op mijn post:
Voor mezelf, natuurlijk.Of Dit Was Het Nieuws.
Raoul Heertjequote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Elvi het volgende:
Wie is jouw man dan?
Heeft aardig wat shows gedaan op TV/radio zie ik op zijn website. Toevallig binnenkort in Utrecht te zien?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Patrick Haagmans
(en gelukkig zegt dat waarschijnlijk niemand iets)
Nee, Helaas alleen maar "hier"in Limburg,de shows dan.Maar hij kan wel geboekt worden haha,dan komt ie vast wel naar utrecht.Slim dat je de website gevonden hebt, die is nog niet "echt"online omdat er nog fouten in/op staanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Heeft aardig wat shows gedaan op TV/radio zie ik op zijn website. Toevallig binnenkort in Utrecht te zien?
Ja, daar heb je wel gelijk in,Dat vind ik ook zijn enige nadeel, die stem is redelijk slaapverwekkendquote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef Agiath het volgende:
Zijn grappen zijn opzich wel aardig, maar hij heeft gewoon een ongeïnteresseerde kutstem![]()
Zo moeilijk was dat niet, hoor...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef Tammymara het volgende:
Slim dat je de website gevonden hebt, die is nog niet "echt"online omdat er nog fouten in/op staan![]()
Ja,das dus ook een mooie foutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo moeilijk was dat niet, hoor...
Jij had belangrijkere dingen te doen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik mocht ook bij de opanmes aanwezig zijn maar heb voor de eer bedankt.
relax maar... kzal me wel vergist hebben... hehequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Wat? Nog niet overtuigd?
http://www.zwartekat.nl/forum/index.php?topic=2849.0
http://www.goedgejat.tk/
En dat moet ons dan de "Oudejaarsconference nieuwe stijl" voorschotelen. Flikker toch op, man!
En dan nog is die grap over Steve Irwin waarschijnlijk de beste grap van Guido...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
Ja.
Die struint ook het hele jaar internetfora, schoolpleintjes en openbare gelegenheden af om z'n grappen bij elkaar te jatten.
dat lijkt mij ook, anders gaat zo'n kutzender er geen reclame mee maken... en dat zegt dus dat die kneus echt heel erg zielig is. zo'n mongool verdient wat mij betreft gewoon een kogel door z'n schele mongolenkop. wat een bagger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En dan nog is die grap over Steve Irwin waarschijnlijk de beste grap van Guido...
Wat een malloot. Ga dan in de kantine van de palletfabriek Hans Teeuwen nadoen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Wat? Nog niet overtuigd?
http://www.zwartekat.nl/forum/index.php?topic=2849.0
http://www.goedgejat.tk/
Geluk bij een ongeluk voor dat publiek, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef Vossel het volgende:
Wilko Terwijn zou maandag in het Stadstheater in Zoetermeer staan. Is hij niet op komen dagen. Niemand (inclusief manager) kon hem te pakken krijgen
Ook in zijn gastenboek reageert hij niet: http://www.stand-upcomedy.nl/?p=3
Die mensen hebben toch weinig gemist
Zou ie dood zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:15 schreef Vossel het volgende:
Wilko Terwijn zou maandag in het Stadstheater in Zoetermeer staan. Is hij niet op komen dagen. Niemand (inclusief manager) kon hem te pakken krijgen
Ook in zijn gastenboek reageert hij niet: http://www.stand-upcomedy.nl/?p=3
Die mensen hebben toch weinig gemist
Helaas hij leeft nogquote:
Twee succesopties mijn reet. Die kerel staat 2 keer in de kleine zaalquote:Ik ben geen Frans Bauer die trillend bij SBS Shownieuws gaat zitten, maar ik weet wel wanneer excuses nodig zijn. In dit geval zeker. Door een miscommunicatie dacht ik dat ik alleen dinsdag 9 januari in Zoetermeer moest spelen. Het schijnt echter zo te zijn dat jullie 'De Mensen Uit Zoetermeer e.o."mij echt grappig vinden en er zelfs 2 succesopties waren gepland, dus ook die van maandag 8 januari. Zeker door het feit dat jullie mij zo steunen in Zoetermeer, vind ik het extra erg dat het zo gelopen is. Ik zou jullie dan ook allemaal willen uitnodigen voor 7 maart wanneer de vervangingsvoorstelling plaats zal vinden. jullie hoeven hier uiteraard geen cent voor te betalen. Ik neem alle kosten op me en zal extra mijn best doen om er een onvergetelijke avond van te maken. Ik hoop dat jullie mijn excuses aanvaarden en op 7 maart langskomen. Was getekend: Een zich de ballen uit de broek schamende Wilko Terwijn. PS Als je tomaten mee brengt snap ik dat best.
quote:X
Het Romeinse cijfer ‘X’, staat voor tien jaar Stand-up Comedy. De letter ‘X’ slaat niet op Wilko's X-factor, maar op de inhoud van zijn shows, die al tien jaar dagelijks aan verandering onderhevig zijn. De inhoud daarvan is onbekend, vaak ook voor Wilko Terwijn zelf, omdat de beste stand-up op het podium ontstaat.
Tien jaar geleden klauterde Wilko Terwijn voor het eerst het podium op. Vandaag de dag kan hij gerekend worden tot de groten in het Nederlandse comedycircuit. Hij wordt gezien als een stand-up comedian pur sang. Bewonderd om zijn grapdichtheid. Ongeëvenaard om zijn dagelijkse nieuw materiaal. Geen actualiteit gaat aan hem voorbij zonder zijn comedycommentaar. Door die bijzondere talenten wordt Wilko gevolgd door een steeds groter publiek. In de theaters waar hij speelt, groeit zijn aanhang per voorstelling. Maar terugkijken hoeft hij niet met zijn nieuwe programma ‘X’, want iedere voorstelling is altijd weer anders.
Wilko is vaste headliner van de Comedy Explosion. Wanneer je de comedy-bus van de Comedy Explosion ziet rijden is er een grote kans dat Wilko hier in zit, want hij speelt veel en overal. Daarnaast is Wilko en van de vele, vaste gezichten van het Comedy Theater in de Nes, de thuisbasis van de Comedy Explosion.
Wilko Terwijn is wellicht de meest gevraagde tekstschrijver van televisie Nederland. Hij schreef onder andere voor Jörgen Rayman, Javier Guzman, Claudia de Breij en ‘Ook dat nog’ alsookeen wagonlading andere programma's. Op de radio was hij veelvuldig te horen bij BNN United, Giel Beelen, Rob Stenders en Patrick Kicken.
Naast zitting in diverse panelshows heeft Wilko Terwijn zijn televisiebekendheid vooral te danken aan een drietal oudejaar stand-up’s, de tegenhangers van de oudejaarsconference. Opvallend verrassendwaren de hoge kijkcijfers van deze shows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |