quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Devolution het volgende:Daar heb ik altijd zo'n hekel aan he. Klanten willen altijd de mogelijkheid hebben om hun produkten te kunnen retourneren (soms zelfs onder absurde condities), maar een winkelmodel/refurbished/gebruikt model nemen? Ho maar. Het komt van twee kanten, mensen!
Als iets in goede staat is, zal ik het niet terugsturen, zelfs niet wanneer het product me niet bevalt ofzo. Ik doe mijn research van te voren, en aan de hand daarvan beslis ik of een film, dvd, game, of product, iets voor mij is. Als het dan tegenvalt (inhoudelijk), so be it... dat is dan niet de schuld van de verkoper.
Maar wanneer ik een NIEUW boek bestel, voor een nieuwprijs. en ik krijg er een die er gewoon duidelijk 2de hands uitziet, tja...dat heb ik niet besteld! Als ik gekreukte en gedeukte boeken enzo wil hebben, dan bestel ik wel een goedkope 2de hands versie. Dat lijkt me logisch.
En als het 1x voorkomt, ok, dan ben ik ook de moeilijkste niet, maar in dit geval dus 4 van de 5 die niet gesealed zijn, en 3 daarvan zien er toch iets 'gehavend' uit. Dat kan gewoon niet.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef nerd4sale het volgende:[..]
De meeste nieuwe boeken worden helemaal niet geseald in plastic geleverd door de uitgever.
Graphic novels meestal wel. Daarnaast betwijfel ik of de uitgever ze levert met kreuken erin.
quote:
Je hoeft het niet te lezen, en niemand dwingt je om een reactie neer te zetten. Dit is KLB, en dit is een terechte klacht. Als je daar klachten over hebt, dan open je maar een topic in KLB.
quote:
Waren beide duurder, anders had ik ze idd daar besteld. Bij co.uk komt er ook nog een extra tax overheen, en bij .de zijn de verzendkosten geloof ik gratis (voor games in ieder geval wel), maar de producten zelf waren gewoon duurder in euro's.