ja nee nog niet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:08 schreef Haque het volgende:
oke, o.us! slotje
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Fortitude het volgende:
Zhe-AnGeL moet ook mod worden.Dan is het feest compleet.
Pff ik heb zo een hele ouwe inhaler van vicksonianosa..(dit ivm reclame etc dan valt het niet zo op)quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
Tevens is het ook verslavend. Maar het werkt wel goed.
Nee hoor ikke niequote:Op donderdag 3 juni 2010 00:13 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je doe Vicks nog iets pakken.
Moet je 50x van niezen
Rot op met die blokjes van je. Geef ze terug aan je zusje. En post dan pics. Van haar met die blokjes.quote:
Jaah die!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:14 schreef rgras het volgende:
Xylometazoline?
mijn zusje van 13 slaapt bij der vriendje van 23 die tevens de zwager is van de vriend van mijn omaquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rot op met die blokjes van je. Geef ze terug aan je zusje. En post dan pics. Van haar met die blokjes.
Maar niet in vicks en in zelfgemaakt gekooktwaterneusdruppeldingusquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:18 schreef ForumGek het volgende:
[..]
De werkzame stof die in elke neusspray zit...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:19 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Maar niet in vicks en in zelfgemaakt gekooktwaterneusdruppeldingus
De huisarts zei niet langer dan 5 dagen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Daar zit dan ook geen waarschuwing op dat je het niet langer dan 2 weken mag gebruiken
Wel relaxt op de (openbare)pleequote:Op donderdag 3 juni 2010 00:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
De huisarts zei niet langer dan 5 dagen!
Moet er niet aan denken om nooit meer iets te kunnen proeven of ruiken zeg
Maar ook handig als je bij de lidll je boodschappen moet halen en dat nog moet opeten ook..quote:
Wel vervelend dat je dan meer moeite hebt met het zoeken van een rijpe meloenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Maar ook handig als je bij de lidll je boodschappen moet halen en dat nog moet opeten ook..
goedkoop dus
Hmm..meloenen !!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je dan meer moeite hebt met het zoeken van een rijpe meloen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
Flink knijpen..zijn ze een beetje zacht dan zijn ze precies goed, zijn ze te zacht niet ok..zijn ze hard ook niet ok!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je dan meer moeite hebt met het zoeken van een rijpe meloen
Bij de Lidl verkopen ze geeneens meloenen volgens mij...quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Flink knijpen..zijn ze een beetje zacht dan zijn ze precies goed, zijn ze te zacht niet ok..zijn ze hard ook niet ok!
Maar bij de ah heb je daar nooit last van
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Bij de Lidl verkopen ze geeneens meloenen volgens mij...
Trouwens die ren en stimpy..quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Bij de Lidl verkopen ze geeneens meloenen volgens mij...
Ik kijk het niet meer, maar vroeger altijd wel op de tv, was best wel goor en gedetailleerd wanneer ze helemaal gingen inzoomen op ogen en andere dingenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Trouwens die ren en stimpy..
Ik zag eens een stuk van hen over een wind oid?
Was zo vaag toen, ik had toen ook koorts maar toch..bleef me altijd bij
was wel funny
Pittige tante, die Ria !quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:27 schreef DjinN het volgende:
En hier nog even een Ria voor je topic!
[ afbeelding ]
Mooie vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:57 schreef JSerry het volgende:
Gebruik die troep al 5 jaar, ruik en proef nog steeds alles, volgens mij was het gewoon toeval en oorzaak van een griep dat je niks meer kon ruiken en/of proeven enz. Kon je wel nog poepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |