Ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik rijd in de auto om ergens te komen. Ik heb namelijk zoiets dat werk heet. Ik zit niet in de auto om van de airco te genieten ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dat we nu met 10 miljoen autos in NL soms totaal nutteloos rondrijden en daardoor bijna geen ruimte meer hebben voor de kinderen om te spelen dat doet er ook niet toe.
Nee, dat kan ik niet geweest zijn. Ik vind dat kinderen binnen moeten blijven en WoW moeten spelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:16 schreef Droomert het volgende:
TS was jij niet die persoon die zeurde dat kinderen tegenwoordig verwent zijn en nooit meer buitenspelen?
geef jij eens heel snel mijn busje terug!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
ik laat mijn busje verstandig langs de kant staan voor de kinderen
Ik ben niet zo'n autoverslaafde, en ben gewoon verhuisd naar de plaats waar mijn werk zich bevind, daarom kan ik dagelijks 6 kilometer enkele reis fietsen langs een kanaal zonder autos. Mijn auto heb ik ook maar de deur uit gedaan. Moet ik voor mijn werk ergens een keer naar toe neem ik wel een auto van de zaak.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik rijd in de auto om ergens te komen. Ik heb namelijk zoiets dat werk heet. Ik zit niet in de auto om van de airco te genieten ofzo.
Waar woon je als je binnen 40km geen treinstation kan vinden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef EINZ het volgende:
[..]
OMGWe hebben er weer een hoor. Hoe denk jij naar je werk te gaan als je 40 km van je werk woont en er in geen velden of wegen een treinstation te bekennen is?
Whaha. En als je baas je ontslaat of zijn bedrijf ergens anders neerpoot, wat doe je dan? Weer achter de reet van een baas aan verhuizen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben niet zo'n autoverslaafde, en ben gewoon verhuisd naar de plaats waar mijn werk zich bevind
Sinds waneer wordt je ziek van regen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:48 schreef brainbird het volgende:
Ik hoop dat het keihard gaat regenen, dat die kindertjes lekker nat en ziek worden...!!!!
Maar je hebt er vandaag toch helemaal geen last van, je beweerde laatste dat je rond half 9 naar je werk gaat, neem aan dat je dan niet voor 16.00 thuis bent of wel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef EINZ het volgende:
[..]
Whaha. En als je baas je ontslaat of zijn bedrijf ergens anders neerpoot, wat doe je dan? Weer achter de reet van een baas aan verhuizen?
Dan moet de baas een goede reden hebben om mij te ontslaan. Het bedrijf zit in een nieuw pand en is nogal verbonden met deze stad dus ik zie ze dit bedrijf niet zo snel meer verplaatsen. Op zijn hoogste nog wel een keer failliet gaan, maar genoeg andere technische bedrijven in de omgeving waar ik kan werken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef EINZ het volgende:
[..]
Whaha. En als je baas je ontslaat of zijn bedrijf ergens anders neerpoot, wat doe je dan? Weer achter de reet van een baas aan verhuizen?
Ohnee de wereld vergaat, de auto moet iets verderop geparkeerd wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet de baas een goede reden hebben om mij te ontslaan. Het bedrijf zit in een nieuw pand en is nogal verbonden met deze stad dus ik zie ze dit bedrijf niet zo snel meer verplaatsen. Op zijn hoogste nog wel een keer failliet gaan, maar genoeg andere technische bedrijven in de omgeving waar ik kan werken.
Ik hoop dat ze straks lekker aan het spelen zijn in je straat en dat je je auto 1 KM verder weg mag zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |