Haha. Geniaal.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef Skonk het volgende:
Ja, pas over een jaar merkt Groningen de veranderingen.
Overige oude Fristi is naar Lidl en Action gegaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef willempjewever het volgende:
De yokidrink van de Lidl smaakt opeens ook verdacht anders en lijkt opeens op frist?
Is dat Lidl spul van de Fristi fabriek afkomstig?
Nee, het lijkt verdacht veel op de nieuwe smaak van fristi, niet te pruimen dus!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef j0rdii het volgende:
[..]
Overige oude Fristi is naar Lidl en Action gegaan
Tjolkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Binnenkort komt Tjolk terug, misschien is dat meer iets voor TS en kornuiten
juist, dát is de bazendrankquote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Moira. het volgende:
Lul toch niet man!
DIT is de oude Fristi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef Evelien het volgende:
Hier klaagde laatst ook een meisje over aan de telefoon bij 3FM, was dat soms TS?
En met Dr. Pepper loopt het niet zo storm tegenwoordig.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:02 schreef pagadder het volgende:
Terechte klacht. Met DrPepper hebben ze dat ook eens gedaan. Nieuwe smaak, met 50% minder suiker. Was niet te zuipen.
Zie je wel! Ik dacht dat het aan mij lag!quote:Op zondag 9 mei 2010 01:02 schreef pagadder het volgende:
Terechte klacht. Met DrPepper hebben ze dat ook eens gedaan. Nieuwe smaak, met 50% minder suiker. Was niet te zuipen.
Fristi met prik! Gistiquote:Op zondag 9 mei 2010 01:25 schreef Benedykt1 het volgende:
Heb eens een hele slechte ervaring gehad met Fristi, een trauma aan overgehoudenZat ik lekker glaasjes Fristi weg te tikken, kwam er bij het laatste glas Fristi in vaste vorm (klonten
) tevoorschijn... Altijd de angst gehouden dat het weer ging gebeuren, en zodoende onnodig veel Fristi misgelopen
Verder is het natuurlijk wel sneu dat die kuthippies nog zo veel macht hebben
Die is al oud.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:26 schreef rickyszz het volgende:
De nieuwe Taksi ''zonder suiker''![]()
Is ook niet meer te zuipen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Blijkbaar ontvangen ze meer van dit soort wanhopige emails, want de reactie kwam me wel bekend voor van een paar posts hiervoor:quote:Lieve Fristi,
Al jaren drink ik mijn oude vertrouwde fristi. Toen ik de nieuwe verpakking zag dacht ik: oke leuk! Maar toen ik daar de eerste slok van nam, zonk de moed mij in de schoenen. Waar is die oude vertrouwde smaak gebleven! Het is echt een wereld van verschil en vooral de nasmaak is niet lekker. Gauw naar de winkel gerend en alle oude pakken (12) opgekocht. Nog even vooruit dus, en dan afkicken. Waarom hebben jullie die heerlijke smaak veranderd? Het is echt doodzonde! Ik hoop dat jullie je bedenken en het gauw weer terugdraaien.
De verdrietige groetjes van een fristi-fan
quote:Hartelijk dank voor uw email van 15-04-10 over de vernieuwde smaak van Fristi Rood Fruit.
Uit resultaten van testpanels is gebleken dat de nieuwe smaak van dit product beter wordt beoordeeld dan in de vorige samenstelling.
Wij vinden het jammer dat u de vernieuwde smaak niet lekker vindt. Wij hebben uw opmerking doorgegeven aan de medewerkers van onze afdeling Marketing.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
Beter een keer een fatsoenlijke klacht die actief blijft dan die 40 kuttopics die geopend worden per dag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:42 schreef Skonk het volgende:
dit topic mag anders ook wel eens dicht anita
Zal ik jou eens een kick onder je kont geven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:41 schreef jxbe84 het volgende:
R.I.P. Fristi
[ link | afbeelding ]
* 1986 - † 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |