Nou inderdaad. En ik ga er dan zelf nu wel een paar scheppen extra suiker door heen roerenquote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef BasEnAad het volgende:
De verpakking is eerder verouderwetst dan vernieuwd.
Groetjes aan je tandarts.quote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En ik ga er dan zelf nu wel een paar scheppen extra suiker door heen roeren
quote:Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.
Wij nemen deze in behandeling.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina
Mijn tanden zijn prima in orde dus die kunnen dat inderdaad prima hebbenquote:
Moet je toch mee oppassen, Fristi die al een tijdje staat. Vroeger toen ik nog jong was (quote:Op maandag 12 april 2010 12:23 schreef willempjewever het volgende:
Toch even dit gevonden, mmmmm, smaak is wel veranderd?????
[..]
Ik heb hier nog wel 2 treetjes oude fristi staan
quote:Geachte heer W,
Hartelijk dank voor uw email van 12-04-10 over de vernieuwde smaak van Fristi Rood Fruit.
Uit resultaten van testpanels is gebleken dat de nieuwe smaak van dit product beter wordt beoordeeld dan in de vorige samenstelling.
Wij vinden het jammer dat u de vernieuwde smaak niet lekker vindt. Wij hebben uw opmerking doorgegeven aan de medewerkers van onze afdeling Marketing.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
Gerie van Voorst
dan komt bij mij de volgende vraag op: is de smaak beter of lekkerder??quote:
ik heb nog nooit een product gegeten of gedronken dat na de 'vernieuwde smaak/receptuur/bereiding' ook echt daadwerkelijk lekkerder geworden wasquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef Agiath het volgende:
Merken die onaangekondigd producten veranderen, veelal ten slechte van de smaak
Ja, Tjolk. Dat zou toch terugkomen?quote:Op maandag 12 april 2010 13:53 schreef tedkees2 het volgende:
En daarbij, Fristi valt natuurlijk in het niet bij een bazendrank als Tjolk van vroegah.
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op maandag 12 april 2010 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
Diabetes patienten drinken het toch al niet (?)
Omdat er teveel suiker in zit?quote:
Dat is toch niet goed?quote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Teveel suiker? Hoezo? Waarom zouden ze geen suiker mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |