Dat is niet rechts inhalen, dat is profiteren van de simplistische gedragingen van de notoire linksrijders! Is geen aso-gedrag, maar het typeert de bestuurder die doorstroming belangrijker vind dan klakkeloze verkeersregelneukerij!quote:- als het echt niet opschiet een rij auto's rechts inhalen (niet opzichtig, maar als het zo met de verkeerstroom uitkomt)
nee want jij wilde me nooit aftrekken toen je 5 wasquote:
Ja okeequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die altijd haast op de weg hebben
Ik haal heel rustig rechts de linksplakkers in, hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:30 schreef IBAZ het volgende:
Rust in je hoofd is erg comfortabel. Heb je geen haast meer, ook niet in het verkeer.
Helaas is tijdgebrek niet zo comfortabel. We zijn niet allemaal 65+.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:30 schreef IBAZ het volgende:
Rust in je hoofd is erg comfortabel. Heb je geen haast meer, ook niet in het verkeer.
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:38 schreef Bootje84 het volgende:
- extra gas geven bij voorrang[i]nemers[/b] die dat niet hebben
Dat mag niet. Toeteren is verbodenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Crutch het volgende:
Ik scheurde dus half door de berm van de andere rijbaan de auto's voorbij waarbij ik een toeterconcert als dank kreeg.
Krijg je van die mensen die over alle banen gaan slalommen. Bovendien moet je ook nog eens een stuk beter gaan opletten want nu kunnen auto's van beide kanten komen. Nee dit werkt zeker niet beter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Het inhaalverbod rechts moet gewoon worden afgeschaft, net zoals in sommige staten in Amerika.
Iedereen rijdt dan gewoon in zijn eigen baantje en netto heb je veel minder zijdelingse verplaatsing. En de doorstroom is veel beter, want je kan eigenlijk altijd iemand inhalen.
Ongeveer gelijkbaar, maak me er ook wel eens schuldig aan. Vind het overigens wel leuk om te doen, bij een ernstige overtreding krijg ik altijd wel een soort van kickquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:38 schreef Bootje84 het volgende:
- Rechts inhalen
- te hard rijden
- door rood bij leeg kruispunt
- bumperkleven bij mensen die links plakken
- rechts inhalen bij linksrijders
- extra gas geven bij voorrang[i]nemers[/b] die dat niet hebben
Dat is het wel zo een beetje..
Wat is daar mis mee? Ik heb altijd haast, klaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die altijd haast op de weg hebben
Jij haalt dan waarschijnlijk ook met 110 km/u een andere bejaarde in.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef Plums het volgende:
Ik ben heel braaf in 't verkeer. Ik ga liever niet dood door eigen stommiteiten. Boetes hou ik ook niet van.
In Amerika werkt het briljant.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Krijg je van die mensen die over alle banen gaan slalommen. Bovendien moet je ook nog eens een stuk beter gaan opletten want nu kunnen auto's van beide kanten komen. Nee dit werkt zeker niet beter.
Waarom heb jij tijdgebrek? Kun jij niet plannen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Helaas is tijdgebrek niet zo comfortabel. We zijn niet allemaal 65+.
Mee eens. Maar zou dit werken met de Nederlandse mentaliteit???quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Het inhaalverbod rechts moet gewoon worden afgeschaft, net zoals in sommige staten in Amerika.
Iedereen rijdt dan gewoon in zijn eigen baantje en netto heb je veel minder zijdelingse verplaatsing. En de doorstroom is veel beter, want je kan eigenlijk altijd iemand inhalen.
Ja okay, nou weer opgetieft rare hippie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef Kieswiel het volgende:
Op de fiets ga ik er altijd vanuit dat er asociale mongolen in de auto zitten. Ik word meestal belachelijk gemaakt omdat ik zo voorzochtig rij maar dit topic bewijst dan toch weer mijn gelijk, bedankt
zenuwelijer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, nou weer opgetieft rare hippie.
Niet iedereen heeft tijd om te gaan fietsen, of we moeten voor werk kilometers maken. Dan heb ik geen tijd en zin om op werkeloze hippies en bejaarden die alle tijd hebben te gaan wachten als ze wel door KUNNEN rijden, maar het gewoon niet WILLEN
Je bent een vrouw en kunt er dus niet over meepratenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef Plums het volgende:
Ik ben heel braaf in 't verkeer. Ik ga liever niet dood door eigen stommiteiten. Boetes hou ik ook niet van.
Wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:52 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb altijd haast, klaar.
Dat zondags gedoe op de weg doen ze maar lekker op een lege parkeerplaats. Gewoon doorrijden in het verkeer...
Ga dan gewoon op tijd weg man. Jij krijgt misschien een deukje in je bumper maar ik lig met een dwarslaesie in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, nou weer opgetieft rare hippie.
Niet iedereen heeft tijd om te gaan fietsen, of we moeten voor werk kilometers maken. Dan heb ik geen tijd en zin om op werkeloze hippies en bejaarden die alle tijd hebben te gaan wachten als ze wel door KUNNEN rijden, maar het gewoon niet WILLEN
Dat heeft mij ooit aardig wat geld gekost, ik rij daar rustig op m'n brommertje, steekt er opeens zo'n tuthola over, ik vol in de remmen en glij onderuit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Miss-me het volgende:
oversteke zonder te kijken omdat je te lui bent .
Ik ga op tijd weg, maar reistijd is gewoon onnozele verloren tijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op tijd weg man. Jij krijgt misschien een deukje in je bumper maar ik lig met een dwarslaesie in het ziekenhuis.
Nog ff over Amerika gesproken.. naar rechts door rood magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef Dolichologofobie het volgende:
- Soms wil ik ook nog weleens door rood rijden [voornamelijk als ik rechtsaf moet, en er niemand te zien is];
stoere jongenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.
Edit: pic van tel: [ afbeelding ]
Ding kon makkelijk 240 denk ik, maar moest gas lossen door drukte op weg.
HARD rijden kan iedereenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.
quote:
Kansloos idd, hard rijden is geen kunst. En met die snelheden alleen maar heel dom. Als er dan iets gebeurt zit je er ECHT meteen bovenop, en als ze je pakken ben je zo je rijbewijs en wellicht je wagen ook nog kwijtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
HARD rijden kan iedereen
mits je geen 2CV hebt oid natuurlijk
Denken dat het verkeer in de VS beter is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Helemaal gelijk. Nederland is de top 1 of top 2 van veiligste landen mbt het verkeer en dat moeten we graag houden zo. Wat een asos zitten er hier op fok!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef Kieswiel het volgende:
Op de fiets ga ik er altijd vanuit dat er asociale mongolen in de auto zitten. Ik word meestal belachelijk gemaakt omdat ik zo voorzochtig rij maar dit topic bewijst dan toch weer mijn gelijk, bedankt
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
HARD rijden kan iedereen
mits je geen 2CV hebt oid natuurlijk
Zoals ik in mijn posts aangaf rijd ik altijd wel iets te hard, maar asociaal hard (200+) heb ik misschien 3 keer gedaan in de afgelopen 4 jaar en dan op een snelweg die volledig vrij was (zondagmorgen half 6 zijn er weinig auto's op de weg)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Kansloos idd, hard rijden is geen kunst. En met die snelheden alleen maar heel dom. Als er dan iets gebeurt zit je er ECHT meteen bovenop, en als ze je pakken ben je zo je rijbewijs en wellicht je wagen ook nog kwijt
Heldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die dingen kunnen ook nog aardig hard hoor! 12 mei heb ik (met 3 personen in de auto erbij) nog 115 gereden
Inderdaad, ik rijd wel vrijwel altijd te hard, maar dan hebben we het over 10 á 20 km. Soms wel wat uitschieters, maar geen >200 km/h, das gewoon plain stupidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn posts aangaf rijd ik altijd wel iets te hard, maar asociaal hard (200+) heb ik misschien 3 keer gedaan in de afgelopen 4 jaar en dan op een snelweg die volledig vrij was (zondagmorgen half 6 zijn er weinig auto's op de weg)
Bovendien rijd ik dan in belgie als nederlandse en dan ben je dus al sneller je rijbewijs kwijt als in nederland
ik praat mijn keren ook niet goed trouwens en doe het echt niet regelmatig.
Liever niet, ik kom nog graag thuis bij mn kleine
Ik viel in slaap, was in belgie, vent bezorgd thuis natuurlijk (ik werd iig verwacht) maar had geen gsm en kon dus niemand laten weten dat ik ff tukkie ging doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik rijd wel vrijwel altijd te hard, maar dan hebben we het over 10 á 20 km. Soms wel wat uitschieters, maar geen >200 km/h, das gewoon plain stupid
Trouwen?quote:
moet ik in de vergadering gooien, geloof dat je niet in mn sig pastquote:
échte liefde kent geen grenzenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik in de vergadering gooien, geloof dat je niet in mn sig past
Jij hardrijdende trouwsletquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik in de vergadering gooien, geloof dat je niet in mn sig past
op fok blijkbaar welquote:
quote:
Scholier zeker?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Miss-me het volgende:
met 4 mensen langs elkaar fietsen op een weg.
Die hebben dan ook allemaal GTI.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:32 schreef fs180 het volgende:
Koppeling in en uitrollen en weer optrekken als er weer zo'n turkenbusje zit te kleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
Jij komt er wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef sandertjuh het volgende:
Hierbij mijn lijstje
- Mensen die onnodig linksrijden opdrukken totdat ze aan de kant gaan
- Rechts inhalen als ze me niet snel genoeg een baantje naar rechts opduiken
- Mensen die niet genoeg gas geven bij het invoegen een beetje opdrukken en als ik er voorbij ga toch even laten blijken dat ik het er niet mee eens ben en dat ze is leren gas moeten geven
- Te hard rijden maar wel in dermate geval dat ik niet mijn rijbewijs kwijt zou raken bij eventuele staandehouding
mensen moeten gewoon het gaspedaal gebruiken waarvoor die is.. en niet met 70 km/h gaan invoegen..quote:
Nerd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Mwoah, heeft er niks mee te maken, ik heb in genoeg mooie auto's hard gereden. Ik vind 220 rijden op een 80-km weg gewoon een beetje droevig. Pak dan een lege snelweg, of ga naar Duitsland.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
De mensen die hardrijden afkeuren hebben waarschijnlijk nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden...
Speciaal voor onze moraalridders:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
De mensen die hardrijden afkeuren hebben waarschijnlijk nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden...
Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
En toen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te ziekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef sandertjuh het volgende:
Hierbij mijn lijstje
- Mensen die onnodig linksrijden opdrukken totdat ze aan de kant gaan
- Rechts inhalen als ze me niet snel genoeg een baantje naar rechts opduiken
- Mensen die niet genoeg gas geven bij het invoegen een beetje opdrukken en als ik er voorbij ga toch even laten blijken dat ik het er niet mee eens ben en dat ze is leren gas moeten geven
- Te hard rijden maar wel in dermate geval dat ik niet mijn rijbewijs kwijt zou raken bij eventuele staandehouding
Jij bent een vrouw. Jij snapt dat soort dingen niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdt.
wmb maken ze verplicht dat er geen auto's voor publiek gebruik meer gemaakt mogen worden die harder mogen dan 160km p/u ofzo. Dat laatste zodat je in Duitsland nog enigzins kan 'knallen' als je wil.
Voor de rest gaat het helemaal nergens over. Als je wil racen ga je maar je bolide naar zijn gruzelementen crossen op Zandvoort ofzo
Ging ik op wc schijten.. totdat ik erachter kwam dat het toiletpapier op was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
En toen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Liteuser het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Jij snapt dat soort dingen niet.
Mjah, gelukkig posten hier ook genoeg mannen in dit topic die het ook niet goedkeuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Liteuser het volgende:
[..]
Wij, mannen, krijgen een soort kick wanneer we lekker vlot gaan.
Ach zo'n motorblok inrijden is ook heel niet nodig johquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Word ie lekker vlot van joh!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ach zo'n motorblok inrijden is ook heel niet nodig joh
Toen ik zag dat jij gereageerd had verwachtte ik eerder nogmaals zo'n verhaal over hoe gevaarlijk automobilisten wel niet zijn voor fietsersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef CyclingGirl het volgende:
- Te hard rijden
- Toeteren als iemand op een 1 baansweg niet de max snelheid rijdt. Dus 40 waar je 80 mag
- Schelden met het raam open
- Afsnijden
En heel soms bij bumperklevers steeds langzamer gaan rijden, maar alleen bij een 1 baansweg of dat ik op dat moment net even niet naar rechts kan.
We leven niet meer 20 jaar geleden. Inrijden is niet zo heel erg meer nodig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het altijd doe.. hangt allemaal van de duur af van de inhaalactie en hoelang iemand onnodig links blijft rijden..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te zieken
Rofl. Gevaarlijke opmerkingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Liteuser het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Jij snapt dat soort dingen niet.
You evil!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te zieken
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdt.
wmb maken ze verplicht dat er geen auto's voor publiek gebruik meer gemaakt mogen worden die harder mogen dan 160km p/u ofzo. Dat laatste zodat je in Duitsland nog enigzins kan 'knallen' als je wil.
Voor de rest gaat het helemaal nergens over. Als je wil racen ga je maar je bolide naar zijn gruzelementen crossen op Zandvoort ofzo
Grappig dat je dat zegt. Vorige week een gloednieuwe 2.0 TDI Bluemotion meegekregen. Amper 53,5 km op klok. Stond 2 dagen op kenteken. Serieus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Het gaat er niet om óf je auto harder dan de vmax kan, maar hoe die zich dan gedraagt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef IBAZ het volgende:
Mijn autos (en motoren) kunnen heus harder dan de max.
Maar MOET het dan ook maar,?
Nee.
En haast is onzin.
Over het algemeen zijn de zeikers voornamelijk mensen die niet in snelle (0-200: ~15s) en comfortabele auto's rijden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zielig...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je mee eens idd. Onnodig links hangen is dè verkeersziekte anno nu lijkt welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het altijd doe.. hangt allemaal van de duur af van de inhaalactie en hoelang iemand onnodig links blijft rijden..
Ik denk dat ik er net minimaal 20 heb geteld die onnodig links blijven rijden terwijl ze naar rechts moeten.. voornamelijk lulletje's in pak en een dikke bwm van de baas
okay dat is echt kansloos, en bovendien levensgevaarlijk, maar goed, ieder zijn ding, als je jezelf maar wel oom een boom vouwt en niet om een medeweggebruiker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
't is meer het feit dat te hard rijden een voorname rol speelt bij veel verkeersongevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
En dan huilen als je door toedoen van die knakker achter je een whiplash hebt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Inderdaad.. even 160 euro aftikkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef DroogDok het volgende:
- door "donker oranje", zou ik niet meer moeten doen, te gevaarlijk en bovendien dure bekeuringen
Ik irriteer me juist aan die bumper-klevers, je komt toch niet langs mequote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:44 schreef Kirov het volgende:
Ik rij meestal te hard en ben altijd flink aan het bumperkleven bij mensen die niet op de maximum snelheid rijden of linksrijders. Ik kan me echt dood ergeren aan die mongooltjes die 50 gaan rijden op een provinciale weg.
Dat is toch niet schandalig?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als ik dronken achter het stuur zit doe ik wel eens sexchats met minderjarigen, ik beken.
En last but not least geef ik altijd richting aan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens drink ik nooit als ik moet rijden, draag ik altijd m'n gordel, stop ik braaf voor zebra's en dat soort shit.
Maar mensen die lopen te trutten terwijl dat niet nodig is die kunnen wel een wat minder sociale actie van mij verwachten
Ook bij het verlaten van een rotonde? Want daar zijn er nog maar weinig van.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En last but not least geef ik altijd richting aan.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ook bij het verlaten van een rotonde? Want daar zijn er nog maar weinig van.
En dat vaak meerdere keren per dag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Want dat vind ik zelf echt het irritantste, kom je aanrollen bij zo'n rotonde. Kan je net weer terugschakelen en remmen omdat iemand op de rotonde lijkt te blijven, en dan TOCH gaan ze er af
Fietsers moeten dood.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:41 schreef bijdehand het volgende:
Door rood fietsen en voorrang nemen op de fiets.
quote:
Busbaan heb ik ook 1 keer gedaan ja. Maar dat was zo'n bussluis. Ik kon kiezen tussen 50 meter over die bussluis rijden of 1.5 kilometer omrijdenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
Ik rij regelmatig 20-30km/h te hard, en ik heb 1 week nadat ik mn rijbewijs had, door rood gereden, en de verkeerde kant van zo;n verplichte pijl inrijden, en over de busbaan
En ik heb em nog maar een maand.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:
Ik rij regelmatig 20-30km/h te hard, en ik heb 1 week nadat ik mn rijbewijs had, door rood gereden, en de verkeerde kant van zo;n verplichte pijl inrijden, en over de busbaan
En ik heb em nog maar een maand.
Ik wist het trouwens niet eens, pas wanneer ik er voor de 2e keer doorheen wildequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Busbaan heb ik ook 1 keer gedaan ja. Maar dat was zo'n bussluis. Ik kon kiezen tussen 50 meter over die bussluis rijden of 1.5 kilometer omrijden
Ik geef hem gelijk. Strontirritant, dat inhalen met 5 km/h verschil.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef classpc het volgende:
Op een punt waar je maar 100 mocht iemand die 95 rijdt met 100 inhalen.
Begint die flapdrol ook opeens 100 te rijden.
Ik heb maar even getoeterd naar 'm waarna die weer netjes gas losliet zodat ik 'm voorbij kon.
Daarna nog even de middelvinger gegeven want dat had 'ie wel verdiend. Ja gaat toch niet gas bijgeven als iemand je aan het inhalen is
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:40 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik geef hem gelijk. Strontirritant, dat inhalen met 5 km/h verschil.
Geef gewoon even een stoot gas ét voila, je bent er langs.
"weer zo'n 18jarige met pappa's autoquote:Op zondag 30 mei 2010 00:44 schreef Palomar het volgende:
Ik rij wel vaak iets te hard en heb een vrij 'sportieve' rijstijl, maar ik respecteer de andere weggebruikers meestal wel. Al heeft dat ook grenzen. Als bijv. iemand veel te lang met 100 op de linkerbaan blijft sukkelen dan wil ik er wel eens rechts voorbij gaan, of gaan bumperkleven met linker richtingaanwijzer aan. Ook vind ik het soms leuk om op klinkerweggetjes expres te hard de bocht door gaan zodat de bandjes gaan piepenDan zullen sommige mensen misschien ook wel denken 'wat een sjonnie' (sterker nog, als ik iemand anders dat zie doen dan denk ik dat wel
)
Je moet eens weten hoe vaak ik dat in mijn vrachtwagen meemaak.. Die mensen krijgen dan ook steevast een paar flinke mistlampen in hun spiegel te zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef classpc het volgende:
Op een punt waar je maar 100 mocht iemand die 95 rijdt met 100 inhalen.
Begint die flapdrol ook opeens 100 te rijden.
Ik heb maar even getoeterd naar 'm waarna die weer netjes gas losliet zodat ik 'm voorbij kon.
Daarna nog even de middelvinger gegeven want dat had 'ie wel verdiend. Ja gaat toch niet gas bijgeven als iemand je aan het inhalen is
O nee? Ik weet niet waar jij woont maar hier stopt het merendeel. Ik stop zelf ook altijd voor een zebrapad.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn "schandalige optreden" in het verkeer:
Geen voorrang verlenen aan voetgangers bij een zebrapad. (bijna niemand doet dat)
Ik heb ook het idee dat het serieus een mode aan het worden is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En even rustig straf ik medeweggebruikers af die geen richting aangeven, want dat haat ik het meest in het verkeer.
Brazilië, en hier stopt vrijwel niemand voor een zebrapad.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
O nee? Ik weet niet waar jij woont maar hier stopt het merendeel. Ik stop zelf ook altijd voor een zebrapad.
Ja daar heb ik ook weleens een bekeuring gehadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:34 schreef Grielen het volgende:
De hele A10 Noord-West 140 rijden behalve bij het viaduct voor de Zeeburgertunnel, daar is een vaste flitspaal. dan weer keurig anderhalf kilometertje 100
Dan moet je hier, Brazilië, wel haast een hartverzakking krijgen, werkelijkwaar niemand doet het hoewel het wel verplicht is.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het serieus een mode aan het worden is.
Als je er op gaat letten doen heel weinig mensen het![]()
En als je op rotondes in die gevallen op je toeter gaat hangen kijken ze je dom aan.
Ze weten niet eens wat ze fout doen.
Ah.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Brazilië, en hier stopt vrijwel niemand voor een zebrapad.
10 over 10 bedoel jequote:Op maandag 31 mei 2010 01:43 schreef Burakius het volgende:
Vaak als er weer een vrouw met 40 rijd op plekken waar je 60 mag, dan scheur ik er keihard langs met boze blik inclusief. (zie je ze zitten met blik RECHT vooruit en twee handjes netjes kwart voor 10 etc.).
Ik wou er nog bij zetten dat het nog wat anders kan zijn, maar ik had het al getypt en op mijn laptop is backspace wat moeilijker te bereikenquote:
Gast moet je je eens inbeelden hoe je je stuur vast hebt als je kwart voor 10 rijdtquote:Op maandag 31 mei 2010 01:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik wou er nog bij zetten dat het nog wat anders kan zijn, maar ik had het al getypt en op mijn laptop is backspace wat moeilijker te bereiken. Lamreden maar ja. Tevens wat ben jij toch een mierenneuker zeg.
Dus dat.. Waar heb jij leren klokkijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast moet je je eens inbeelden hoe je je stuur vast hebt als je kwart voor 10 rijdt
Kwart voor 10!quote:Op maandag 31 mei 2010 01:43 schreef Burakius het volgende:
Vaak als er weer een vrouw met 40 rijd op plekken waar je 60 mag, dan scheur ik er keihard langs met boze blik inclusief. (zie je ze zitten met blik RECHT vooruit en twee handjes netjes kwart voor 10 etc.).
Tijdgebrekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Helaas is tijdgebrek niet zo comfortabel. We zijn niet allemaal 65+.
Precies, het is niet zo lastig om vijf minuten eerder te vertrekken. Ik kom alleen te laat als er een ongeluk gebeurd is, waar er rijstroken zijn dichtgegooid. En dat duurt ook langer dan nodig, maar er zijn gewoonweg veel automobilisten die het begrip ritsen na twintig jaar nog niet doorhebben. Liever gaan ze zorgen dat er niemand tussenkomt. Gevolg, extra opstoppingquote:
bwehhehehehequote:Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast moet je je eens inbeelden hoe je je stuur vast hebt als je kwart voor 10 rijdt
Donker oranje, is dat niet Babel, Engelaar en de Jong?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef DroogDok het volgende:
- door "donker oranje", zou ik niet meer moeten doen, te gevaarlijk en bovendien dure bekeuringen
Niet altijd schatje. Soms ligt het echt aan externe factoren. En daar kunnen we niet altijd rekening mee houden.quote:
Wat voor spannende externe factoren heb je dan allemaal waar je geen rekening mee kan houden?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef EINZ het volgende:
[..]
Niet altijd schatje. Soms ligt het echt aan externe factoren. En daar kunnen we niet altijd rekening mee houden.
Golfpaupers die met onvoorzichtig rijgedrag een auto ongeluk met bijbehorende afgesloten rijbanen hebben geregeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat voor spannende externe factoren heb je dan allemaal waar je geen rekening mee kan houden?
Als daar een flitspaal stondquote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef mstr het volgende:
Gisteren door een nogal erg rood verkeerslicht rijden met 110 km/u waar je 80 km/u mag.
Even een verkeerde inschatting van 'dat red ik nog wel'.
Die staat daar gelukkig nietquote:
Vaak doen die dingen het niet eens, heb wel vaker 'net' rood gepakt + flitspaal en nooit iets binnen gekregen.quote:
Ongevallen. Eekhoorns. Sukkels op de weg. Plotselinge wegwerkzaamheden. Eva Jinek die naakt de weg oversteekt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat voor spannende externe factoren heb je dan allemaal waar je geen rekening mee kan houden?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ongevallen. Eekhoorns. Sukkels op de weg. Plotselinge wegwerkzaamheden. Eva Jinek die naakt de weg oversteekt.
Eva Jinek die naakt de weg oversteekt is niet om te lachen!quote:
Die moet je bloedserieus nemen.. En diepquote:Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef EINZ het volgende:
[..]
Eva Jinek die naakt de weg oversteekt is niet om te lachen!
Heil nietquote:
en de inentingen halen, vergunning om terug limburg in te mogen, 2 weken quarantaine... veel te veel werkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:48 schreef EINZ het volgende:
[..]
Heil nietIk weiger om in de buurt van Rotterdam enzo te komen.
Dan moet ik weer allemaal handtekeningen uitdelen enzo
Om nog maar te zwijgen van de slettencontrole aan de grens he Lady?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de inentingen halen, vergunning om terug limburg in te mogen, 2 weken quarantaine... veel te veel werk
De groeten aan de restquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de inentingen halen, vergunning om terug limburg in te mogen, 2 weken quarantaine... veel te veel werk
Heerlijk rustig optrekken en dan genieten van hoe de mensen zich achter mij irriterenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh ja, booskijken indien iemand niet snel genoeg optrekt bij een verkeerslicht en hem/haar bij het inhalen dan een verwensing naar zijn hoofd slingeren met een obsceen handgebaar. Daar maak ik mij ook wel eens schuldig aan.
EYquote:
Ik heb een speciaal pasjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:08 schreef EINZ het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de slettencontrole aan de grens he Lady?
Koeskoesquote:
Weet ie wel hoorquote:
Heb ik daar niet nodig, daar is iedere vrouw toch een slet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
Een slettenpasje? Daarmee ben je welkom bij ons in 010 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dan kom ik lekker alleen proevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:32 schreef Pheno het volgende:
Sushi? Ik weet niet welke meet dat wordt, maar een KSC zie ik niet meer gebeuren met mij erbijUberhaupt niet, maar dat is wat anders
* mstr kijkt naar zijn bekeuring...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik doe over het algemeen alles wat de doorstroming van het verkeer ten goede komt.
De overheid meent daar echter bekeuringen tegenover te stellen, de doorstroombelasting...
Tja, en als de verkeersveiligheid er nou op vooruit ging..Ik hoop dat de VVD er wat aan doet. Kleine overtredingen; kleine boetes, grote overtredingen; grote boetes. En in de bebouwde kom mogen de boetes wel hoger zijn dan buiten de bebouwde kom. Maar kom op zeg, 25 euro omdat je een paar kilometer te hard rijdt op een lege provinciale weg of snelweg... compleet doorgedraaid die overheid.
De vrachtwagen die links zat te sukkelen terwijl ik nog door het groene licht wilde. Moet ik dan maar op hem wachten als ik er ook rechts langs kan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
En wat was je externe factor dit keer dat je zo'n haast had?
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef EINZ het volgende:
[..]
De vrachtwagen die links zat te sukkelen terwijl ik nog door het groene licht wilde. Moet ik dan maar op hem wachten als ik er ook rechts langs kan?
Precies ja. Het beleid deugt niet, het heeft geen doel (behalve de staatskas spekken) en de straf is niet in verhouding tot de 'overtreding'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:42 schreef mstr het volgende:
[..]
* mstr kijkt naar zijn bekeuring...
4 km/u te hard op een 120 km/u weg om half 4 's nachts.
En ik weet ook wel dat daar trajectcontrole zit, maar als ik daarom half 4 rij en er rijdt verder niemand, dan ga ik niet elke 3 seconde kijken hoe hard ik rij. En dan ga je wel eens iets te hard.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Precies ja. Het beleid deugt niet, het heeft geen doel (behalve de staatskas spekken) en de straf is niet in verhouding tot de 'overtreding'.
Trollquote:
Mja, als je het wist dan is het maybe wel makkelijk om in dat stukje wél fftjes dat metertje in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
[..]
En ik weet ook wel dat daar trajectcontrole zit, maar als ik daarom half 4 rij en er rijdt verder niemand, dan ga ik niet elke 3 seconde kijken hoe hard ik rij. En dan ga je wel eens iets te hard.
Ik had het eerder over dat rode lichtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef EINZ het volgende:
[..]
De vrachtwagen die links zat te sukkelen terwijl ik nog door het groene licht wilde. Moet ik dan maar op hem wachten als ik er ook rechts langs kan?
Alle fokkers verdienen >¤5000 netto p/m.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef DrDarwin het volgende:
Aan de reacties hier te zien zit het met de financieën wel goed.
Ik doe nooit iets schandaligs, ik ben een heer in het verkeer.
Ah, juist ja, ...dat red ik net niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alle fokkers verdienen >¤5000 netto p/m.
Zolang je niet gepakt wordt is er niks aan de hand. Ik krijg misschien 1x per jaar een bekeuring vanwege het te hard rijden, maar daar houdt het ook mee op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef DrDarwin het volgende:
Aan de reacties hier te zien zit het met de financieën wel goed.
Ik doe nooit iets schandaligs, ik ben een heer in het verkeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |