abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82025047
De mensen die hardrijden afkeuren hebben waarschijnlijk nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden...

Speciaal voor onze moraalridders:
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:11:05 #77
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_82025384
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
De mensen die hardrijden afkeuren hebben waarschijnlijk nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden...

Mwoah, heeft er niks mee te maken, ik heb in genoeg mooie auto's hard gereden. Ik vind 220 rijden op een 80-km weg gewoon een beetje droevig. Pak dan een lege snelweg, of ga naar Duitsland.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:17:51 #78
65918 IBAZ
broeinest
pi_82025659
Mijn autos (en motoren) kunnen heus harder dan de max.
Maar MOET het dan ook maar,?
Nee.
En haast is onzin.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:21:24 #79
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82025843
quote:

Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 16:21:55 #80
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82025877
quote:

Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdt .

wmb maken ze verplicht dat er geen auto's voor publiek gebruik meer gemaakt mogen worden die harder mogen dan 160km p/u ofzo. Dat laatste zodat je in Duitsland nog enigzins kan 'knallen' als je wil.

Voor de rest gaat het helemaal nergens over. Als je wil racen ga je maar je bolide naar zijn gruzelementen crossen op Zandvoort ofzo
lolwut
pi_82025939
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.

Edit: pic van tel: [ afbeelding ]

Ding kon makkelijk 240 denk ik, maar moest gas lossen door drukte op weg.
En toen?
  Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 16:25:26 #82
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82026062
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef sandertjuh het volgende:
Hierbij mijn lijstje

- Mensen die onnodig linksrijden opdrukken totdat ze aan de kant gaan
- Rechts inhalen als ze me niet snel genoeg een baantje naar rechts opduiken
- Mensen die niet genoeg gas geven bij het invoegen een beetje opdrukken en als ik er voorbij ga toch even laten blijken dat ik het er niet mee eens ben en dat ze is leren gas moeten geven
- Te hard rijden maar wel in dermate geval dat ik niet mijn rijbewijs kwijt zou raken bij eventuele staandehouding
Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te zieken
lolwut
pi_82026088
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdt .

wmb maken ze verplicht dat er geen auto's voor publiek gebruik meer gemaakt mogen worden die harder mogen dan 160km p/u ofzo. Dat laatste zodat je in Duitsland nog enigzins kan 'knallen' als je wil.

Voor de rest gaat het helemaal nergens over. Als je wil racen ga je maar je bolide naar zijn gruzelementen crossen op Zandvoort ofzo
Jij bent een vrouw. Jij snapt dat soort dingen niet.
pi_82026119
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
En toen?
Ging ik op wc schijten.. totdat ik erachter kwam dat het toiletpapier op was.
  Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 16:27:47 #85
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82026196
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Liteuser het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn
lolwut
pi_82026393
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef BrandX het volgende:
Ja dat zal het zijn
Wij, mannen, krijgen een soort kick wanneer we lekker vlot gaan.
  Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 16:45:29 #87
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82027251
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Liteuser het volgende:

[..]

Wij, mannen, krijgen een soort kick wanneer we lekker vlot gaan.
Mjah, gelukkig posten hier ook genoeg mannen in dit topic die het ook niet goedkeuren.
Maar goed, tis kwart voor vijf, ik ga me maar bezighouden met de ubervrouwelijke sport boksen.
lolwut
pi_82027595
quote:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.

Ach zo'n motorblok inrijden is ook heel niet nodig joh
pi_82027668
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Word ie lekker vlot van joh!
pi_82027934
- Te hard rijden
- Toeteren als iemand op een 1 baansweg niet de max snelheid rijdt. Dus 40 waar je 80 mag
- Schelden met het raam open
- Afsnijden

En heel soms bij bumperklevers steeds langzamer gaan rijden, maar alleen bij een 1 baansweg of dat ik op dat moment net even niet naar rechts kan.
Haters gonna hate.
pi_82028202
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef CyclingGirl het volgende:
- Te hard rijden
- Toeteren als iemand op een 1 baansweg niet de max snelheid rijdt. Dus 40 waar je 80 mag
- Schelden met het raam open
- Afsnijden

En heel soms bij bumperklevers steeds langzamer gaan rijden, maar alleen bij een 1 baansweg of dat ik op dat moment net even niet naar rechts kan.
Toen ik zag dat jij gereageerd had verwachtte ik eerder nogmaals zo'n verhaal over hoe gevaarlijk automobilisten wel niet zijn voor fietsers
pi_82028263
quote:

[..]

We leven niet meer 20 jaar geleden. Inrijden is niet zo heel erg meer nodig.
Maar dan ga ik er vanuit dat je geen 220 rijd.
pi_82028533
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:

[..]

Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te zieken
Ik zeg niet dat ik het altijd doe.. hangt allemaal van de duur af van de inhaalactie en hoelang iemand onnodig links blijft rijden..

Ik denk dat ik er net minimaal 20 heb geteld die onnodig links blijven rijden terwijl ze naar rechts moeten.. voornamelijk lulletje's in pak en een dikke bwm van de baas
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:00:41 #94
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82030698
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Liteuser het volgende:

[..]

Rofl. Gevaarlijke opmerking
quote:

[..]

You evil!
quote:

[..]

Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens...

Het grootste gevaar op de weg zijn niet de auto's, maar de bestuurders die de auto besturen.. Nu geef je wel de mogelijkheid door een snelle auto beschikbaar te stellen, maar dan nog.. Voelt niet goed...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_82031189
quote:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Vorige week een gloednieuwe 2.0 TDI Bluemotion meegekregen. Amper 53,5 km op klok. Stond 2 dagen op kenteken. Serieus.

Die heb ik dus ook flink opgejaagd, iets van 190 á 200. Leasebak, dus whatever, die gaat toch keer weg.
pi_82031317
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef IBAZ het volgende:
Mijn autos (en motoren) kunnen heus harder dan de max.
Maar MOET het dan ook maar,?
Nee.
En haast is onzin.
Het gaat er niet om óf je auto harder dan de vmax kan, maar hoe die zich dan gedraagt...
Overigens heb ik zelden haast, ik vind het gewoon fijn om lekker door te knallen.
quote:

[..]

Over het algemeen zijn de zeikers voornamelijk mensen die niet in snelle (0-200: ~15s) en comfortabele auto's rijden.

En Duitsland ligt nooit op mijn route, dus dat is natuurlijk een kut argument die nergens op slaat. Als ik lekker door wil rijden naar mijn bestemming en de situatie laat dat toe, dan doe ik dat. Ik neem dan het risico om gepakt te worden en die verantwoordelijkheid zal ik dan ook dragen.
quote:

[..]

Zielig...
pi_82032136
Ik heb nog geen rijbewijs (16), dus ik moet nog steeds pap opfokken

De rijstijl ligt echt puur aan de auto waar we net in zitten. Zitten we in een of ander langzaam kak ding dan rijden we gewoon mee met "het" verkeer. Hebben we een iets snellere auto, dan komt er nog weleens onzin uit Paar voorbeelden:
- Bij een stoplicht; je kan links af (speciale rijstrook) of rechtdoor/rechts. Wij moeten rechtdoor en op de rechtdoor/rechts rijstrook staan een aantal auto's achter elkaar. Dan ga je op de linker rijstrook staan (waar je eigenlijk linksaf moet slaan), als het dan groen is plankgas geven en die rechts van je inhalen en tevens nog er op letten dat je die voor je niet aanrijd. (Moeilijk uit te leggen trouwens...)
- Sportief een paar bochten door (bos), dan zien we in de verte een stoplicht lang op groen staan. We komen met een redelijke vaart aan en zien dat het stoplicht nog steeds groen is, dus nog maar een beetje meer gas er op. Nét in het oranje met een flinke vaart voorbij het stoplicht en dan driftend links af buigen terwijl aan de linkerkant een politie auto staat (Zijn ons gelukkig niet achterna gekomen)
- We hadden haast, dus even 240 op de teller waar je 100 mocht. (Was geen ander verkeer, anders zouden we dat natuurlijk niet doen)
Klinkt misschien een beetje gevaarlijk (voor anderen), maar dat is dus echt niet zo. Pap is een goede rijderd en rijd ook met verstand

EDIT: Oh, en een keer 255 op de Autobahn met een BMW 850i dat was wel leuk
  Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 19:45:40 #98
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82035061
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:09 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het altijd doe.. hangt allemaal van de duur af van de inhaalactie en hoelang iemand onnodig links blijft rijden..

Ik denk dat ik er net minimaal 20 heb geteld die onnodig links blijven rijden terwijl ze naar rechts moeten.. voornamelijk lulletje's in pak en een dikke bwm van de baas
Daar ben ik het met je mee eens idd. Onnodig links hangen is dè verkeersziekte anno nu lijkt wel
lolwut
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:08:57 #99
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_82035855
quote:

okay dat is echt kansloos, en bovendien levensgevaarlijk, maar goed, ieder zijn ding, als je jezelf maar wel oom een boom vouwt en niet om een medeweggebruiker.

Zelf:
- door "donker oranje", zou ik niet meer moeten doen, te gevaarlijk en bovendien dure bekeuringen
- bumperkleven
- rechts inhalen
- te hard rijden (max 150 op snelweg)
- links plakken

dat is het wel zo'n beetje denk ik, geef verder wel altijd richting aan en draag mijn gordel, bel handsfree en rij niet met teveel drank op.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:08:03 #100
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_82057999
- te hard rijden
- offroad rijden ( op de quad! afgelopen woensdag nog voor gepakt 90,- weg )
- fout parkeren op invalide plek
- vluchtstrook rijden bij file.. ( duur grapje , alleen moest optijd bij klant zijn anders was ik hem kwijt en dat was me veel meer waard om hem te houden 0
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')