Mwoah, heeft er niks mee te maken, ik heb in genoeg mooie auto's hard gereden. Ik vind 220 rijden op een 80-km weg gewoon een beetje droevig. Pak dan een lege snelweg, of ga naar Duitsland.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
De mensen die hardrijden afkeuren hebben waarschijnlijk nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden...
Speciaal voor onze moraalridders:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
De mensen die hardrijden afkeuren hebben waarschijnlijk nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden...
Speciaal voor onze moraalridders:
Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
De mensen die hardrijden afkeuren hebben waarschijnlijk nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden...
Speciaal voor onze moraalridders:
En toen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.
Edit: pic van tel: [ afbeelding ]
Ding kon makkelijk 240 denk ik, maar moest gas lossen door drukte op weg.
Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te ziekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef sandertjuh het volgende:
Hierbij mijn lijstje
- Mensen die onnodig linksrijden opdrukken totdat ze aan de kant gaan
- Rechts inhalen als ze me niet snel genoeg een baantje naar rechts opduiken
- Mensen die niet genoeg gas geven bij het invoegen een beetje opdrukken en als ik er voorbij ga toch even laten blijken dat ik het er niet mee eens ben en dat ze is leren gas moeten geven
- Te hard rijden maar wel in dermate geval dat ik niet mijn rijbewijs kwijt zou raken bij eventuele staandehouding
Jij bent een vrouw. Jij snapt dat soort dingen niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdt.
wmb maken ze verplicht dat er geen auto's voor publiek gebruik meer gemaakt mogen worden die harder mogen dan 160km p/u ofzo. Dat laatste zodat je in Duitsland nog enigzins kan 'knallen' als je wil.
Voor de rest gaat het helemaal nergens over. Als je wil racen ga je maar je bolide naar zijn gruzelementen crossen op Zandvoort ofzo
Ging ik op wc schijten.. totdat ik erachter kwam dat het toiletpapier op was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
En toen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Liteuser het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Jij snapt dat soort dingen niet.
Mjah, gelukkig posten hier ook genoeg mannen in dit topic die het ook niet goedkeuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef Liteuser het volgende:
[..]
Wij, mannen, krijgen een soort kick wanneer we lekker vlot gaan.
Ach zo'n motorblok inrijden is ook heel niet nodig johquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.
Edit: pic van tel: [ afbeelding ]
Ding kon makkelijk 240 denk ik, maar moest gas lossen door drukte op weg.
Word ie lekker vlot van joh!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ach zo'n motorblok inrijden is ook heel niet nodig joh
Toen ik zag dat jij gereageerd had verwachtte ik eerder nogmaals zo'n verhaal over hoe gevaarlijk automobilisten wel niet zijn voor fietsersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef CyclingGirl het volgende:
- Te hard rijden
- Toeteren als iemand op een 1 baansweg niet de max snelheid rijdt. Dus 40 waar je 80 mag
- Schelden met het raam open
- Afsnijden
En heel soms bij bumperklevers steeds langzamer gaan rijden, maar alleen bij een 1 baansweg of dat ik op dat moment net even niet naar rechts kan.
We leven niet meer 20 jaar geleden. Inrijden is niet zo heel erg meer nodig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ach zo'n motorblok inrijden is ook heel niet nodig joh
Ik zeg niet dat ik het altijd doe.. hangt allemaal van de duur af van de inhaalactie en hoelang iemand onnodig links blijft rijden..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te zieken
Rofl. Gevaarlijke opmerkingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Liteuser het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Jij snapt dat soort dingen niet.
You evil!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te zieken
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdt.
wmb maken ze verplicht dat er geen auto's voor publiek gebruik meer gemaakt mogen worden die harder mogen dan 160km p/u ofzo. Dat laatste zodat je in Duitsland nog enigzins kan 'knallen' als je wil.
Voor de rest gaat het helemaal nergens over. Als je wil racen ga je maar je bolide naar zijn gruzelementen crossen op Zandvoort ofzo
Grappig dat je dat zegt. Vorige week een gloednieuwe 2.0 TDI Bluemotion meegekregen. Amper 53,5 km op klok. Stond 2 dagen op kenteken. Serieus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ach zo'n motorblok inrijden is ook heel niet nodig joh
Het gaat er niet om óf je auto harder dan de vmax kan, maar hoe die zich dan gedraagt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef IBAZ het volgende:
Mijn autos (en motoren) kunnen heus harder dan de max.
Maar MOET het dan ook maar,?
Nee.
En haast is onzin.
Over het algemeen zijn de zeikers voornamelijk mensen die niet in snelle (0-200: ~15s) en comfortabele auto's rijden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar op enige wijze iets te maken heeft met wat voor auto je rijdt.
wmb maken ze verplicht dat er geen auto's voor publiek gebruik meer gemaakt mogen worden die harder mogen dan 160km p/u ofzo. Dat laatste zodat je in Duitsland nog enigzins kan 'knallen' als je wil.
Voor de rest gaat het helemaal nergens over. Als je wil racen ga je maar je bolide naar zijn gruzelementen crossen op Zandvoort ofzo
Zielig...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik met 125km een vrachtwagen inhaal, en jij komt 'even drukken' moet je eens kijken hoe snel ik afzak naar 85km om jou even lekker te zieken
Daar ben ik het met je mee eens idd. Onnodig links hangen is dè verkeersziekte anno nu lijkt welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het altijd doe.. hangt allemaal van de duur af van de inhaalactie en hoelang iemand onnodig links blijft rijden..
Ik denk dat ik er net minimaal 20 heb geteld die onnodig links blijven rijden terwijl ze naar rechts moeten.. voornamelijk lulletje's in pak en een dikke bwm van de baas
okay dat is echt kansloos, en bovendien levensgevaarlijk, maar goed, ieder zijn ding, als je jezelf maar wel oom een boom vouwt en niet om een medeweggebruiker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.
Edit: pic van tel: [ afbeelding ]
Ding kon makkelijk 240 denk ik, maar moest gas lossen door drukte op weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |