wat een drogredenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe faal je als programma?
VVD-berekening deel 3
Wat een falers___
Gefeliciteerd!! yay!quote:
Grats!quote:
Gefeliciteerdquote:
Thx. iig in Vlissingen. De organisatie ga ik verder niet melden, you never know.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! yay!
wat en waar en zo?
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Grats!
En nu pics van jouw outfit van gisteren!
quote:
Bedrijf om mensen te helpen zelfstandig te gaan wonen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor soort bedrijf is het venco? Ik heb de mijne ook lichtelijk vaag in de OP staan hoor
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan niet.
![]()
[..]
Bedrijf om mensen te helpen zelfstandig te gaan wonen.
Wait, whut?quote:
Wat is er met Dzjenn dan??quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Jaaa The IT Crowd seizoen 4 vanaf 10 augustus
Nice!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee ik ben vooral blij dat er een seizoen 4 isEn seizoen 5 is blijkbaar al aangekondigd
Bij een van de scenes van de aflevering dat ze bij een overval betrokken raken lag ik bijna onder m'n stoel van het lachenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet een deelvraag in mijn PvA toevoegen die ik er in een eerdere versie uit moest halen
Moet je niet reageren op mijn multi-culti-uitstapje?quote:
Ik vind de aflevering over "The Internet" ook zo geweldigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij een van de scenes van de aflevering dat ze bij een overval betrokken raken lag ik bijna onder m'n stoel van het lachen![]()
![]()
Ben het gaan kijken op aanraden van een vriend (nou ja, hij vond dat ik het MOEST zien) en daar heb ik nooit spijt van gehad
Handig, als begeleiders wegvallen en je er nieuwe voor krijgtquote:
Whahahah jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind de aflevering over "The Internet" ook zo geweldigEn een van de leukste vind ik die aflevering waar Moss achter de bar van het theater beland en Roy in een rolstoel
![]()
uh nee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je niet reageren op mijn multi-culti-uitstapje?
"This is...... The Internet!!"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Handig, als begeleiders wegvallen en je er nieuwe voor krijgt
[..]
Whahahah ja![]()
![]()
Met dat kastje
Deze danquote:
quote:
quote:
Ik moet de seizoenen nog maar eens bekijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een van de eerste afleveringen is ook zo geniaaldat Jen doet alsof ze aan het bellen is terwijl dr telefoon nog nie aangesloten is
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:57 schreef Etcetera het volgende:
'Have you tried turning it off and on again'![]()
![]()
Ik heb ze allemaal op mijn externe harde schijf staan en is zeker een goed idee om ze binnenkort nog eens te kijken. Het blijft gewoon leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet de seizoenen nog maar eens bekijken
Jaquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja![]()
Het erge is dat het nog waar is ookIn elk geval bij mij thuis
Het is de laatste tijd wel VVD bashen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
VVD wil internetverkeer controleren
Tot ziens 37 zetels. Falers
Teeven doet het de VVD zelf aan.. Niemand kwam er mee..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel VVD bashen...
Teeven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is een gozer gast..
kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen btw
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Pjotrquote:
Ach, wil mijn zus hem toch niet aan doenquote:
Stage SC # 1032: Waar we Isdatzo liefde geven. O+quote:
Oh, dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, wil mijn zus hem toch niet aan doen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Stage SC # 1032: Waar we Isdatzo liefde geven. O+
[..]
Oh, dat wist ik dan weer niet![]()
Sorry Dean.. Wist niet dat het je zusje wasquote:
Kocht ze pampers?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef L.no het volgende:
Vandaag voor het eerst in een supermarkt een vrouw gezien dat al 12 uur haar vliezen gebroken heeft. Dus ik wenste haar sterkte voor haar tweeling.
Ik denk een dweil...quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
die knop is wel briljant
die zou ik wel een willen hebben in het dagelijks leven
iemand die irritant in de weg loopt in de supermarkt?
BAM! rode knop en optiefen! danku
als die persoon me irriteerde had ik al geduwt voor je me had verteld over die 1 miljoen euroquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat dilemma gebeuren: je hebt een knop, als je erop drukt krijg je 1 miljoen euro. Maar er sterft daardoor ook iemand, op de aarde, kan iedereen zijn. Druk je op de knop?
10 keer! En dan hopen dat ik een paar rotzakken om zeep heb geholpen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat dilemma gebeuren: je hebt een knop, als je erop drukt krijg je 1 miljoen euro. Maar er sterft daardoor ook iemand, op de aarde, kan iedereen zijn. Druk je op de knop?
Nee, want aan de andere kant van de aarde krijgt iemand dezelfde vraag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lucciequote:
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarschijnlijk zou ik blijven drukken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
10 keer! En dan hopen dat ik een paar rotzakken om zeep heb geholpen.
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAMquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarschijnlijk zou ik blijven drukken.
niemand? Ik ken er wel een paar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:28 schreef jna het volgende:
Het dilemma is trouwens dat die andere persoon sterft op een vreselijk pijnlijke manier, iets wat je niemand toewenst.
Tegen de overbevolking.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Ik heb geen lief. Dus dat zal niet het probleem zijn. Die kans is niet zo groot trouwens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar het zuigt als je gemept hebt en het is je mama of je lief
Moraalistisch of niet, ik zou niet drukken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar de kans is en blijft er wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen lief. Dus dat zal niet het probleem zijn. Die kans is niet zo groot trouwens.
Het verhaal is dus dat als jij het geld neemt, dat die persoon die je het dilemma gaf naar de andere kant van de wereld gaat en opnieuw iemand dat dilemma geeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar het zuigt als je gemept hebt en het is je mama of je lief
Daar is laatste een film overgemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ruimt lekker opquote:
Oh? Welke danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar is laatste een film overgemaakt.
In het ziekenhuis zijn er vast wel genoeg op het moment dat ze zijn geboren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:40 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ze toch luiers nodig heeft voor als ze zijn geboren?
De 1e user review belooft niet veel goedsquote:
Laat ik zo zeggen. In extreme situaties kan de mens heel irrationeel denken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
er is wel een man die heel leuk onderzoek doet
hij legt mensen telkens dingen voor en gaat daarin elke keer een stapje verder om te kijken wat mensen nog redelijk vinden en wat niet meer
maar het ging er niet over wat mensen zouden doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen. In extreme situaties kan de mens heel irrationeel denken.
Er zijn een aantal studies en experimenten waar dat duidelijk getoond werd.
Een kans van 1 op 7 miljard durf ik wel te nemen.quote:
Beide ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
hij legt mensen telkens dingen voor en gaat daarin elke keer een stapje verder om te kijken wat mensen nog redelijk vinden en wat niet meer
hij begint bv zo:
je zit in een reddingsboot en er liggen 9 mensen in het water
om ze te redden moet je in eens heel veel gas geven en dan valt er iemand die helemaal achter in zit van de boot
moet je dit doen of niet?
en dan daarna:
om ze te redden moet je in eens heel veel gas geven maar je bent nog niet snel genoeg! er zit een dik iemand op het eind van de boot, mag je hem een zetje geven waardoor je wel snel genoeg bent om die 9 mensen te redden?
de conclusie is dat mensen veel dingen zouden laten gebeuren maar zodra ze actief moeten deelnemen word het een ander verhaal
Noem me maar dom, maar hoe weet je eigenlijk dat ze sterven als je niet snel genoeg bent? Ik zou de ene persoon wat ook in mijn bootje is samen proberen om die 9 mensen te redden door hun op te duiken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
hij begint bv zo:
om ze te redden moet je in eens heel veel gas geven en dan valt er iemand die helemaal achter in zit van de boot
moet je dit doen of niet?
en dan daarna:
om ze te redden moet je in eens heel veel gas geven maar je bent nog niet snel genoeg! er zit een dik iemand op het eind van de boot, mag je hem een zetje geven waardoor je wel snel genoeg bent om die 9 mensen te redden?
de conclusie is dat mensen veel dingen zouden laten gebeuren maar zodra ze actief moeten deelnemen word het een ander verhaal
Welke kleur is jouw auto trouwens?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Morgen heel burgelijk mijn auto wassen, want dat ding is opeens supersmerig geworden
Ik had mijn auto pas geleden gewassen, maar mijn auto zit nu weeral onder de bloesem.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Morgen heel burgelijk mijn auto wassen, want dat ding is opeens supersmerig geworden
Het is hier heul geen vieze bendequote:
Mijne laat al losquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben bang dat we onze auto niet meer kunnen wassen want dan laat de bovenste laklaag los
Nou dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is hier heul geen vieze bende
Hooguit wat rommelig soms.
Wtf.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben bang dat we onze auto niet meer kunnen wassen want dan laat de bovenste laklaag los
ja die van ons ookquote:
Haha ja, en het rare is dat het de bijrijderskant is, die overgespoten is. Die kant is overgespoten, omdat de blanke lak loslaat... die kleur die ik op de auto heb hoort geen blanke lak op te zittenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die van ons ook
net alsof ie aan het vervellen is
Met blanke lak word je een hoogglans negerinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef L.no het volgende:
Whehe, dat die naam bestaat.. blanke lak.
Nu weet ik hoe ik blank kan worden.
Wat voor auto is het?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
oh bij ons laat het overal los...
en ik weet niet waarom en welke lak en zo
we hebben hem ook pas officieel een paar dagen haha
Oh.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met blanke lak word je een hoogglans negerin
ook leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met blanke lak word je een hoogglans negerin
een euhm peugeot 205quote:
Vetquote:
Goed bezigquote:
Dien!quote:
Coolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Ja was een "best of" show en de meest geniale dingen kwamen er in terugHij had zelfs al grappen over de 'blunder' van balkenende enzo
we hebben hem gehadquote:
laat jou lak ook al los?quote:
L.no!quote:
Nee.. wel heb ik nieuwe onderdelen nodig.. zoals nieuwe longen en rug bijvoorbeeld.quote:
oh volgens mij ben jij heul wel cute!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.. wel heb ik nieuwe onderdelen nodig.. zoals nieuwe longen en rug bijvoorbeeld.
Maar ik ben niet cute, dus dat verschilt met jouw auto.
Kan ik me goed voorstellen, ik hecht me ook altijd aan mijn auto'squote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we hebben hem gehad
hij was van mijn mama maar we konden allemaal nog geen afscheid nemen en wij hadden nog geen auto...
ik ben ook echt een beetje gehecht aan dat ding
Heel ergquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh volgens mij ben jij heul wel cute!
Joh.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh volgens mij ben jij heul wel cute!
de meningen zijn er over verdeeld hoor ik al hoorquote:
Gelukkig weet ik het beter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de meningen zijn er over verdeeld hoor ik al hoor
2 tegen 1quote:
Dean telt niet mee.quote:
waarom telt hij niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Dean telt niet mee.![]()
Heb je trouwens foto's van je auto?
Geen objectieve mening denk ik.quote:
Omdat hij mijn vriend is en door een roze bril bekijkt.quote:
Denk dat je het wel kan radenquote:
hij is toch je vriend juist omdat ie je cute vind lijkt mequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Omdat hij mijn vriend is en door een roze bril bekijkt.(harsh, I know.
)
Hoe kan je na 18 jaar geen bad-ass foto van je auto hebben
Zwart-wit foto's, dat welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is toch je vriend juist omdat ie je cute vind lijkt me
goeie mening dus
en het is pas een paar dagen mijn auto he?
en er zijn vast wel fotos van vakanties met de familie waar ie ook op staat maar die heb ik niet in mn laptop staan (heb de laptop ook pas een maand of 2)
Precies! Als ik een auto koop heb ik binnen een dag al foto'squote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe kan je na 18 jaar geen bad-ass foto van je auto hebben
Ik zit ook alleen smoesjes te bedenken waardoor ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goeie mening dus
en het is pas een paar dagen mijn auto he?
en er zijn vast wel fotos van vakanties met de familie waar ie ook op staat maar die heb ik niet in mn laptop staan (heb de laptop ook pas een maand of 2)
Dankjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goeie mening dus
ja maar hij is niet zo nieuw dat je denkt oh nieuwe auto! fotos! aan iedereen laten zien!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies! Als ik een auto koop heb ik binnen een dag al foto's
Maar het is toch positief.. want bij pikstraf gebeurt er juist niets.quote:
Maar wij toch nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar hij is niet zo nieuw dat je denkt oh nieuwe auto! fotos! aan iedereen laten zien!
iedereen kent die auto al omdat we hem dus eigenlijk al jaren hebben
Ja, wist ik veel wat ik me bij pikstraf moest voorstellen, ik zag al hele martelkamers voor mequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar het is toch positief.. want bij pikstraf gebeurt er juist niets.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel wat ik me bij pikstraf moest voorstellen, ik zag al hele martelkamers voor me
dat is waarquote:
ja dat is toch geen strafquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel wat ik me bij pikstraf moest voorstellen, ik zag al hele martelkamers voor me
Ik mis Anne's haar een beetje als hij gaat headbangen.quote:
Feitelijk geeft ze zichzelf ook pikstrafquote:
ik maakte maar een grapjequote:
Dien in actie!quote:
http://www.myspace.com/kramtriedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef jna het volgende:
Gelukkig zit er geen geluid bij dat plaatje...
Nee hoor Dienniepieniesexmachienie
Ja dus?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Feitelijk geeft ze zichzelf ook pikstraf
Luctorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de stad. Het is eigenlijk best warm buiten.
Rexquote:
Ik denk er over om zo een korte broek aan te doen.quote:Ja idd, ik heb me al omgekleed want had een t-shirt met lange mouwen aan![]()
Ik ga de kwalificatie, denk ik niet kijken.quote:Ik moet trouwens de kwalificatie missenMoet om 2uur een wedstrijd scheidsrechter zijn
Wat voor boekje?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
[..]
Ik denk er over om zo een korte broek aan te doen.![]()
[..]
Ik ga de kwalificatie, denk ik niet kijken.Kijk die tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Ook mede omdat ik dat niet meer hoef in te vullen in mijn boekje.
Veel plezier in ieder geval met scheidsrechteren.
Formule 1 jaaroverzicht met alle rijders, teams, circuits en je kan de stand bijhouden.quote:
Stuur je 'em naar de tribune.quote:Als ik ergens vandaag geen zin in heb..... Zul je zien dat het andere team echt zo'n coach heeft die alleen maar loopt te zeiken
Leuk zo overdag met die zon.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef PieterBas het volgende:
Oud en nieuw valt vroeg dit jaar
Volop vuurwerk
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:43 schreef PieterBas het volgende:
ja, maar ik weet ook waarom het nu is.. De twee plaatselijk voetbalverenigingen worden nu een. Nu een van de grootste verenigingen in Nederland...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:47 schreef PieterBas het volgende:
en moeten ze zonodig Charly Lownoise en Mental "ik heb een voorliefde voor minderjarige meisjes.. en zij voor mij" Theo keihard draaien
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef PieterBas het volgende:
Geen flauw idee.. maar de jaren '90 belde.. ze willen hun muziek weer terug
Ik moet de mijne nog aanpassen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:06 schreef PieterBas het volgende:
Nu eens beginnen met het invullen van de wk-poule
quote:
quote:
L.no!quote:
Snap je mijn signature begroeting nog niet?quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Snap je mijn signature begroeting nog niet?
* Dean gaat in hoekje zitten huilen
Mja, ik logde net in en reageerde op PB.. dan kwam Dean tevoorschijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:01 schreef DjRex89 het volgende:
De vorige keer zei ik wel "Dien!" en toen kreeg ik op mn donder van L.no omdat ik niks tegen haar zei
![]()
Als jullie nou eens gewoon netjes in en uit loggen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:43 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug
Wat een kutwedstrijdUiteindelijk nog verlening ook...
IK OOK NIET!quote:
In leren. Heb 7 juni tentamen en ben tussen 1-4 juni weg dus kan niet leren. En daar tussen zit weinig tijd nog. En ik moet 9 of 10 juni essay inleveren en heb ook geen zin daaraan te werken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarin heb je geen zin meer?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
IK OOK NIET!
En doe eens wat spannends, dzjenn smste net dat ze zich verveelt achter die boom.
Ola señorquote:
Gelukkg heeft ze die worst bij zich voor dit soort situaties.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben wel bomen in de tuin ja.
* stuurt hond erop af.
Hm...vandaar dat ie zo huppelend terug kwam.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:12 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkg heeft ze die worst bij zich voor dit soort situaties.
Dat is balen dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
In leren. Heb 7 juni tentamen en ben tussen 1-4 juni weg dus kan niet leren. En daar tussen zit weinig tijd nog. En ik moet 9 of 10 juni essay inleveren en heb ook geen zin daaraan te werken.
Wacht maar tot dat laxeermiddel begint te werken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...vandaar dat ie zo huppelend terug kwam.
Mja, in het leven moet men keuzes maken!quote:
Dan gaat de hond wel piepend bij de deur staan. Met beetje geluk gaat ie bij dzjenn in de buurt staan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat laxeermiddel begint te werken.
Hoeft ze zich tenminste niet meer te vervelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, in het leven moet men keuzes maken!![]()
[..]
Dan gaat de hond wel piepend bij de deur staan. Met beetje geluk gaat ie bij dzjenn in de buurt staan.
Bij jou ook zo'n lekker verfrissend buitje nu?quote:
Doet ze zelf.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
Hoeft ze zich tenminste niet meer te vervelen.
Ik heb net thee gezet. Wat denk je, zal ik haar ook wat aanbieden? Het is nu ook net aan het regenen buiten.quote:
Ja, haal dr dan maar binnen als je wilquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb net thee gezet. Wat denk je, zal ik haar ook wat aanbieden? Het is nu ook net aan het regenen buiten.
Wat moet je dan alleen doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, haal dr dan maar binnen als je wilAnders wordt ze misschien ziek en moet ik alles alleen doen
De zon komt er alweer doorheenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb net thee gezet. Wat denk je, zal ik haar ook wat aanbieden? Het is nu ook net aan het regenen buiten.
Jij zit aan de overkant toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zon komt er alweer doorheen
Ah zo. Maar jullie stalken er dus nog meer?quote:
Nou eigenlijk ben jij ons enige target op het moment. Ook bij ons gaan de zaken slechtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zit aan de overkant toch?
Hier is het herfst.![]()
[..]
Ah zo. Maar jullie stalken er dus nog meer?
Ik ben vereerd dat ik blijkbaar zodanig interessant ben.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben jij ons enige target op het moment. Ook bij ons gaan de zaken slecht
Daar werk ik, dat is al erg genoeg hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zit aan de overkant toch?
Hier is het herfst.![]()
Waar zit gij dan ongeveer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar werk ik, dat is al erg genoeg hoor.
Jna, voor al uw stalkzakenquote:
Hm, dan hoop ik dat het nog deze kant op komt. Het is nu wel ietsje minder bewolkt en ik twijfel of het nog regent.quote:
Je kan dr toch even binnen roepen en het tegen dr zeggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat ik blijkbaar zodanig interessant ben.
Btw, wil je tegen Dzjenn zeggen dat ik indd. laatst in het PE lokaal beneden zat? Ik was vd week een verdieping hoger en besefte dat ik daar de vorige keer niet geweest was maar dus op de begaande grond.![]()
Sterker nog, toen ik vd week daar was dacht ik heel even: stel dat ze hier nu weer zit.![]()
Hier is het alweer droog.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dan hoop ik dat het nog deze kant op komt. Het is nu wel ietsje minder bewolkt en ik twijfel of het nog regent.
Ik, als gestalkte, moet mijn stalker niet eens gaan benaderen. Weet je hoe erg iemand dan schrikt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan dr toch even binnen roepen en het tegen dr zeggen.
Zal het doen
quote:
Om 20:00 uur op sbs 6quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:09 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand vanavond nog plannen? Heb niks te doen en iedereen die ik gevraagd heb heeft al iets of wil niks gaan doen
Ja maar ik wil echt iets gaan doen... Thuis zitten kan altijd nog.quote:
Maar niet meer op zaterdagavond 29 mei 2010quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil echt iets gaan doen... Thuis zitten kan altijd nog.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar niet meer op zaterdagavond 29 mei 2010
Moet je ff checken of die wel staat aangevinkt bij de instellingen van je taakbalk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:16 schreef vencodark het volgende:
I wonder why ik mijn volumeregeling niet meer standaard in mijn balkje onderin kan zien.
Dat staat ie niet maar ik kan hm nu blijkbaar ook niet aanvinken. That's the strange part.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je ff checken of die wel staat aangevinkt bij de instellingen van je taakbalk?
Heb je windows 7?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat staat ie niet maar ik kan hm nu blijkbaar ook niet aanvinken. That's the strange part.
Problem foundquote:
Al een mega party georganiseerd?quote:
Het je sinds de laatste keer dat je het gebruikt hebt windows updates geinstalleerd? Zo ja, ga eens terug naar het laatste herstelpunt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat staat ie niet maar ik kan hm nu blijkbaar ook niet aanvinken. That's the strange part.
Ik moet voor 4 examens slagen wil ik mijn studie voltooien.. dus doe het op het moment nog maar ff rustig aan. Als ik ze alle 4 in de pocket heb ga ik een feestje bouwen!quote:
Hm...not as I recall...het valt me vandaag pas op. Weet niet of het gister of paar dagen daarvoor ook al was.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Het je sinds de laatste keer dat je het gebruikt hebt windows updates geinstalleerd? Zo ja, ga eens terug naar het laatste herstelpunt.
Hoeveel heb je er al gehaald dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet voor 4 examens slagen wil ik mijn studie voltooien.. dus doe het op het moment nog maar ff rustig aan. Als ik ze alle 4 in de pocket heb ga ik een feestje bouwen!
Ga voor de zekerheid gewoon terug naar het laatste herstelpunt. Ik weet 99% zeker dat er de afgelopen 3 dagen een update is vrijgegeven namelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...not as I recall...het valt me vandaag pas op. Weet niet of het gister of paar dagen daarvoor ook al was.
Oh, nog ff doorzetten dusquote:
Allrighty then.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga voor de zekerheid gewoon terug naar het laatste herstelpunt. Ik weet 99% zeker dat er de afgelopen 3 dagen een update is vrijgegeven namelijk.
Ja ma-di heb ik er weer eentje. Maar de moeilijkste heb ik al achter de rug, dus dat geeft vertrouwenquote:
Keiraquote:
Dus na dinsdag is het partytimequote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ma-di heb ik er weer eentje. Maar de moeilijkste heb ik al achter de rug, dus dat geeft vertrouwen![]()
Hoe gaat het met jouw studie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |