wat een drogredenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe faal je als programma?
VVD-berekening deel 3
Wat een falers___
Gefeliciteerd!! yay!quote:
Grats!quote:
Gefeliciteerdquote:
Thx. iig in Vlissingen. De organisatie ga ik verder niet melden, you never know.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! yay!
wat en waar en zo?
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Grats!
En nu pics van jouw outfit van gisteren!
quote:
Bedrijf om mensen te helpen zelfstandig te gaan wonen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor soort bedrijf is het venco? Ik heb de mijne ook lichtelijk vaag in de OP staan hoor
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan niet.
![]()
[..]
Bedrijf om mensen te helpen zelfstandig te gaan wonen.
Wait, whut?quote:
Wat is er met Dzjenn dan??quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Jaaa The IT Crowd seizoen 4 vanaf 10 augustus
Nice!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee ik ben vooral blij dat er een seizoen 4 isEn seizoen 5 is blijkbaar al aangekondigd
Bij een van de scenes van de aflevering dat ze bij een overval betrokken raken lag ik bijna onder m'n stoel van het lachenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet een deelvraag in mijn PvA toevoegen die ik er in een eerdere versie uit moest halen
Moet je niet reageren op mijn multi-culti-uitstapje?quote:
Ik vind de aflevering over "The Internet" ook zo geweldigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij een van de scenes van de aflevering dat ze bij een overval betrokken raken lag ik bijna onder m'n stoel van het lachen![]()
![]()
Ben het gaan kijken op aanraden van een vriend (nou ja, hij vond dat ik het MOEST zien) en daar heb ik nooit spijt van gehad
Handig, als begeleiders wegvallen en je er nieuwe voor krijgtquote:
Whahahah jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind de aflevering over "The Internet" ook zo geweldigEn een van de leukste vind ik die aflevering waar Moss achter de bar van het theater beland en Roy in een rolstoel
![]()
uh nee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je niet reageren op mijn multi-culti-uitstapje?
"This is...... The Internet!!"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Handig, als begeleiders wegvallen en je er nieuwe voor krijgt
[..]
Whahahah ja![]()
![]()
Met dat kastje
Deze danquote:
quote:
quote:
Ik moet de seizoenen nog maar eens bekijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een van de eerste afleveringen is ook zo geniaaldat Jen doet alsof ze aan het bellen is terwijl dr telefoon nog nie aangesloten is
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:57 schreef Etcetera het volgende:
'Have you tried turning it off and on again'![]()
![]()
Ik heb ze allemaal op mijn externe harde schijf staan en is zeker een goed idee om ze binnenkort nog eens te kijken. Het blijft gewoon leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet de seizoenen nog maar eens bekijken
Jaquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja![]()
Het erge is dat het nog waar is ookIn elk geval bij mij thuis
Het is de laatste tijd wel VVD bashen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
VVD wil internetverkeer controleren
Tot ziens 37 zetels. Falers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |