Teeven doet het de VVD zelf aan.. Niemand kwam er mee..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel VVD bashen...
Teeven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is een gozer gast..
kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen btw
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Pjotrquote:
Ach, wil mijn zus hem toch niet aan doenquote:
Stage SC # 1032: Waar we Isdatzo liefde geven. O+quote:
Oh, dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, wil mijn zus hem toch niet aan doen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Stage SC # 1032: Waar we Isdatzo liefde geven. O+
[..]
Oh, dat wist ik dan weer niet![]()
Sorry Dean.. Wist niet dat het je zusje wasquote:
Kocht ze pampers?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef L.no het volgende:
Vandaag voor het eerst in een supermarkt een vrouw gezien dat al 12 uur haar vliezen gebroken heeft. Dus ik wenste haar sterkte voor haar tweeling.
Ik denk een dweil...quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
die knop is wel briljant
die zou ik wel een willen hebben in het dagelijks leven
iemand die irritant in de weg loopt in de supermarkt?
BAM! rode knop en optiefen! danku
als die persoon me irriteerde had ik al geduwt voor je me had verteld over die 1 miljoen euroquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat dilemma gebeuren: je hebt een knop, als je erop drukt krijg je 1 miljoen euro. Maar er sterft daardoor ook iemand, op de aarde, kan iedereen zijn. Druk je op de knop?
10 keer! En dan hopen dat ik een paar rotzakken om zeep heb geholpen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat dilemma gebeuren: je hebt een knop, als je erop drukt krijg je 1 miljoen euro. Maar er sterft daardoor ook iemand, op de aarde, kan iedereen zijn. Druk je op de knop?
Nee, want aan de andere kant van de aarde krijgt iemand dezelfde vraag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lucciequote:
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarschijnlijk zou ik blijven drukken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
10 keer! En dan hopen dat ik een paar rotzakken om zeep heb geholpen.
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAMquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarschijnlijk zou ik blijven drukken.
niemand? Ik ken er wel een paar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:28 schreef jna het volgende:
Het dilemma is trouwens dat die andere persoon sterft op een vreselijk pijnlijke manier, iets wat je niemand toewenst.
Tegen de overbevolking.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Ik heb geen lief. Dus dat zal niet het probleem zijn. Die kans is niet zo groot trouwens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar het zuigt als je gemept hebt en het is je mama of je lief
Moraalistisch of niet, ik zou niet drukken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar de kans is en blijft er wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen lief. Dus dat zal niet het probleem zijn. Die kans is niet zo groot trouwens.
Het verhaal is dus dat als jij het geld neemt, dat die persoon die je het dilemma gaf naar de andere kant van de wereld gaat en opnieuw iemand dat dilemma geeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar het zuigt als je gemept hebt en het is je mama of je lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |