Luctorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de stad. Het is eigenlijk best warm buiten.
Rexquote:
Ik denk er over om zo een korte broek aan te doen.quote:Ja idd, ik heb me al omgekleed want had een t-shirt met lange mouwen aan![]()
Ik ga de kwalificatie, denk ik niet kijken.quote:Ik moet trouwens de kwalificatie missenMoet om 2uur een wedstrijd scheidsrechter zijn
Wat voor boekje?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
[..]
Ik denk er over om zo een korte broek aan te doen.![]()
[..]
Ik ga de kwalificatie, denk ik niet kijken.Kijk die tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Ook mede omdat ik dat niet meer hoef in te vullen in mijn boekje.
Veel plezier in ieder geval met scheidsrechteren.
Formule 1 jaaroverzicht met alle rijders, teams, circuits en je kan de stand bijhouden.quote:
Stuur je 'em naar de tribune.quote:Als ik ergens vandaag geen zin in heb..... Zul je zien dat het andere team echt zo'n coach heeft die alleen maar loopt te zeiken
Leuk zo overdag met die zon.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef PieterBas het volgende:
Oud en nieuw valt vroeg dit jaar
Volop vuurwerk
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:43 schreef PieterBas het volgende:
ja, maar ik weet ook waarom het nu is.. De twee plaatselijk voetbalverenigingen worden nu een. Nu een van de grootste verenigingen in Nederland...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:47 schreef PieterBas het volgende:
en moeten ze zonodig Charly Lownoise en Mental "ik heb een voorliefde voor minderjarige meisjes.. en zij voor mij" Theo keihard draaien
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef PieterBas het volgende:
Geen flauw idee.. maar de jaren '90 belde.. ze willen hun muziek weer terug
Ik moet de mijne nog aanpassen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:06 schreef PieterBas het volgende:
Nu eens beginnen met het invullen van de wk-poule
quote:
quote:
L.no!quote:
Snap je mijn signature begroeting nog niet?quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Snap je mijn signature begroeting nog niet?
* Dean gaat in hoekje zitten huilen
Mja, ik logde net in en reageerde op PB.. dan kwam Dean tevoorschijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:01 schreef DjRex89 het volgende:
De vorige keer zei ik wel "Dien!" en toen kreeg ik op mn donder van L.no omdat ik niks tegen haar zei
![]()
Als jullie nou eens gewoon netjes in en uit loggen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:43 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug
Wat een kutwedstrijdUiteindelijk nog verlening ook...
IK OOK NIET!quote:
In leren. Heb 7 juni tentamen en ben tussen 1-4 juni weg dus kan niet leren. En daar tussen zit weinig tijd nog. En ik moet 9 of 10 juni essay inleveren en heb ook geen zin daaraan te werken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarin heb je geen zin meer?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
IK OOK NIET!
En doe eens wat spannends, dzjenn smste net dat ze zich verveelt achter die boom.
Ola señorquote:
Gelukkg heeft ze die worst bij zich voor dit soort situaties.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben wel bomen in de tuin ja.
* stuurt hond erop af.
Hm...vandaar dat ie zo huppelend terug kwam.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:12 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkg heeft ze die worst bij zich voor dit soort situaties.
Dat is balen dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
In leren. Heb 7 juni tentamen en ben tussen 1-4 juni weg dus kan niet leren. En daar tussen zit weinig tijd nog. En ik moet 9 of 10 juni essay inleveren en heb ook geen zin daaraan te werken.
Wacht maar tot dat laxeermiddel begint te werken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...vandaar dat ie zo huppelend terug kwam.
Mja, in het leven moet men keuzes maken!quote:
Dan gaat de hond wel piepend bij de deur staan. Met beetje geluk gaat ie bij dzjenn in de buurt staan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat laxeermiddel begint te werken.
Hoeft ze zich tenminste niet meer te vervelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, in het leven moet men keuzes maken!![]()
[..]
Dan gaat de hond wel piepend bij de deur staan. Met beetje geluk gaat ie bij dzjenn in de buurt staan.
Bij jou ook zo'n lekker verfrissend buitje nu?quote:
Doet ze zelf.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
Hoeft ze zich tenminste niet meer te vervelen.
Ik heb net thee gezet. Wat denk je, zal ik haar ook wat aanbieden? Het is nu ook net aan het regenen buiten.quote:
Ja, haal dr dan maar binnen als je wilquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb net thee gezet. Wat denk je, zal ik haar ook wat aanbieden? Het is nu ook net aan het regenen buiten.
Wat moet je dan alleen doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, haal dr dan maar binnen als je wilAnders wordt ze misschien ziek en moet ik alles alleen doen
De zon komt er alweer doorheenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb net thee gezet. Wat denk je, zal ik haar ook wat aanbieden? Het is nu ook net aan het regenen buiten.
Jij zit aan de overkant toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zon komt er alweer doorheen
Ah zo. Maar jullie stalken er dus nog meer?quote:
Nou eigenlijk ben jij ons enige target op het moment. Ook bij ons gaan de zaken slechtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zit aan de overkant toch?
Hier is het herfst.![]()
[..]
Ah zo. Maar jullie stalken er dus nog meer?
Ik ben vereerd dat ik blijkbaar zodanig interessant ben.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben jij ons enige target op het moment. Ook bij ons gaan de zaken slecht
Daar werk ik, dat is al erg genoeg hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zit aan de overkant toch?
Hier is het herfst.![]()
Waar zit gij dan ongeveer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar werk ik, dat is al erg genoeg hoor.
Jna, voor al uw stalkzakenquote:
Hm, dan hoop ik dat het nog deze kant op komt. Het is nu wel ietsje minder bewolkt en ik twijfel of het nog regent.quote:
Je kan dr toch even binnen roepen en het tegen dr zeggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat ik blijkbaar zodanig interessant ben.
Btw, wil je tegen Dzjenn zeggen dat ik indd. laatst in het PE lokaal beneden zat? Ik was vd week een verdieping hoger en besefte dat ik daar de vorige keer niet geweest was maar dus op de begaande grond.![]()
Sterker nog, toen ik vd week daar was dacht ik heel even: stel dat ze hier nu weer zit.![]()
Hier is het alweer droog.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dan hoop ik dat het nog deze kant op komt. Het is nu wel ietsje minder bewolkt en ik twijfel of het nog regent.
Ik, als gestalkte, moet mijn stalker niet eens gaan benaderen. Weet je hoe erg iemand dan schrikt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan dr toch even binnen roepen en het tegen dr zeggen.
Zal het doen
quote:
Om 20:00 uur op sbs 6quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:09 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand vanavond nog plannen? Heb niks te doen en iedereen die ik gevraagd heb heeft al iets of wil niks gaan doen
Ja maar ik wil echt iets gaan doen... Thuis zitten kan altijd nog.quote:
Maar niet meer op zaterdagavond 29 mei 2010quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil echt iets gaan doen... Thuis zitten kan altijd nog.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar niet meer op zaterdagavond 29 mei 2010
Moet je ff checken of die wel staat aangevinkt bij de instellingen van je taakbalk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:16 schreef vencodark het volgende:
I wonder why ik mijn volumeregeling niet meer standaard in mijn balkje onderin kan zien.
Dat staat ie niet maar ik kan hm nu blijkbaar ook niet aanvinken. That's the strange part.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je ff checken of die wel staat aangevinkt bij de instellingen van je taakbalk?
Heb je windows 7?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat staat ie niet maar ik kan hm nu blijkbaar ook niet aanvinken. That's the strange part.
Problem foundquote:
Al een mega party georganiseerd?quote:
Het je sinds de laatste keer dat je het gebruikt hebt windows updates geinstalleerd? Zo ja, ga eens terug naar het laatste herstelpunt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat staat ie niet maar ik kan hm nu blijkbaar ook niet aanvinken. That's the strange part.
Ik moet voor 4 examens slagen wil ik mijn studie voltooien.. dus doe het op het moment nog maar ff rustig aan. Als ik ze alle 4 in de pocket heb ga ik een feestje bouwen!quote:
Hm...not as I recall...het valt me vandaag pas op. Weet niet of het gister of paar dagen daarvoor ook al was.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Het je sinds de laatste keer dat je het gebruikt hebt windows updates geinstalleerd? Zo ja, ga eens terug naar het laatste herstelpunt.
Hoeveel heb je er al gehaald dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet voor 4 examens slagen wil ik mijn studie voltooien.. dus doe het op het moment nog maar ff rustig aan. Als ik ze alle 4 in de pocket heb ga ik een feestje bouwen!
Ga voor de zekerheid gewoon terug naar het laatste herstelpunt. Ik weet 99% zeker dat er de afgelopen 3 dagen een update is vrijgegeven namelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...not as I recall...het valt me vandaag pas op. Weet niet of het gister of paar dagen daarvoor ook al was.
Oh, nog ff doorzetten dusquote:
Allrighty then.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga voor de zekerheid gewoon terug naar het laatste herstelpunt. Ik weet 99% zeker dat er de afgelopen 3 dagen een update is vrijgegeven namelijk.
Ja ma-di heb ik er weer eentje. Maar de moeilijkste heb ik al achter de rug, dus dat geeft vertrouwenquote:
Keiraquote:
Dus na dinsdag is het partytimequote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ma-di heb ik er weer eentje. Maar de moeilijkste heb ik al achter de rug, dus dat geeft vertrouwen![]()
Hoe gaat het met jouw studie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |