abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82012486

Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal. Deze OP vind je hier, vorige delen in deze reeks zijn op deze pagina te vinden. Creatievelingen die hun eigen foto aan de header willen toevoegen, kunnen de .psd downloaden.

En ik loop hier alleen in Tilburg-stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan West-Brabant, want daar brandt nog licht

Ambrosius, Roosendaal
automatic_, Heerle
Bamba, Hoogerheide
Chewbacca_maatschappij, Halsteren
Chinless, Halsteren
Cylvia, Steenbergen
EDMAN-, Roosendaal
Fargo, Roosendaal
Gutz, Roosendaal
Hojdhopper, Bergen op Zoom
Ireyon, Roosendaal
Kper_Norci, Oudenbosch
Loedertje, Bergen op Zoom
RaakKinderCola, Bergen op Zoom
Ryan3, Woensdrecht
Silven, Roosendaal
Stali, Woensdrecht
Strijkkraaltje, Bergen op Zoom
Teknomist, Bergen op Zoom
Timmmmm, Roosendaal
TjetMaster, Bergen op Zoom
Thinkk-Pinkk, Bosschenhoofd

meld je maar aan!

Gemeente Bergen op Zoom
Gemeente Etten-Leur
Gemeente Halderberge
Gemeente Moerdijk
Gemeente Roosendaal
Gemeente Rucphen
Gemeente Steenbergen
Gemeente Woensdrecht
Gemeente Zundert

Franciscus Ziekenhuis
Lievensberg Ziekenhuis
Polikliniek Etten-Leur
GGD West-Brabant
PrivaZorg West-Brabant
Thuiszorg West-Brabant
Zorgtaxi West-Brabant

RBC Roosendaal
VV Steenbergen
West-Brabant Giants
WK Veldrijden (Hoogerheide 2009)

De Bergse Vastenavend
Brabants Historisch Informatie Centrum
Foxlake.nl, de site over Nieuw-Vossemeer
Historisch Centrum Het Markiezenhof
Jazzweekend
Rosada Factory Outlet
Skidôme Rucphen
St. Jan Cultuur
Museum Tongerlohuys
Toerisme in Willemstad
Vliegbasis Woensdrecht
Wonen in West-Brabant
Zeepkistenrace Woensdrecht

BN de Stem
Internet Bode
Omroep Brabant
Omroep BRTO

Bedrijventerreinen West-Brabant
Borchwerf
Havenschap Moerdijk

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_82012492
Game on.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_82012499
Terror!!!!
pi_82012574
Ik ga niet naar N1, ook nog nooit geweest. Hoewel ik vroeger wel vaak naar Duitse technofeesten ging (Pollerwiesen, Timewarp, Blauer See). Festivals doe ik vooral in NL; over 4 weken weer Awakenings.

Ik wil nog wel een keer naar Monegros.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:13:45 #5
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82012580
Heb die cd nog ergens liggen, heerlijk
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:15:26 #6
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82012632
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:13 schreef teknomist het volgende:
Ik ga niet naar N1, ook nog nooit geweest. Hoewel ik vroeger wel vaak naar Duitse technofeesten ging (Pollerwiesen, Timewarp, Blauer See).
Festivals doe ik vooral in NL; over 4 weken weer Awakenings.

Ik wil nog wel een keer naar Monegros.
Ja monegros ziet er idd erg gruwelijk uit. N1, ben er nu 2 keer geweest, deze zomer voor de derde keer. Zwaar verslaafd, feest der feesten imo.
Timewarp vorig jaar geweest, erg vet ja. Blauer see heeeel misschien dit jaar.

Awakenings gaan we weer los idd, hopen dat het wat wordt i.t.t. vorige editie. Als je die namen ziet
Hoe ga je? Wij pakken maar weer de camping ertegenover
pi_82012667
Verplichte tvp
pi_82012703
Ik zou eigenlijk nog wel een keer naar Nature One willen gaan, o.a. lekkere keiharde schranz daar. Alleen bij ons in de vriendengroep willen ze liever naar Decibel, en dat trek ik dan weer minder.
pi_82012706
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:13 schreef EDMAN- het volgende:
Heb die cd nog ergens liggen, heerlijk
Mysteryland 1998, Tunnel of Terror met Lady Dana.
pi_82012875
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Mysteryland 1998, Tunnel of Terror met Lady Dana.
Ik heb tijdens de blubbereditie, volgens mij was dat of 96 of 97, een hele nacht in de Tunnel of Terror gestaan, was echt supervet. Hoogtepunt van de avond was voor mij Laurent Hô, Franse dj, klein Chinees ventje met een bril, begon eerst heel rustig, en ineens, met scratchen en al, van 160 naar ver boven de 200BPM, heerlijk

Was een Duitse gabber die een groot deel van de avond met zijn hoofd bijna tegen de speakers stond, volgens mij was ie doof, en zo niet, dan issie doof geworden.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:23:05 #11
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82012958
Jullie zijn iets ouder als mij heb ik het vermoeden , toen had ik nog flyers in m'n slaapkamer hangen van die feesten

Ja nature one moet je gewoon doen, sowieso schranz. En je decibel vrienden komen voldoende aan hun trekken daar.
5 dagen andere planeet
pi_82012959
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:15 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ja monegros ziet er idd erg gruwelijk uit. N1, ben er nu 2 keer geweest, deze zomer voor de derde keer. Zwaar verslaafd, feest der feesten imo.
Timewarp vorig jaar geweest, erg vet ja. Blauer see heeeel misschien dit jaar.

Awakenings gaan we weer los idd, hopen dat het wat wordt i.t.t. vorige editie. Als je die namen ziet
Hoe ga je? Wij pakken maar weer de camping ertegenover
Vorig jaar niet naar AWFS geweest sinds jaren wel. Ik denk dat wij met de trein gaan en dan daarna nog afteren en slapen bij een maat in Rotterdam of gelijk door naar huis...
pi_82013010
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef EDMAN- het volgende:
Jullie zijn iets ouder als mij heb ik het vermoeden , toen had ik nog flyers in m'n slaapkamer hangen van die feesten

Ja nature one moet je gewoon doen, sowieso schranz. En je decibel vrienden komen voldoende aan hun trekken daar.
5 dagen andere planeet
Ik zal er eens over nadenken, er gaat elk jaar wel een UVT-delegatie heen.

En ik had vroeger ook heel mijn muren behangen met flyers - dankzij de flyerservice van Strobe.
pi_82013066
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef EDMAN- het volgende:

5 dagen andere planeet
In januari is de grote 3 in mijn leeftijd verschenen.

Ik heb het al vaak genoeg gezegd, denk dat ik maar eens dvd ofzo er van op de kop tik en die laat zien. Kijken of ze dan wel zin hebben.
pi_82013204
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, de grote gevreesde 3 zal volgend jaar aan mij verschijnen!
pi_82013275
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef teknomist het volgende:

[..]
En ik had vroeger ook heel mijn muren behangen met flyers - dankzij de flyerservice van Strobe.
Ik heb op school van een klasgenote wel eens een zak met flyers gekregen, maar die waren allemaal uit Engeland, allemaal happy hardcore feesten, op 1 na, dat was een flyer van de Harder than God tour, van Industrial Strenght. Stonden ook 4 cd's op die flyer, allemaal terror natuurlijk, ik heb er wat voor moeten doen, maar heb ze uiteindelijk allemaal kunnen vinden.

Flyer heb ik maar in de boekenkast in de huiskamer gezet. Staat er een flyer met 20.000.000 BPM in your fucking face tussen de boeken...

Die klasgenote zou ik trouwens ook wel weer willen zien, die had in de 2e van de Havo al dubbel d...
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:28 schreef teknomist het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, de grote gevreesde 3 zal volgend jaar aan mij verschijnen!
Uit ervaring kan ik melden dat je er niets van voelt hoor...
pi_82013308
Represent maar weer.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:33:57 #18
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82013421
Weet niet of er dvd's van zijn , maar genoeg youtube filmpjes om het te bewijzen.

Strobe , fucking lang lid geweest zonder ooit 1 feest te bezoeken , zat op de basisschool :p
Nou, de grote 3 maakt niks uit toch? Ik hoop met de grote 5 nog steeds naar feesten te gaan
pi_82013470
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb op school van een klasgenote wel eens een zak met flyers gekregen, maar die waren allemaal uit Engeland, allemaal happy hardcore feesten, op 1 na, dat was een flyer van de Harder than God tour, van Industrial Strenght. Stonden ook 4 cd's op die flyer, allemaal terror natuurlijk, ik heb er wat voor moeten doen, maar heb ze uiteindelijk allemaal kunnen vinden.
Scott Brown.
pi_82013586
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
Weet niet of er dvd's van zijn , maar genoeg youtube filmpjes om het te bewijzen.

Strobe , fucking lang lid geweest zonder ooit 1 feest te bezoeken , zat op de basisschool :p
Nou, de grote 3 maakt niks uit toch? Ik hoop met de grote 5 nog steeds naar feesten te gaan
Ja, en Update Magazine en Bassic Groove. Daar zat je dan als knul van 13 in te lezen en te fantaseren overal die vette feesten waar je niet naar toe kon en mocht. Totdat ik 15 werd, toen voor het eerst naar Dance Valley geweest; daarna is het snel gegaan.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:38:17 #21
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82013591
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik zal er eens over nadenken, er gaat elk jaar wel een UVT-delegatie heen
We gaan ook met een partybus vanuit Roosendaal. 50 plekken, nog 18 over geloof ik, mensen uit alle hoeken van het land die een feestje gaan bouwen. Kan altijd mee (of mocht je nog mensen weten, relaxed).

http://natureone.roosendaaldegekste.nl/
pi_82013592
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Scott Brown.
Die staat op 90% van die flyers...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:39:28 #23
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82013651
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, en Update Magazine en Bassic Groove. Daar zat je dan als knul van 13 in te lezen en te fantaseren overal die vette feesten waar je niet naar toe kon en mocht. Totdat ik 15 werd, toen voor het eerst naar Dance Valley geweest; daarna is het snel gegaan.
15? netjes , ik ben qua feesten een laatbloeier, beetje jammer. Virneden wilden nooit mee, en toen gingen we eindelijk eens en nu willen ze ineens allemaal mee.
pi_82013748
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

We gaan ook met een partybus vanuit Roosendaal. 50 plekken, nog 18 over geloof ik, mensen uit alle hoeken van het land die een feestje gaan bouwen. Kan altijd mee (of mocht je nog mensen weten, relaxed).

Je moet nog wel betalen...
pi_82013810
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ja ja, zeker allemaal Roosendalers.
pi_82013828
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Die staat op 90% van die flyers...
Ja, dat was ongeveer de enige UK happy hardcore-DJ die bekend was in Nederland.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:44:42 #27
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82013896
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je moet nog wel betalen...
Heb ik vanochtend gedaan
en nee niet allemaal Roosendalers :p
pi_82013968
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Heb ik vanochtend gedaan
en nee niet allemaal Roosendalers :p
Heel goed

Zat ff te kijken of er nog mensen bij zaten die ik ken, maar helaas.
pi_82014055
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

15? netjes , ik ben qua feesten een laatbloeier, beetje jammer. Virneden wilden nooit mee, en toen gingen we eindelijk eens en nu willen ze ineens allemaal mee.
Ja, maar alcohol pas vanaf mijn 18e en drugs vanaf mijn 23e. Dus ik heb mezelf niet verneukt toen ik nog in de groei zat en met school bezig moest zijn. Daarna wel een paar jaar helemaal naar de tering gegaan, maar pas geleden een algemene medische scan gehad en er was niks aan het handje. Ik kan nu gerust oud worden met hier en daar een feestje en een drankje.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:48:50 #30
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82014105
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, maar alcohol pas vanaf mijn 18e en drugs vanaf mijn 23e. Dus ik heb mezelf niet verneukt toen ik nog in de groei zat en met school bezig moest zijn. Daarna wel een paar jaar helemaal naar de tering gegaan, maar pas geleden een algemene medische scan gehad en er was niks aan het handje. Ik kan nu gerust oud worden met hier en daar een feestje en een drankje.
Respect (serieus)

maar uuh, even off topic, zitten jullie ook op je werk of? Totaal geen motivatie vandaag
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:49:21 #31
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82014131
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Heel goed

Zat ff te kijken of er nog mensen bij zaten die ik ken, maar helaas.
je hebt nog een organisatie, neetjurwan, uit eindhoven. Ik weet dat er een kerel uit Oudenbosch al jaaaren in z'n eentje met die groep meegaat.
pi_82014246
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Respect (serieus)

maar uuh, even off topic, zitten jullie ook op je werk of? Totaal geen motivatie vandaag
Het enige wat ik aan mijn intensieve MDMA-gebruik heb overgehouden zijn floaters (google maar eens).
Maar ja, dat is dan ook het enige en verder niet hinderlijk/schadelijk...

Ik zit nu op mijn werk alles heel erg op m'n gemak aan het doen. Nog een paar uur *zucht*
pi_82014488
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het enige wat ik aan mijn intensieve MDMA-gebruik heb overgehouden zijn floaters (google maar eens).
Maar ja, dat is dan ook het enige en verder niet hinderlijk/schadelijk...
Dat heeft toch iedereen wel een beetje? Tenminste, als ik die eerste wikipedia link bekijk. Dat heb ik ook altijd als ik bijvoorbeeld naar de blauwe lucht kijk. Vroeger dacht ik dat ik microscoop ogen had
quote:
Ik zit nu op mijn werk alles heel erg op m'n gemak aan het doen. Nog een paar uur *zucht*
Idem hier
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

je hebt nog een organisatie, neetjurwan, uit eindhoven. Ik weet dat er een kerel uit Oudenbosch al jaaaren in z'n eentje met die groep meegaat.
Die gast zal een beetje met de rest van de Marokkanen in Oudenbosch gaan
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:59:52 #34
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82014609
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:

??
pi_82014612
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat heeft toch iedereen wel een beetje? Tenminste, als ik die eerste wikipedia link bekijk. Dat heb ik ook altijd als ik bijvoorbeeld naar de blauwe lucht kijk. Vroeger dacht ik dat ik microscoop ogen had
[..]
Ja. Alsof je de bacterieën zag bewegen over je netvlies...
quote:
Oudenbossche Marokkanen op N1: tis tog niet te g'leuve!!!!!
pi_82014769
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

??
D'r wonen er maar een paar hier
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:03:50 #37
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82014788
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!!!

pi_82014814
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!!!

[ afbeelding ]

Smakelijk!
pi_82016062
Goeiesmiddags!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:56:59 #40
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82017019
Zo dat was lekker, 3 kroketten op 3 broodjes, bospaddestoelensoep en een glaasje melk
pi_82017643
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef EDMAN- het volgende:
Zo dat was lekker, 3 kroketten op 3 broodjes, bospaddestoelensoep en een glaasje melk
Vreet jij zoveel in de pauze?

Ik vreet of 4 boterhammen, of 2 broodjes en een toetje, en dan zit ik vol.

Maar ik heb ook gewoon een kleine maag denk ik, in een restaurant is het ook altijd of of, neem ik een voorgerecht of een nagerecht bij mijn hoofdgerecht, alle 3 kan wel, maar dan zit ik zo vies vol weet je wel, dat je niet eens meer fatsoenlijk nog een biertje naar binnen kan kappen.
pi_82017726
Twee boterhammen, eiersalade, een kroket, een kom soep en een glas melk (karnemelk was helaas op).
pi_82018128
karnemelk
pi_82018206
Karnemelk moet je leeren waardeeren!
pi_82018241
Ik kan het gewoon niet, ik vind het zoooo vies.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:30:39 #46
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82018291
Om nog even op de lunch terug te komen (ja ik eet veel, en ben nog slank ook, afgezien van een opkomend buikje )

De toiletten hier op het werk zijn nogal gehorig, erg vervelend.
Ik denk ik ga net ff lekker schijten, hoor ik even later de deur opengaan van de WC ernaast. De manier waarop ie liep (en tis niet druk op kantoor), vermoedde ik al aan dat het m'n baas was. Die begint me daar te schijten! Tering!, eerst vond ik het vies, maar op een gegeven moment bleef het galmen. Ik zit m'n lach daar al in te houden, gaat ineen keer zijn telefoon af (hij heeft als enige zo'n mission impossible ringtoon), en ik schiet gewoon keihard in de lach.

Hoor ik hem: ik had die kroketten toch niet moeten pakken
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:31:04 #47
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82018307
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:28 schreef teknomist het volgende:
Karnemelk moet je leeren waardeeren!
BAH!, heb er toevallig net ook een opmerking over gemaakt.
pi_82018508
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef EDMAN- het volgende:
Om nog even op de lunch terug te komen (ja ik eet veel, en ben nog slank ook, afgezien van een opkomend buikje )

Ik denk ik ga net ff lekker schijten, hoor ik even later de deur opengaan van de WC ernaast. De manier waarop ie liep (en tis niet druk op kantoor), vermoedde ik al aan dat het m'n baas was. Die begint me daar te schijten! Tering!, eerst vond ik het vies, maar op een gegeven moment bleef het galmen. Ik zit m'n lach daar al in te houden, gaat ineen keer zijn telefoon af (hij heeft als enige zo'n mission impossible ringtoon), en ik schiet gewoon keihard in de lach.

Bij ons precies hetzelfde. Ik druk ook nooit door als ik net wil gaan, en ik hoor iemand binnen komen, dan hou ik het ff op. De normale drollen door de weeks maken dan wel niet zoveel geluid, maar die spetterpoep op maandag knettert altijd zo hard.
pi_82018635
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kan het gewoon niet, ik vind het zoooo vies.
Ja, dat heb ik mosterd. Ik heb het echt geprobeerd om het te leren waarderen, om het heerlijke van mosterd te begrijpen en te voelen; ik heb keihard mijn best gedaan maar het lukt me gewoon NIET!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:38:42 #50
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82018675
haha ik ook, heb ook gewacht tot hij weg was (zat lekker te patiencen op m'n telefoon).
maandag is idd helemaal erg ja
pi_82018738
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef EDMAN- het volgende:

pi_82018812
Ik heb net poep ontdekt die aan de toiletrol (in de houder!) zat. Hoe komt dat daar?
pi_82018869
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:41 schreef teknomist het volgende:
Ik heb net poep ontdekt die aan de toiletrol (in de houder!) zat. Hoe komt dat daar?
Iemand die met zijn vinger door het papier geprikt heeft, recht in zijn ster, en dan een nieuw papiertje gepakt?

Ik praat overigens niet uit ervaring hoor, mocht je dat denken
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:43:13 #54
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82018896
lekker ranzig krijg nogal rare blikken van collega's omdat ik op mn lippen moet bijten om niet te lachen
pi_82018939
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:37 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik mosterd. Ik heb het echt geprobeerd om het te leren waarderen, om het heerlijke van mosterd te begrijpen en te voelen; ik heb keihard mijn best gedaan maar het lukt me gewoon NIET!
Moet je eens humus proberen, is niet zo pittig als mosterd, maar een beetje dezelfde soort substantie zeg maar.
pi_82018994
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:43 schreef EDMAN- het volgende:
lekker ranzig krijg nogal rare blikken van collega's omdat ik op mn lippen moet bijten om niet te lachen
Ik ben zo blij dat ik in mijn eentje op kantoor zit, trek het ook af en toe slecht hoor
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:45:42 #57
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82019023
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik in mijn eentje op kantoor zit, trek het ook af en toe slecht hoor
wooo ik las die zin even verkeerd, never mind
nee daar zou ik ook blij mee zijn op dit moment
pi_82019074
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Iemand die met zijn vinger door het papier geprikt heeft, recht in zijn ster, en dan een nieuw papiertje gepakt?
Ja, dat klinkt wel logies.
pi_82019103
Ik moet ook echt geen paint topics in het ONZ forum gaan checken op het werk, dan moet ik daar de hele dag aan denken, en barst ik af en toe spontaan in lachen uit, terwijl collega's dan zoiets hebben van
pi_82019188
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:52:08 #61
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82019342

ik ben vooral van type 3 denk ik
pi_82019598
Het verschilt bij mij enorm. Op een gemiddelde zondag is type 7 bij mij wel dominant.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:19:52 #63
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82020600
Shit man haal ik toch een onvoldoende voor me biologie toets.

Vragen ze wat je vaak aan treft in cellen, en blijkbaar is het antwoord....

Marokannen en antiliaanen niet goed.....

(krijg je dan van een collega )
pi_82020850
Vorig jaar toen ik een keer buikgriep had, en dan bedoel ik ook echt buikgriep, norrovirus etc, dus niet een beetje misselijk en dat buikgriep noemen, ben ik erachter gekomen hoe dun diarree kan zijn.

Gewoon bruin water schijten, type 7 zegmaar, misschien wel type 8 of 9 zo dun. Moest toen na een paar dagen ook over op de zoutoplossingen, omdat ik al bijna ging hallucineren van de uitdroging. Kon ook niks binnenhouden, zelfs geen glas water.

Maar normaal heb ik type 2, 3 en 4, en op maandag type 6, met soms positieve uitschieters naar 5.

Zag laatst trouwens Bear Grylls bij Extreme Survival, had ie op de Afrikaanse savanne van een karkas van een antilope gegeten, waar de vliegen en maaien op zaten. Toen moest ie later van een bergwand die hij aan het beklimmen was type 7 naar beneden droppen, tijdens het klimmen...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:30:54 #65
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82021032
Bear
West-Brabant #14, alleen maar poeppraat
pi_82021091
Valt het jullie niet op dat alleen de heren posten, en niet de dames? Poepen die nooit ofzo?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:34:32 #67
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82021186
Is toch algemeen bekend dat vrouwen dat niet doen?
pi_82021227
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
Is toch algemeen bekend dat vrouwen dat niet doen?
En ik altijd maar mijn neus dichtknijpen tijdens het rimmen, nergens voor nodig dus.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:44:29 #69
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82021616
Rimmen is voor koningen
pi_82021817
Ging net ff pissen, had ik beter eerder kunnen doen. Plee hier is momenteel net een biohazard, d'r heeft een collega zitten schijten, niet te zuinig, maar het ergste, dan laten ze de deur wagenwijd open staan!

Terwijl er gewoon automatische afzuiging is

Als je net zo melig als ik ben op een vrijdagmiddag, is dit dus vrij dubbelzinnig, maar ik neem aan dat jullie wel snappen wat ik bedoel
pi_82021931
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef EDMAN- het volgende:
Shit man haal ik toch een onvoldoende voor me biologie toets.

Vragen ze wat je vaak aan treft in cellen, en blijkbaar is het antwoord....

Marokannen en antiliaanen niet goed.....

(krijg je dan van een collega )
pi_82021966
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef EDMAN- het volgende:
Bear
West-Brabant #14, alleen maar poeppraat
Tunnel of shit terror.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:53:23 #73
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82022038
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ging net ff pissen, had ik beter eerder kunnen doen. Plee hier is momenteel net een biohazard, d'r heeft een collega zitten schijten, niet te zuinig, maar het ergste, dan laten ze de deur wagenwijd open staan!

Terwijl er gewoon automatische afzuiging is

Als je net zo melig als ik ben op een vrijdagmiddag, is dit dus vrij dubbelzinnig, maar ik neem aan dat jullie wel snappen wat ik bedoel

Gloryhole!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:53:43 #74
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82022056
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Tunnel of shit terror.
Ga ik 1 keer in de shop kijken op UvT, zie ik meteen dat poepplaatje
pi_82022200
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ga ik 1 keer in de shop kijken op UvT, zie ik meteen dat poepplaatje
Ja, daar komt dat plaatje geregeld voorbij als het over poep gaat.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:58:48 #76
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82022257
HAHA , heb er weleens gepost mar ik wordt keihard genegeerd

nee als ikd aar ga posten doe ik nooit meer wat op m'n werk. Vandaag is eigenlijkte erg, heb nog niks uitgevreten, afgezien van wat prioriteitjes
pi_82022416
Ik heb gewoon 1 IE venstertje open met Fok, dus af en toe ff kijken en posten, en tussendoor wat werken. Heb ook nog niet zoveel gedaan, maar het is ook niet zo druk, dus ik doe het maar ff op zijn Surinaams; wat je tot morgen uit kan stellen, kan je ook tot overmorgen uitstellen.

De prioriteitjes heb ik ook allang weer gedaan voor vandaag.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:04:16 #78
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82022468
Ik emigreer ooit nog eens naar dat land
goed, ik ga maar weer eens een sigaretje roken
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:05:25 #79
276341 UVT_BALLOTAGE.
Lid worden van het kliekje?
pi_82022501
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:58 schreef EDMAN- het volgende:
HAHA , heb er weleens gepost mar ik wordt keihard genegeerd
Je moet ook eerst door de selectie komen.
Voor klachten en/of opmerkingen aangaande de toelatingsprocedure:
uvtballotagecommissie@gmail.com
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:10:50 #80
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82022732
pi_82023147
Op mijn werk is het ook heel rustig, wat lopende zaken waar geen harde deadlines voor zijn. Nog een uur.
pi_82023387
Ik moet nog maar 2 uurtjes, maar worden wel 2 hele lange uurtjes denk ik zo maar...
pi_82023479
Ik las hete uurtjes...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:27:42 #84
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82023510

16:45 rij ik weg, misschien wat eerder.
pi_82023810
Ik ga om 16:00 uitloggen en de laptop in het kluisje deponeren; parkeergarage opzoeken.
Zonder veel files en andere drukte ben ik tegen half 6 thuis.
pi_82024322
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef teknomist het volgende:
Ik las hete uurtjes...
Das ook al weer lang geleden dat ik die gehad heb, wordt ook wel weer eens tijd.
pi_82024432
Mannen of vrouwen?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:53:29 #88
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82024608
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef teknomist het volgende:
Mannen of vrouwen?
Fistfucken kan in principe bij beiden, dus ben benieuwd
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:56:57 #89
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82024762
Tekno, check dit:
http://www.traphic.nl/

jij probleem?, ik kan er denk ik precies omheenrijden
pi_82024806
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef EDMAN- het volgende:
Tekno, check dit:
http://www.traphic.nl/

jij probleem?, ik kan er denk ik precies omheenrijden
quote:
File: A58 - Tilburg - Breda
tussen Gilze en Bavel - 3 km
Langzaam rijdend verkeer

File: A58 - Breda - Tilburg
bij knp. Galder - Ongeval

tussen knp. Galder en Bavel - 9 km
Stilstaand verkeer

tussen Bavel en Gilze - Linker rijstroken afgesloten
Precies de andere kant op.
pi_82024890

Ik zat laatst een maat van me te pijpen, maar ik had toch zoiets van nah, is niet echt mijn ding, dus doe maar dames.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:06:51 #92
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82025215
grappig, zo ben ik er ook achergekomen
pi_82025423
Een paar maanden terug stelde een maat van mij serieus voor om een keer met een paar man naar Sauna Diana te gaan, maar ik geef mijn geld toch liever aan andere dingen uit.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:12:55 #94
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82025461
Wat gaat deze reeksjes eigenlijk hard.

Er staat trouwens een fout in de OP
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:13:43 #95
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82025493
haha Sauna Diana
heb ook idd paar vrienden die naar de hoeren in Antwerpen zijn geweest. ene helft naar de peepshow (vinnik nog kunnen), de andere helft ging met z'n tweeën (tegelijk!), een hoer vernederen. Waren ook nog eens dronken dus het beeld wat we voorgeschoteld kregen was dat de ene aan het neuken was en de ander stond toe te kijken en zichzelf af te juinen omdat ie em maar niet omhoog kreeg.

Doe mij maar gewoon lekker 1 op 1 in mijn bedje
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:14:12 #96
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82025513
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat gaat deze reeksjes eigenlijk hard.

Er staat trouwens een fout in de OP
Het is vrijdag en we vervelen ons (op het werk.).
Welke fout?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:15:08 #97
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82025551
In het kaartje is de gemeente Etten-Pleur niet meegenomen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:16:26 #98
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82025602
en wat doet Tilburg-stad in die songtekst? Of ligt dat aan mij? (never mind, wel lezen he)

ik ga nog maar eens roken
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:17:22 #99
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82025637
DAAR GA JE DEAUD AAN

Zegt de persoon die ondertussen al z'n 363928987392872893ste stoppoging heeft gewaagd
pi_82025871
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
haha Sauna Diana
heb ook idd paar vrienden die naar de hoeren in Antwerpen zijn geweest. ene helft naar de peepshow (vinnik nog kunnen), de andere helft ging met z'n tweeën (tegelijk!), een hoer vernederen. Waren ook nog eens dronken dus het beeld wat we voorgeschoteld kregen was dat de ene aan het neuken was en de ander stond toe te kijken en zichzelf af te juinen omdat ie em maar niet omhoog kreeg.

Doe mij maar gewoon lekker 1 op 1 in mijn bedje
Oh heerlijk, verhalen uit de oude doos, eens even kijken.

Ouwe maat van ons, vroeger, was heel dik, nog nooit een meisje zelfs maar gezoend ofzo, en op zijn 18e verjaardag had ie er genoeg van, hij wilde ook naar de hoeren. Prima, wij gaan wel mee hoor. Wij dus met 5 man (waarvan 3 boven de 100 kilo) in een Corsatje naar Antwerpen gereden. Wij daar rondlopen, en ik zie echt bloedmooie meiden, compleet in supersexy lingerie achter de ramen staan. Wel enorm veel ranzige ouwe ventjes die daar een beetje rondstruinen, maar goed.

Dus wij die maat van ons allemaal wijzen op die lekkere chicks, nah, ik kijk toch ff verder zei ie. Lopen we weer door. En bij wat voor hoer gaat ie naar binnen? Precies, de grootste en dikste negerin die er daar te vinden was.

Half uur later, komt ie met een big smile naar buiten, die hoer erachteraan: Oooohh your friend fucks very good, who's next riep ze keihard. Wij:
pi_82025914
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef tha_rizzo het volgende:
DAAR GA JE DEAUD AAN

Zegt de persoon die ondertussen al z'n 363928987392872893ste stoppoging heeft gewaagd
Ik denk dat ik maar wacht totdat dat vaccin er een keer is, ben maar gestopt met stoppen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:26:13 #102
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82026108
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Oh heerlijk, verhalen uit de oude doos, eens even kijken.

Ouwe maat van ons, vroeger, was heel dik, nog nooit een meisje zelfs maar gezoend ofzo, en op zijn 18e verjaardag had ie er genoeg van, hij wilde ook naar de hoeren. Prima, wij gaan wel mee hoor. Wij dus met 5 man (waarvan 3 boven de 100 kilo) in een Corsatje naar Antwerpen gereden. Wij daar rondlopen, en ik zie echt bloedmooie meiden, compleet in supersexy lingerie achter de ramen staan. Wel enorm veel ranzige ouwe ventjes die daar een beetje rondstruinen, maar goed.

Dus wij die maat van ons allemaal wijzen op die lekkere chicks, nah, ik kijk toch ff verder zei ie. Lopen we weer door. En bij wat voor hoer gaat ie naar binnen? Precies, de grootste en dikste negerin die er daar te vinden was.

Half uur later, komt ie met een big smile naar buiten, die hoer erachteraan: Oooohh your friend fucks very good, who's next riep ze keihard. Wij:
, en nu is ie de grootste player?
pi_82026210
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

, en nu is ie de grootste player?
Nah, niet bepaald, maar het is al een stuk beter dan toen ie 18 was
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:30:59 #104
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82026378
Ik heb horen zeggen dat daar trouwens idd niet alles lelijk is wat er staat.
Wat ik ook heb gehoord is dat je in die peepshow een muntinvoer hebt, en dat daar 9 van de 10 keer kwakjes opliggen van fappende grapjassen
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:36:36 #105
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82026705
Mensen het was gezellig, ik FOK niet buiten m'n werk (bijna niet) dus tot maandag

WEEEKEDDNNNNDNDNNDDDewtg
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:36:51 #106
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82026717
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:22 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar wacht totdat dat vaccin er een keer is, ben maar gestopt met stoppen.
Ik houd 't nu wel aardig vol eigenlijk
Ben nu al een dikke maand gestopt.
pi_82026916
Nou, toen ik daar in die hoerenbuurt rond liep, daar stonden echt een paar bloedmooie meiden achter het raam. Op de wallen ook hoor, het zijn echt geen gnomen die daar staan.

Maarja, als je dan ziet wie er voor je is geweest, bedenk je jezelf nog wel een keer voordat je daar naar binnen gaat.

Maat van mij is vroeger nog wel eens bij zo'n sexclub in Roosendaal binnengeweest, was ie daar met een maat van hem die zin had. Was in die straat waar de bowling zit, en waar vroeger de Bona en de Pitt zaten. Heb net ff gegoogled, was van deze gast: http://www.bndestem.nl/re(...)oosendaal-en-hoe.ece

Anyway, die maat van me zat daar dus wel tussen de lelijke, dikke, ranzige negerinnen en latina's. Die is naar buiten gevlucht toen die wijven aan hem gingen vragen of ie zin had om naar boven te gaan...
pi_82027015
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Ik houd 't nu wel aardig vol eigenlijk
Ben nu al een dikke maand gestopt.
Aan de ene kant zou ik heel graag willen stoppen met roken, wel met behoud van af en toe een jointje, maar bijvoorbeeld zo'n peuk na het avondeten is toch ook wel heel lekker hoor.
pi_82027709
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Aan de ene kant zou ik heel graag willen stoppen met roken, wel met behoud van af en toe een jointje, maar bijvoorbeeld zo'n peuk na het avondeten is toch ook wel heel lekker hoor.
Na het avondeten een peuk is echt lekker inderdaad, ik rook vanaf mijn 18e (ben nu 20) en ik heb 1x
geprobeerd te stoppen.
Wel word het steeds duurder allemaal.

Zo, eerst eens een kratje bier halen.
Weekend.
Life is Music
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:54:00 #110
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82027766
Tering, jullie gaan snel!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:58:38 #111
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82028025
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik begon het op een gegeven moment gewoon vies te vinden. Had er ook geen trek meer in, dus dan maar gewoon stoppen.
pi_82028073
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef automatic_ het volgende:
Tering, jullie gaan snel!
We kletsen hier zo hard, we lijken wel vrouwen!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:59:45 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82028079
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

We kletsen hier zo hard, we lijken wel vrouwen!
Nou, inderdaad!
pi_82028160
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Ik begon het op een gegeven moment gewoon vies te vinden. Had er ook geen trek meer in, dus dan maar gewoon stoppen.
Ik ken ook een paar mensen die cold turkey gestopt zijn, o.a. mijn pa, maar ik vind het echt moeilijk hoor. Heb het wel eens geprobeerd, maar als je dan 3 dagen barstende koppijn en misselijkheid e.d. krijgt, ook als je gebruik maakt van pleisters, tja, dan wordt het toch lastig. Respect voor de mensen die het lukt.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:02:19 #115
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82028200
Roken
pi_82028210
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nou, inderdaad!
Alleen die string doe ik niet meer aan hoor! Zit veels te strak in m'n naad.
pi_82028237
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef automatic_ het volgende:
Roken
Misschien kan jij ons wel helpen stoppen!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:03:00 #118
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82028241
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Alleen die string doe ik niet meer aan hoor! Zit veels te strak in m'n naad.
Dan doe je een hipster aan!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:03:29 #119
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82028260
quote:

[..]

Haha
pi_82028856
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:03 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan doe je een hipster aan!
Dat...

laat ik liever aan haar over...

vrijdag 28 mei 2010 @ 17:17:15 #121
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82028880
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat...

[ afbeelding ]
Dat strikje vind ik dan weer jammer...
pi_82028926
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat meisje maakt anders veel goed...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:18:39 #123
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82028954
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat meisje maakt anders veel goed...
Ooo ja, het is blond hè
Dan is het toch altijd goed?
pi_82029026
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo ja, het is blond hè
Dan is het toch altijd goed?
D'r zijn maar heel weinig blondines op wie ik val, maar zij is wel een hele mooie. Ik ga liever voor brunettes, en nog veel liever lekker exotisch
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:20:41 #125
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82029044
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Strikje kan eraf.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:21:04 #126
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029068
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

D'r zijn maar heel weinig blondines op wie ik val, maar zij is wel een hele mooie. Ik ga liever voor brunettes, en nog veel liever lekker exotisch
Wanneer ga je op vakantie naar thailand?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:21:20 #127
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029077
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:20 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Strikje kan eraf.
Oja, dat is waar
pi_82029125
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wanneer ga je op vakantie naar thailand?
De dames die ik het mooist vind komen niet uit Thailand

Doe mij maar mooie Arabische of Zuid-Amerikaanse dames. Of van die Indische, die Bollywood actrices hebben altijd van die mooie ogen *zwijmel*
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:23:17 #129
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029149
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
De dames die ik het mooist vind komen niet uit Thailand
Hehe
pi_82029166
Goed weekend allemaal, ik ben ook pleite!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:24:02 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029182
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed weekend allemaal, ik ben ook pleite!
Fijn weekend
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:25:18 #132
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82029232
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oja, dat is waar
Natuurlijk
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:27:07 #133
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029308
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:25 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Natuurlijk
Ik was dat even vergeten
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:28:17 #134
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82029364
Dat blijkt wel weer.
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb, en dat alles wat ik zeg een kern van waarheid bevat?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:28:59 #135
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029396
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat blijkt wel weer.
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb, en dat alles wat ik zeg een kern van waarheid bevat?
:kuch:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82029408
quote:

[..]

Kper_Norci heeft gewoon iets anders nodig om aan te zuigen.
Zijn koudwatervrees heeft -ie in ieder geval niet meer...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:29:31 #137
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029419
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

Mag hij niet aan jouw piemel zuigen dan?
pi_82029495
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:29 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mag hij niet aan jouw piemel zuigen dan?
Alleen als Mark Rutte mag toekijken...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:31:24 #139
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029511
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:31 schreef teknomist het volgende:

[..]

Alleen als Mark Rutte mag toekijken...
Waarom dat?
pi_82029531
Nevermind.
pi_82029596
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat...

[ afbeelding ]
Serieus, wat een lelijk ondergoed en ze heeft totaal geen kont.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:37:40 #142
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82029735
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:32 schreef teknomist het volgende:
Nevermind.
Oke..
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:12:49 #143
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82031196
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

:kuch:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, dat je dat nog weet.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:13:04 #144
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82031210
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:12 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Jezus, dat je dat nog weet.
Hij staat nog in mijn telefoon
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:20:38 #145
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_82031539
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hij staat nog in mijn telefoon
Bij mij niet. Komt ook deels omdat ik een half jaar geleden een nieuwe telefoon heb gehaald
pi_82033413
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

Idd, een dikke joint is beter
Of bedoelde je wat anders?
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:33 schreef teknomist het volgende:

[..]

Serieus, wat een lelijk ondergoed en ze heeft totaal geen kont.
Ik heb het normaal gesproken ook liever wat ronder, maar ach, ik zou ze echt niet het bed uitschoppen hoor. Ja, daarna, ken ik lekker rustig slapen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:44:53 #147
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82035021
Whaaaaaaaaa! Ik heb mijn statistiek tentamen van dinsdag gehaald met een 7!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:45:25 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82035051
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Bij mij niet. Komt ook deels omdat ik een half jaar geleden een nieuwe telefoon heb gehaald
Hehe Wil je hem hebben?
pi_82035528
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Whaaaaaaaaa! Ik heb mijn statistiek tentamen van dinsdag gehaald met een 7!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:00:57 #150
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82035557
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:00 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ahhh een cadeautje
pi_82035625
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ahhh een cadeautje
Hopelijk past ie in de tuin...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:03:58 #152
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82035656
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Hopelijk past ie in de tuin...
Ja, wij hebben een grote tuin
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:04:30 #153
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82035676
En nu ga ik een maskertje op doen, douchen & daarna Xfactor kijken én beginnen aan MTO-D...
pi_82035974
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:04 schreef automatic_ het volgende:
En nu ga ik een maskertje op doen, douchen & daarna Xfactor kijken én beginnen aan MTO-D...
Heb ik ook al voor je...

vrijdag 28 mei 2010 @ 20:33:22 #155
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_82036937
Wow dit ging snel..
Las nu pas het PM'tje
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
pi_82042145
Ja, ik dacht zelf ook al dat ik een beetje laat was

Ach, na het weekend weer nieuwe kansen, verwacht niet dat deze dit weekend al vol komt.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 22:27:03 #157
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82043249
Zullen we dansen?
pi_82043490
Zojuist de hond letterlijk door het slijk gehaald op de Oesterdam.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 22:35:50 #159
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82043679
Ooo leuk!
pi_82044027
Ja, ik heb hem net maar even thuis in bad gedaan, want hij zag er niet uit.
Veel aangespoelde kwallen trouwens daar...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 22:44:20 #161
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82044032
Ieuw! Ik vind kwallen vies
pi_82044156
Het waren dode vieze kwallen. Ze hebben wel een toffe tatoeage op hun rug/hoofd.
pi_82044271
Ik heb een keer in Zuid-Frankrijk op een luchtbedje gelegen, op een zee van kwallen. Meest matige belevenis uit mijn hele leven.

Ook spinnen heb ik een gloeiende hekel aan. Beetje zonde voor mijn interieur en muren, maar het liefst zou ik ze met spuitbus en aansteker te lijf gaan.
pi_82044320
Oh, je had een luchtbedje van dode kwallen moeten maken.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 23:00:46 #165
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82044744
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb een keer in Zuid-Frankrijk op een luchtbedje gelegen, op een zee van kwallen. Meest matige belevenis uit mijn hele leven.
Gadverdamme
pi_82048111
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:44 schreef teknomist het volgende:
Ja, ik heb hem net maar even thuis in bad gedaan, want hij zag er niet uit.
Veel aangespoelde kwallen trouwens daar...
Inderdaad, én veel muggen.
Life is Music
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2010 @ 02:42:30 #167
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82051981
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef teknomist het volgende:
Het waren dode vieze kwallen. Ze hebben wel een toffe tatoeage op hun rug/hoofd.
Ben direct gaan googlen maar zie nergens een leuke tattoo

Was het zoiets?

Zag vandaag in de KIJK een glaskikker, die zijn gaaf, ze zijn heel klein (vergelijkbaar met een amandel) en lijken op die dingen die je tegen de deur kan gooien. (van die plakkerige rubberen beestjes met armpjes)
pi_82055577
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ben direct gaan googlen maar zie nergens een leuke tattoo
[ afbeelding ]

Was het zoiets?

Zag vandaag in de KIJK een glaskikker, die zijn gaaf, ze zijn heel klein (vergelijkbaar met een amandel) en lijken op die dingen die je tegen de deur kan gooien. (van die plakkerige rubberen beestjes met armpjes)
Ja, die dingen bedoel ik!
pi_82055602
Ik heb vandaag het artikel gelezen in de BN de Stem over die tunnel die is gevonden, en het blijkt gewoon én gevonden te zijn door een oud-klasgenoot én op een paar meter afstand van het huis waar ik geboren en getogen ben. Grappig.
pi_82056884
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:18 schreef teknomist het volgende:
Ik heb vandaag het artikel gelezen in de BN de Stem over die tunnel die is gevonden, en het blijkt gewoon én gevonden te zijn door een oud-klasgenoot én op een paar meter afstand van het huis waar ik geboren en getogen ben. Grappig.
Op zich zijn zulke dingen altijd zeer interessant. Een vriend van mij werkt in het gemeente archief, heel rlxd om daar tussen oude foto's te neuzen hoe het vroeger eruit zag. En ook van die archeologische opgravingen zijn heel bijzonder, volgens mij hebben ze dat in Bergen wel meer, toch? Hier bij mij in de omgeving geloof ik niet dat er veel oude dingen onder de grond liggen, hoor nooit iets over een opgraving hier.
pi_82058354
Ja inderdaad, vroeger (jaartje of 10) wilde ik altijd archeoloog worden.
pi_82058507
Net nog een ongeluk met een brommer gezien op de Antwerpsestraatweg. Ik stond bij de Nettorama achter een busje die stond te laten en te lossen en achter mij schiet een brommer over die niet naar de linkerbaan had gekeken. Gelukkig mankeerde ze niks, alleen blikschade. Hoewel gelukkig, ik had wel een keer met mijn EHBO-kist in actie willen komen.
pi_82058622

Ik ben de rode auto. Spanning ende sensatie!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:24:52 #174
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82061900
pi_82063114
Bergen, daar gebeurt het!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:53:02 #176
's gewoon goeien handel
pi_82070107
Hoooi!
pi_82070376
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hoooi!
Strooo!
Life is Music
pi_82094715
s'Morgens.
Life is Music
  zondag 30 mei 2010 @ 13:08:26 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82096285
Middag!
  zondag 30 mei 2010 @ 13:37:11 #180
's gewoon goeien handel
pi_82097413
Nacht
pi_82098761
Avond.
Life is Music
pi_82105912
  zondag 30 mei 2010 @ 17:23:16 #183
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82106979
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef teknomist het volgende:
Ben je moe?
pi_82107084
Gestapt in Den Haag gisteren, nu wel een beetje gaar ja.
pi_82109352
Is het daar leuk uit gaan?
pi_82109620
Nee.
pi_82109657
Dit was wel een gezellig festivalletje ergens in een oud fabriekspand, maar Den Haag behoort niet tot mijn favoriete steden om uit te gaan enzo. Soms is er wel een leuk feestje in het Paard...
pi_82109693
pi_82112636
pi_82116737
quote:
Jeugd van tegenwoordig

Daar moeten we dan de oorlog mee winnen

Onze toekomst, wat doe je
  zondag 30 mei 2010 @ 21:56:45 #191
's gewoon goeien handel
pi_82120463
  maandag 31 mei 2010 @ 09:14:49 #192
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82132344
Goeeeeiemorgen

ben zo moe he , fucking vet feestje gehad zaterdag. blijkt er op het einde iets in mn drankje te zijn gegooit (vermoed ik). Zit ik op de terugweg op de snelweg ineens keihard te spacen .
ga je een keer verstandig bobben, krijg je dat
  maandag 31 mei 2010 @ 09:15:42 #193
's gewoon goeien handel
pi_82132360
pi_82132530
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:14 schreef EDMAN- het volgende:
Goeeeeiemorgen

ben zo moe he , fucking vet feestje gehad zaterdag. blijkt er op het einde iets in mn drankje te zijn gegooit (vermoed ik). Zit ik op de terugweg op de snelweg ineens keihard te spacen .
Dat is matig. En ergens snap ik het niet, je koopt toch drugs om het zelf te gebruiken, toch niet om bij iemand in zijn drankje te flikkeren?
pi_82132585
Zal ik anders eens wat variatie in het OP lijstje brengen??

Etten-Leur
pi_82132606
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:14 schreef EDMAN- het volgende:
Goeeeeiemorgen

Ja, dat zeggen ze allemaal.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:30:17 #197
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82132652
Nee ik heb het echt niet zelf gedaan , sowieso is het een jaar geleden dat ik iets van pillen ofzo op had en was er wel even klaar mee.
Ik dacht, ik raak maar niet in paniek, laat het lekker over me heenkomen. Hebben we nog even 2 uurtjes bij meerkerk bij de McDonalds staan feesten met z'n tweeën
pi_82132658
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:24 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat is matig. En ergens snap ik het niet, je koopt toch drugs om het zelf te gebruiken, toch niet om bij iemand in zijn drankje te flikkeren?
Het was gewoon een geile nicht die EDMAN- wilde rapen.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:31:16 #199
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82132677
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het was gewoon een geile nicht die EDMAN- wilde rapen.
Die grap werd idd al snel gemaakt
pi_82132690
High-way.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:33:35 #201
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82132723
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef Suuz_ het volgende:

Etten-Leur
je bent de enige uit Etten lijkt het
pi_82132755
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef Suuz_ het volgende:

Etten-Leur

OP op FokWiki aangepast, ik weet niet of Teknomist hier de OP nog aan kan passen, anders sta je in ieder geval in het volgende topic in het lijstje.
pi_82133301
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:34 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

OP op FokWiki aangepast, ik weet niet of Teknomist hier de OP nog aan kan passen, anders sta je in ieder geval in het volgende topic in het lijstje.
Thanx

Dan moet ik maar enorm bewijzen dat mensen uit etten-leur heul tof zijn
pi_82133309
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

pi_82133460
Ik ben nog nooit in Etten-Leur geweest.
  maandag 31 mei 2010 @ 10:11:40 #206
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82133594
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Nee, er is er nog één, maar die staat niet in de OP
pi_82134026
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:11 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, er is er nog één, maar die staat niet in de OP
Wie dan? Dan kan ik die er evt. ook bijzetten.
  maandag 31 mei 2010 @ 10:42:16 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82134359
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Wie dan? Dan kan ik die er evt. ook bijzetten.
the_rizzo
pi_82134496
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

the_rizzo
Thnx, aangepast!
pi_82134603
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:04 schreef teknomist het volgende:
Ik ben nog nooit in Etten-Leur geweest.
En het is hier sinds een jaar of 5 zó leuk!
pi_82134744
Zeker het winkelcentrum, ik ga liever naar Etten dan naar Roosendaal.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:02:37 #212
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82134923
Nog nooit geweest ook , gisteren eens over Rosada outlet gelopen trouwens. Schandalig dat ze dsaar een dagje uit van maken. Je kan er zelfs een hotelovernachting bij boeken
pi_82135139
You gotta be fucking kiddin' me, dat meen je niet!
pi_82135206
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Zeker het winkelcentrum, ik ga liever naar Etten dan naar Roosendaal.
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook helemaal niet op Roosendaal heb. Winkelen dan he. Verder kom ik ook eigenlijk nooit in Roosendaal. Als ik dan ergens anders heen ga dan Etten is het Breda. En dat is dan vaak voor de H&M...maar die krijgen we binnenkort ook in Etten
pi_82135239
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:02 schreef EDMAN- het volgende:
Nog nooit geweest ook , gisteren eens over Rosada outlet gelopen trouwens. Schandalig dat ze dsaar een dagje uit van maken. Je kan er zelfs een hotelovernachting bij boeken
Dát vind ik nou ook een enorme aanfluiting!! Zó overrated!

Rosada
  maandag 31 mei 2010 @ 11:17:42 #216
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82135410
Voor sportkleding is het wel handig, of een pak of ondergoed. En je hebt er heus wel leuke dingen. Maar het is idd nogal overrated.
Etten geen H&M?
Maar qua Roosendaal, de Roselaar enzo, is toch neit zo verkeerd? En heeft iemand de nieuwe passage gezien? Lijkt wel een museum
pi_82135467
Ik ben in het "nieuwe" Roosendaal nog niet weeste kijken eerlijk gezegd. Ik stel kleren kopen ook altijd enorm uit omdat ik er zo'n hekel aan heb. Ga ook steeds vaker kleren online bestellen, dus dat helpt ook niet echt. Maar is wel fijner winkelen.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:22:49 #218
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82135575
Kan ik niet , ik MOET passen. Verder heb ik er een hekel aan en ben ik zo klaar. Zeker met een vrouw mee winkelen is een ramp. Ik ben ook echt zo'n man die dan buiten staat te wachten
  maandag 31 mei 2010 @ 11:25:31 #219
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82135664
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Dát vind ik nou ook een enorme aanfluiting!! Zó overrated!

Rosada
Jullie zijn trouwens ook gewoon zuur omdat wij het hebben gehad en niet jullie
pi_82135796
Ik pas het als het thuis afgeleverd wordt, en als het niet goed is gaat het weer terug. Ik weet welke maat ik moet hebben, en als het een keer te groot of te klein uitvalt, tja da's pech. Of een aantal maten tegelijk bestellen, als ik het niet zeker weet.

Winkelen doe ik liever WEL met een vrouw. Echt waar. Maar dan alleen voor mezelf hoor. Ik heb namelijk geen smaak. Als ik ga winkelen loop ik de eerste de beste sportzaak binnen, koop daar wat ik nodig heb, klaar. Maar als ik met een vrouw ga winkelen kom ik met veel rlxde kleren thuis.

Eigenlijk is dit het enigste nadeel voor mij als vrijgezel. Ik kan wel aan een vrouw of vriendin van een maat vragen of ze mee gaat, maar dat vind ik ook een beetje raar. Alhoewel de vrouw van een maat van mij een kapsalon heeft, en ze mij wel een goed type vond voor een make over. Maar dan gaan er dus gelijk veel meer vrouwen mee, die allemaal een mening hebben, en dan is het voor mij ook net of ik in een kippenhok zit.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:39:49 #221
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82136156
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:25 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Hehe
pi_82136157
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef EDMAN- het volgende:
Voor sportkleding is het wel handig, of een pak of ondergoed. En je hebt er heus wel leuke dingen. Maar het is idd nogal overrated.
Etten geen H&M?
Maar qua Roosendaal, de Roselaar enzo, is toch neit zo verkeerd? En heeft iemand de nieuwe passage gezien? Lijkt wel een museum
Jaa die nieuwe passage is erg mooi! Lijkt wel disney

En in de roselaar kun je idd wel goed winkelen hoor, maar ga sneller naar Breda.
pi_82136158
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:02 schreef EDMAN- het volgende:
Nee.
pi_82136255
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:25 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Haha ik kan me voorstellen dat er mensen hier in etten zijn die zuur doen én zuur zijn over die kwestie.
Maar daar heb ik geen last van. Ben 2 keer op Rosada geweest en alltwee op hele trieste dagen dat er geen kip te beleven was. Ik vind de sfeer er niet echt leuk, geef mij maar lekker Utrecht ofzo om te winkelen!
  maandag 31 mei 2010 @ 11:44:17 #225
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82136326
Pff, ik heb echt géén zin meer. Stomme kut statistiek. En dan heb ik pas vanavond om 19.00 tentamen
pi_82136447
Ik koop mijn kleding altijd alleen; dat werkt voor mij het beste. Als ik samen met iemand winkel dan ga ik teveel twijfelen. Ik heb overigens via mijn werk zo’n persoonlijke kleurenwijzer zodat ik nooit thuis kom met iets wat mij qua kleur absoluut niet staat.

Bergen op Zoom heeft trouwens een H&M, maar dan alleen voor vrouwen.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:49:04 #227
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82136517
haha , ja ok daar zit wat in. Ik zeg niet dat ik smaak heb, maar vraag het gewoon meestal maar aan de verkoopster (ik weet het, lekker betrouwbaar )
  maandag 31 mei 2010 @ 11:50:42 #228
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82136594
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:39 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

En in de roselaar kun je idd wel goed winkelen hoor, maar ga sneller naar Breda.
Dat sowieso
pi_82136696
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef automatic_ het volgende:
Pff, ik heb echt géén zin meer. Stomme kut statistiek. En dan heb ik pas vanavond om 19.00 tentamen
De kans dat dat tentamen doorgaat is gelukkig niet 100%.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:54:49 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82136760
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

De kans dat dat tentamen doorgaat is gelukkig niet 100%.
Grapjas
pi_82136969
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef teknomist het volgende:
Ik heb overigens via mijn werk zo’n persoonlijke kleurenwijzer zodat ik nooit thuis kom met iets wat mij qua kleur absoluut niet staat.
Que? Die zou ik dan ook wel willen hebben, misschien heb ik er nog wel wat aan! Hoe kom ik daar aan?
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
haha , ja ok daar zit wat in. Ik zeg niet dat ik smaak heb, maar vraag het gewoon meestal maar aan de verkoopster (ik weet het, lekker betrouwbaar )
Dat moet je dus NOOIT doen. Maar da's nogal logisch denk ik

Sowieso doe ik dat zelf ook nooit natuurlijk, wat moet zo'n 18 jarig verkoopkutje nou denken van een vent van 30 die aan haar gaat vragen of het wel staat
pi_82137093
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Grapjas

maandag 31 mei 2010 @ 12:04:54 #233
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82137207
hahahahah, hijs goed
  maandag 31 mei 2010 @ 12:10:27 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82137418
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gelukkig zijn de vragen bij ons iets anders
pi_82139100
  maandag 31 mei 2010 @ 12:55:56 #236
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82139224
hahahaha, die quote is ook zo mooi
pi_82139343
Ze denken ook altijd de baas te zijn over de openbare ruimte, ze hebben al genoeg privileges maar ze willen ook nog eens dat je opzij gaat als je ze tegen komt. (Doe je dat niet dan rijden ze je gewoon omver.)
pi_82139452
Ik kwam laatst iemand tegen in een rolstoel, ik heb hem eruit geschopt want ik wilde ook ff zitten.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:11:21 #239
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82139810
haters
pi_82140880
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef EDMAN- het volgende:
haters

maandag 31 mei 2010 @ 13:46:27 #241
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82141170
haha die ken ik ja. vooral die Steen, mafkees
Nederhiphop van de laatste jaren
pi_82141371
Sowieso hip hop van de laatste jaren

Tegenwoordig moet het allemaal maar gaan over wat voor gangster je wel niet bent enzo, vroeger deden ze nog gewoon rappen over dikke konten, of hun adidas schoenen.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:57:45 #243
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82141593
Ja is trouwens ook zo ja.
Luisterde vroeger vaak naar Cypress Hill, Wu-tang clan, A Tribe called quest, (ja zelfs 2pac en biggie ), Jedi Knight Tricks

en wat krijg je nu... Lil Wayne en al die stomme vervormde stemmetjes. Hatelijk.(niet dat ik zo van rap hou verder, maar kan eigenlijk overal wel naar luisteren)
pi_82141725
Vroeger vond ik hip hop niks, maar kan het nu wel waarderen. Het oude werk that is, Run DMC enzo, idd niet die rapkleuters zoals die Lil Wayne.
pi_82142600
Hiphop. Maar niet die R&B met rap.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:42:42 #246
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82143414
Straight outta compton'! Crazy motherfucker named Ice Qube! From the gang called niggaz with attitude!
pi_82145090
quote:
quote:
Ik zou graag mee zijn gegaan als ik iemand had gevonden die mij wilde duwen.
Jantien Mulder - 31-05-2010 | 14:46
Ik kreeg hier hele andere gedachtes bij.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:35:26 #249
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82145817
Ooooh ik vind het juist zielig
pi_82145973
Het is ook zielig dat ze niet geduwd worden!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:47:29 #251
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82149582
Ik ben ervandoor, joehoeeee

tot morgen
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:29:43 #252
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82177407
Goedemorgen weer.

wat een redelijk dagje was eindigde een beetje jammer. Rij op het parkeerterrein van de fitness op een andere auto , daar ging mn avond
pi_82177733
Wat vervelend. Was je dronken?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:57:22 #254
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82177806
haha nee , was nogal een kutsituatie. Druk pratend over het weekend met m'n medepassagier, die wijst me een plek aan. Ik moet terug de parkeerplaats af, dat loopt een stukje naar beneden. Ik kijk standaard in mn achteruitkijkspiegel en ik begin te rijden (ik zag serieus echt geen auto.), ik hoor TOET en 1 sec. later PATS.

moet eerlijk zeggend at hij ook nogal laat reageerde, maar het blijft mijn schuld.
pi_82177845
Zwaar vervelend. Veel schade?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:02:29 #256
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82177893
Bumper wat schade, reflector kapot en nog wat lakschade. Bij hem een scheur in z'n bumper en lamp kapot.
Was ook echt een asielzoeker ofzo dus het regelen en invullen van de papieren ging ook lekker snel
had hem serieus hard kunnen naaien, hij snapte er toch niks van (maargoed, zo goed ben ik dan weer om dat niet te doen )
pi_82178987
Was jij dat Edman?! Ik heb het gewoon zien gebeuren! En het staat nog in de krant ook!

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)crash-Indy-500.dhtml
pi_82179063
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:57:39 #259
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82179202
haha , zo hard vloog ik gelukkig niet
pi_82179989
Oh dan was het toch iemand anders dan Kut van de schade, maar altijd beter dan dat je er lichamelijk wat aan over houd.

Vroeger zat ik met vrienden een keer de 24 uur van Le Mans te kijken, zie je dit live op tv gebeuren...

dinsdag 1 juni 2010 @ 10:31:20 #261
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82180215
Bah, kan dat helaas niet zien op m'n werk

zit je dan serieus 24 uur te kijken?
pi_82180576
Was wel onze bedoeling toen, maar na een hoop bier vielen we midden in de nacht voor de tv in slaap
pi_82181465
Goodmorning
pi_82181551
Hallo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:14:56 #265
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82181570
Hoi allemaal!
Ik ben aan het vervellen
pi_82181674
Rlxd, lekker velletjes plukken, vond mijn ma vroeger altijd leuk om te doen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:23:06 #267
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82181843
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Rlxd, lekker velletjes plukken, vond mijn ma vroeger altijd leuk om te doen.
Ik vond dat vroeger ook altijd leuk, maar niet bij mijzelf
pi_82181894
Bah ik vind dat vies.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:28:27 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82182008
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Bah ik vind dat vies.
Hehe
pi_82182087
Dan ben je dalijk verveld en kan je meteen weer bijkleuren komend weekend
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:33:13 #271
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82182154
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Suuz_ het volgende:
Dan ben je dalijk verveld en kan je meteen weer bijkleuren komend weekend
Komt het goede weer er weer aan?
Hmm.. Ik moet zaterdag alleen werken, maar dan kan ik ook wel buiten zitten (denk ik)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:34:30 #272
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82182208
Vrijdag 24 graden
pi_82182226
Eet je je velletjes ook op?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:36:47 #274
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82182277
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Nee
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef EDMAN- het volgende:
Vrijdag 24 graden
Oh getsie, dan heb ik tentamen
pi_82182279
Leuk hoor, al dat goeie weer als je gewoon binnen moet werken...
pi_82182365
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Komt het goede weer er weer aan?
Hmm.. Ik moet zaterdag alleen werken, maar dan kan ik ook wel buiten zitten (denk ik)
Ja komend weekend wordt het erg mooi weer volgens mij!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:42:20 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82182506
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Leuk hoor, al dat goeie weer als je gewoon binnen moet werken...
Gun een ander ook iets Y-)
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Ja komend weekend wordt het erg mooi weer volgens mij!
Lekker
pi_82182519
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef Hojdhopper het volgende:

Dat doet iedereen wel stiekem denk ik.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:43:00 #279
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82182534
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee
[..]

Oh getsie, dan heb ik tentamen
Is beter als 8 uur werken
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:43:28 #280
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82182552
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat doet iedereen wel stiekem denk ik.
, pulken is lekker, maar eten? Jij eet je eigen snotjes ook zeker?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:43:47 #281
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82182563
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:43 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Is beter als 8 uur werken
Vind je?
Ik ga liever een lange dienst werken, dan dat ik dit tentamen ga maken
pi_82182636
quote:

[..]

Het smaakt nergens naar, het is net papier. Snotjes, maar alleen als niemand het ziet.
(En daarna handen wassen natuurlijk.)
pi_82182651
quote:

[..]

Da's goed voor je weerstand heb ik wel eens gehoord.
pi_82182771
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Da's goed voor je weerstand heb ik wel eens gehoord.
Klopt. Het is net als homeopathie, je krijgt in hele kleine hoeveelheden vieze troep binnen en dat is goed voor je weerstand.

* teknomist is sinds z'n 8e al niet meer ziek geweest.
pi_82182834
Gadver jonges.. Smerig man!

Hoewel,als je zweet op je bovenlip hebt staan lik je het ook weg.. Zelfde principe.
pi_82182919
Je moet niet vies zijn van je eigen lichaam. Maar doe het wel discreet.

Trouwens als je dit vies vindt; je moest eens het laten van een scheet door infrarood bekijken...
pi_82182930
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Gadver jonges.. Smerig man!

Hoewel,als je zweet op je bovenlip hebt staan lik je het ook weg.. Zelfde principe.
En das nog viezer, zweet zijn afvalstoffen, net zoals URINE. Oftewel, je likt je pis van je bovenlip...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:52:33 #288
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82182951
Wat een onderwerp weer
pi_82183000
Kunnen ook alleen maar mannen zijn ook hè...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:54:05 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82183005
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Kunnen ook alleen maar mannen zijn ook hè...
Uhuh, daarom ben ik even stil
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:54:21 #291
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82183024
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef teknomist het volgende:

[..]

* teknomist is sinds z'n 8e al niet meer ziek geweest.
Serieus joh? Ook niet school/werkziek?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:55:11 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82183063
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:54 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Serieus joh? Ook niet school/werkziek?
Nep ziek telt toch niet als echt ziek?
pi_82183296
Laten we er maar over ophouden.

Zo lang al niet meer ziek? Ik ben nu ziek.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:02:12 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82183370
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Laten we er maar over ophouden.

Zo lang al niet meer ziek? Ik ben nu ziek.
Och kindje toch!
En nu?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:05:31 #295
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82183489
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!
pi_82183512
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Och kindje toch!
En nu?
En nu zit ik snotterend en hoestend op school met een schorre stem. Sielug hea!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:10:50 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82183685
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

En nu zit ik snotterend en hoestend op school met een schorre stem. Sielug hea!
Ahhhh! Tot hoe laat moet je?
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef EDMAN- het volgende:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!
Ik ga maar eens een broodje halen denk ik
pi_82183825
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ahhhh! Tot hoe laat moet je?
Ik ben al klaar eigenlijk, maar ik loop flink achter. Dus zit hier nu in de mediatheek mijn achterstanden in te halen.

Mmmm.. broodje heb ik ook wel zin in maar de kantine is weer beneden.. heb geen zin om te lopen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:16:59 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82183927
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik ben al klaar eigenlijk, maar ik loop flink achter. Dus zit hier nu in de mediatheek mijn achterstanden in te halen.

Mmmm.. broodje heb ik ook wel zin in maar de kantine is weer beneden.. heb geen zin om te lopen.
Als je ziek bent, moet je goed eten hè
pi_82183964
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Als je ziek bent, moet je goed eten hè
Er zit nog een geplette banaan en boterhammen in mijn tas..
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:18:25 #301
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82183968
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Er zit nog een geplette banaan en boterhammen in mijn tas..
Ieuw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')