quote:Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef Suuz_ het volgende:
Zal ik anders eens wat variatie in het OP lijstje brengen??
Etten-Leur
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef Suuz_ het volgende:
Zal ik anders eens wat variatie in het OP lijstje brengen??
Etten-Leur
Thanxquote:Op maandag 31 mei 2010 09:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
OP op FokWiki aangepast, ik weet niet of Teknomist hier de OP nog aan kan passen, anders sta je in ieder geval in het volgende topic in het lijstje.
Nee, er is er nog één, maar die staat niet in de OPquote:
Wie dan? Dan kan ik die er evt. ook bijzetten.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er is er nog één, maar die staat niet in de OP
the_rizzoquote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wie dan? Dan kan ik die er evt. ook bijzetten.
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook helemaal niet op Roosendaal heb. Winkelen dan he. Verder kom ik ook eigenlijk nooit in Roosendaal. Als ik dan ergens anders heen ga dan Etten is het Breda. En dat is dan vaak voor de H&M...maar die krijgen we binnenkort ook in Ettenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Zeker het winkelcentrum, ik ga liever naar Etten dan naar Roosendaal.
Dát vind ik nou ook een enorme aanfluiting!! Zó overrated!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:02 schreef EDMAN- het volgende:
Nog nooit geweest ook, gisteren eens over Rosada outlet gelopen trouwens. Schandalig dat ze dsaar een dagje uit van maken. Je kan er zelfs een hotelovernachting bij boeken
![]()
Jullie zijn trouwens ook gewoon zuur omdat wij het hebben gehad en niet julliequote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Dát vind ik nou ook een enorme aanfluiting!! Zó overrated!
Rosada
Hehequote:Op maandag 31 mei 2010 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jullie zijn trouwens ook gewoon zuur omdat wij het hebben gehad en niet jullie
Jaa die nieuwe passage is erg mooi! Lijkt wel disneyquote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef EDMAN- het volgende:
Voor sportkleding is het wel handig, of een pak of ondergoed. En je hebt er heus wel leuke dingen. Maar het is idd nogal overrated.
Etten geen H&M?![]()
Maar qua Roosendaal, de Roselaar enzo, is toch neit zo verkeerd? En heeft iemand de nieuwe passage gezien? Lijkt wel een museum
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:02 schreef EDMAN- het volgende:
Nog nooit geweest ook, gisteren eens over Rosada outlet gelopen trouwens. Schandalig dat ze dsaar een dagje uit van maken. Je kan er zelfs een hotelovernachting bij boeken
![]()
Haha ik kan me voorstellen dat er mensen hier in etten zijn die zuur doen én zuur zijn over die kwestie.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jullie zijn trouwens ook gewoon zuur omdat wij het hebben gehad en niet jullie
Dat sowiesoquote:Op maandag 31 mei 2010 11:39 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
En in de roselaar kun je idd wel goed winkelen hoor, maar ga sneller naar Breda.
De kans dat dat tentamen doorgaat is gelukkig niet 100%.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef automatic_ het volgende:
Pff, ik heb echt géén zin meer. Stomme kut statistiek. En dan heb ik pas vanavond om 19.00 tentamen
Grapjasquote:Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
De kans dat dat tentamen doorgaat is gelukkig niet 100%.
Que? Die zou ik dan ook wel willen hebben, misschien heb ik er nog wel wat aan!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:47 schreef teknomist het volgende:
Ik heb overigens via mijn werk zo’n persoonlijke kleurenwijzer zodat ik nooit thuis kom met iets wat mij qua kleur absoluut niet staat.
Dat moet je dus NOOIT doen. Maar da's nogal logisch denk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
haha, ja ok daar zit wat in. Ik zeg niet dat ik smaak heb, maar vraag het gewoon meestal maar aan de verkoopster (ik weet het, lekker betrouwbaar
)
Gelukkig zijn de vragen bij ons iets andersquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ken-het-maar-uit.ece![]()
![]()
Ik kreeg hier hele andere gedachtes bij.quote:Ik zou graag mee zijn gegaan als ik iemand had gevonden die mij wilde duwen.
Jantien Mulder - 31-05-2010 | 14:46
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |