Ja, wij hebben een grote tuinquote:
Heb ik ook al voor je...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:04 schreef automatic_ het volgende:
En nu ga ik een maskertje op doen, douchen & daarna Xfactor kijken én beginnen aan MTO-D...
Gadverdammequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb een keer in Zuid-Frankrijk op een luchtbedje gelegen, op een zee van kwallen. Meest matige belevenis uit mijn hele leven.
Inderdaad, én veel muggen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:44 schreef teknomist het volgende:
Ja, ik heb hem net maar even thuis in bad gedaan, want hij zag er niet uit.
Veel aangespoelde kwallen trouwens daar...
Ben direct gaan googlen maar zie nergens een leuke tattooquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef teknomist het volgende:
Het waren dode vieze kwallen. Ze hebben wel een toffe tatoeage op hun rug/hoofd.
Ja, die dingen bedoel ik!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben direct gaan googlen maar zie nergens een leuke tattoo
[ afbeelding ]
Was het zoiets?
Zag vandaag in de KIJK een glaskikker, die zijn gaaf, ze zijn heel klein (vergelijkbaar met een amandel) en lijken op die dingen die je tegen de deur kan gooien. (van die plakkerige rubberen beestjes met armpjes)
Op zich zijn zulke dingen altijd zeer interessant. Een vriend van mij werkt in het gemeente archief, heel rlxd om daar tussen oude foto's te neuzen hoe het vroeger eruit zag. En ook van die archeologische opgravingen zijn heel bijzonder, volgens mij hebben ze dat in Bergen wel meer, toch? Hier bij mij in de omgeving geloof ik niet dat er veel oude dingen onder de grond liggen, hoor nooit iets over een opgraving hier.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:18 schreef teknomist het volgende:
Ik heb vandaag het artikel gelezen in de BN de Stem over die tunnel die is gevonden, en het blijkt gewoon én gevonden te zijn door een oud-klasgenoot én op een paar meter afstand van het huis waar ik geboren en getogen ben. Grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |