abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82012486

Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal. Deze OP vind je hier, vorige delen in deze reeks zijn op deze pagina te vinden. Creatievelingen die hun eigen foto aan de header willen toevoegen, kunnen de .psd downloaden.

En ik loop hier alleen in Tilburg-stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan West-Brabant, want daar brandt nog licht

Ambrosius, Roosendaal
automatic_, Heerle
Bamba, Hoogerheide
Chewbacca_maatschappij, Halsteren
Chinless, Halsteren
Cylvia, Steenbergen
EDMAN-, Roosendaal
Fargo, Roosendaal
Gutz, Roosendaal
Hojdhopper, Bergen op Zoom
Ireyon, Roosendaal
Kper_Norci, Oudenbosch
Loedertje, Bergen op Zoom
RaakKinderCola, Bergen op Zoom
Ryan3, Woensdrecht
Silven, Roosendaal
Stali, Woensdrecht
Strijkkraaltje, Bergen op Zoom
Teknomist, Bergen op Zoom
Timmmmm, Roosendaal
TjetMaster, Bergen op Zoom
Thinkk-Pinkk, Bosschenhoofd

meld je maar aan!

Gemeente Bergen op Zoom
Gemeente Etten-Leur
Gemeente Halderberge
Gemeente Moerdijk
Gemeente Roosendaal
Gemeente Rucphen
Gemeente Steenbergen
Gemeente Woensdrecht
Gemeente Zundert

Franciscus Ziekenhuis
Lievensberg Ziekenhuis
Polikliniek Etten-Leur
GGD West-Brabant
PrivaZorg West-Brabant
Thuiszorg West-Brabant
Zorgtaxi West-Brabant

RBC Roosendaal
VV Steenbergen
West-Brabant Giants
WK Veldrijden (Hoogerheide 2009)

De Bergse Vastenavend
Brabants Historisch Informatie Centrum
Foxlake.nl, de site over Nieuw-Vossemeer
Historisch Centrum Het Markiezenhof
Jazzweekend
Rosada Factory Outlet
Skidôme Rucphen
St. Jan Cultuur
Museum Tongerlohuys
Toerisme in Willemstad
Vliegbasis Woensdrecht
Wonen in West-Brabant
Zeepkistenrace Woensdrecht

BN de Stem
Internet Bode
Omroep Brabant
Omroep BRTO

Bedrijventerreinen West-Brabant
Borchwerf
Havenschap Moerdijk

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_82012492
Game on.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_82012499
Terror!!!!
pi_82012574
Ik ga niet naar N1, ook nog nooit geweest. Hoewel ik vroeger wel vaak naar Duitse technofeesten ging (Pollerwiesen, Timewarp, Blauer See). Festivals doe ik vooral in NL; over 4 weken weer Awakenings.

Ik wil nog wel een keer naar Monegros.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:13:45 #5
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82012580
Heb die cd nog ergens liggen, heerlijk
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:15:26 #6
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82012632
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:13 schreef teknomist het volgende:
Ik ga niet naar N1, ook nog nooit geweest. Hoewel ik vroeger wel vaak naar Duitse technofeesten ging (Pollerwiesen, Timewarp, Blauer See).
Festivals doe ik vooral in NL; over 4 weken weer Awakenings.

Ik wil nog wel een keer naar Monegros.
Ja monegros ziet er idd erg gruwelijk uit. N1, ben er nu 2 keer geweest, deze zomer voor de derde keer. Zwaar verslaafd, feest der feesten imo.
Timewarp vorig jaar geweest, erg vet ja. Blauer see heeeel misschien dit jaar.

Awakenings gaan we weer los idd, hopen dat het wat wordt i.t.t. vorige editie. Als je die namen ziet
Hoe ga je? Wij pakken maar weer de camping ertegenover
pi_82012667
Verplichte tvp
pi_82012703
Ik zou eigenlijk nog wel een keer naar Nature One willen gaan, o.a. lekkere keiharde schranz daar. Alleen bij ons in de vriendengroep willen ze liever naar Decibel, en dat trek ik dan weer minder.
pi_82012706
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:13 schreef EDMAN- het volgende:
Heb die cd nog ergens liggen, heerlijk
Mysteryland 1998, Tunnel of Terror met Lady Dana.
pi_82012875
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Mysteryland 1998, Tunnel of Terror met Lady Dana.
Ik heb tijdens de blubbereditie, volgens mij was dat of 96 of 97, een hele nacht in de Tunnel of Terror gestaan, was echt supervet. Hoogtepunt van de avond was voor mij Laurent Hô, Franse dj, klein Chinees ventje met een bril, begon eerst heel rustig, en ineens, met scratchen en al, van 160 naar ver boven de 200BPM, heerlijk

Was een Duitse gabber die een groot deel van de avond met zijn hoofd bijna tegen de speakers stond, volgens mij was ie doof, en zo niet, dan issie doof geworden.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:23:05 #11
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82012958
Jullie zijn iets ouder als mij heb ik het vermoeden , toen had ik nog flyers in m'n slaapkamer hangen van die feesten

Ja nature one moet je gewoon doen, sowieso schranz. En je decibel vrienden komen voldoende aan hun trekken daar.
5 dagen andere planeet
pi_82012959
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:15 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ja monegros ziet er idd erg gruwelijk uit. N1, ben er nu 2 keer geweest, deze zomer voor de derde keer. Zwaar verslaafd, feest der feesten imo.
Timewarp vorig jaar geweest, erg vet ja. Blauer see heeeel misschien dit jaar.

Awakenings gaan we weer los idd, hopen dat het wat wordt i.t.t. vorige editie. Als je die namen ziet
Hoe ga je? Wij pakken maar weer de camping ertegenover
Vorig jaar niet naar AWFS geweest sinds jaren wel. Ik denk dat wij met de trein gaan en dan daarna nog afteren en slapen bij een maat in Rotterdam of gelijk door naar huis...
pi_82013010
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef EDMAN- het volgende:
Jullie zijn iets ouder als mij heb ik het vermoeden , toen had ik nog flyers in m'n slaapkamer hangen van die feesten

Ja nature one moet je gewoon doen, sowieso schranz. En je decibel vrienden komen voldoende aan hun trekken daar.
5 dagen andere planeet
Ik zal er eens over nadenken, er gaat elk jaar wel een UVT-delegatie heen.

En ik had vroeger ook heel mijn muren behangen met flyers - dankzij de flyerservice van Strobe.
pi_82013066
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef EDMAN- het volgende:

5 dagen andere planeet
In januari is de grote 3 in mijn leeftijd verschenen.

Ik heb het al vaak genoeg gezegd, denk dat ik maar eens dvd ofzo er van op de kop tik en die laat zien. Kijken of ze dan wel zin hebben.
pi_82013204
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, de grote gevreesde 3 zal volgend jaar aan mij verschijnen!
pi_82013275
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef teknomist het volgende:

[..]
En ik had vroeger ook heel mijn muren behangen met flyers - dankzij de flyerservice van Strobe.
Ik heb op school van een klasgenote wel eens een zak met flyers gekregen, maar die waren allemaal uit Engeland, allemaal happy hardcore feesten, op 1 na, dat was een flyer van de Harder than God tour, van Industrial Strenght. Stonden ook 4 cd's op die flyer, allemaal terror natuurlijk, ik heb er wat voor moeten doen, maar heb ze uiteindelijk allemaal kunnen vinden.

Flyer heb ik maar in de boekenkast in de huiskamer gezet. Staat er een flyer met 20.000.000 BPM in your fucking face tussen de boeken...

Die klasgenote zou ik trouwens ook wel weer willen zien, die had in de 2e van de Havo al dubbel d...
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:28 schreef teknomist het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, de grote gevreesde 3 zal volgend jaar aan mij verschijnen!
Uit ervaring kan ik melden dat je er niets van voelt hoor...
pi_82013308
Represent maar weer.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:33:57 #18
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82013421
Weet niet of er dvd's van zijn , maar genoeg youtube filmpjes om het te bewijzen.

Strobe , fucking lang lid geweest zonder ooit 1 feest te bezoeken , zat op de basisschool :p
Nou, de grote 3 maakt niks uit toch? Ik hoop met de grote 5 nog steeds naar feesten te gaan
pi_82013470
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb op school van een klasgenote wel eens een zak met flyers gekregen, maar die waren allemaal uit Engeland, allemaal happy hardcore feesten, op 1 na, dat was een flyer van de Harder than God tour, van Industrial Strenght. Stonden ook 4 cd's op die flyer, allemaal terror natuurlijk, ik heb er wat voor moeten doen, maar heb ze uiteindelijk allemaal kunnen vinden.
Scott Brown.
pi_82013586
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
Weet niet of er dvd's van zijn , maar genoeg youtube filmpjes om het te bewijzen.

Strobe , fucking lang lid geweest zonder ooit 1 feest te bezoeken , zat op de basisschool :p
Nou, de grote 3 maakt niks uit toch? Ik hoop met de grote 5 nog steeds naar feesten te gaan
Ja, en Update Magazine en Bassic Groove. Daar zat je dan als knul van 13 in te lezen en te fantaseren overal die vette feesten waar je niet naar toe kon en mocht. Totdat ik 15 werd, toen voor het eerst naar Dance Valley geweest; daarna is het snel gegaan.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:38:17 #21
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82013591
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik zal er eens over nadenken, er gaat elk jaar wel een UVT-delegatie heen
We gaan ook met een partybus vanuit Roosendaal. 50 plekken, nog 18 over geloof ik, mensen uit alle hoeken van het land die een feestje gaan bouwen. Kan altijd mee (of mocht je nog mensen weten, relaxed).

http://natureone.roosendaaldegekste.nl/
pi_82013592
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Scott Brown.
Die staat op 90% van die flyers...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:39:28 #23
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82013651
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, en Update Magazine en Bassic Groove. Daar zat je dan als knul van 13 in te lezen en te fantaseren overal die vette feesten waar je niet naar toe kon en mocht. Totdat ik 15 werd, toen voor het eerst naar Dance Valley geweest; daarna is het snel gegaan.
15? netjes , ik ben qua feesten een laatbloeier, beetje jammer. Virneden wilden nooit mee, en toen gingen we eindelijk eens en nu willen ze ineens allemaal mee.
pi_82013748
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

We gaan ook met een partybus vanuit Roosendaal. 50 plekken, nog 18 over geloof ik, mensen uit alle hoeken van het land die een feestje gaan bouwen. Kan altijd mee (of mocht je nog mensen weten, relaxed).

Je moet nog wel betalen...
pi_82013810
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ja ja, zeker allemaal Roosendalers.
pi_82013828
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Die staat op 90% van die flyers...
Ja, dat was ongeveer de enige UK happy hardcore-DJ die bekend was in Nederland.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:44:42 #27
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82013896
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je moet nog wel betalen...
Heb ik vanochtend gedaan
en nee niet allemaal Roosendalers :p
pi_82013968
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Heb ik vanochtend gedaan
en nee niet allemaal Roosendalers :p
Heel goed

Zat ff te kijken of er nog mensen bij zaten die ik ken, maar helaas.
pi_82014055
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

15? netjes , ik ben qua feesten een laatbloeier, beetje jammer. Virneden wilden nooit mee, en toen gingen we eindelijk eens en nu willen ze ineens allemaal mee.
Ja, maar alcohol pas vanaf mijn 18e en drugs vanaf mijn 23e. Dus ik heb mezelf niet verneukt toen ik nog in de groei zat en met school bezig moest zijn. Daarna wel een paar jaar helemaal naar de tering gegaan, maar pas geleden een algemene medische scan gehad en er was niks aan het handje. Ik kan nu gerust oud worden met hier en daar een feestje en een drankje.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:48:50 #30
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82014105
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, maar alcohol pas vanaf mijn 18e en drugs vanaf mijn 23e. Dus ik heb mezelf niet verneukt toen ik nog in de groei zat en met school bezig moest zijn. Daarna wel een paar jaar helemaal naar de tering gegaan, maar pas geleden een algemene medische scan gehad en er was niks aan het handje. Ik kan nu gerust oud worden met hier en daar een feestje en een drankje.
Respect (serieus)

maar uuh, even off topic, zitten jullie ook op je werk of? Totaal geen motivatie vandaag
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:49:21 #31
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82014131
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Heel goed

Zat ff te kijken of er nog mensen bij zaten die ik ken, maar helaas.
je hebt nog een organisatie, neetjurwan, uit eindhoven. Ik weet dat er een kerel uit Oudenbosch al jaaaren in z'n eentje met die groep meegaat.
pi_82014246
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Respect (serieus)

maar uuh, even off topic, zitten jullie ook op je werk of? Totaal geen motivatie vandaag
Het enige wat ik aan mijn intensieve MDMA-gebruik heb overgehouden zijn floaters (google maar eens).
Maar ja, dat is dan ook het enige en verder niet hinderlijk/schadelijk...

Ik zit nu op mijn werk alles heel erg op m'n gemak aan het doen. Nog een paar uur *zucht*
pi_82014488
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het enige wat ik aan mijn intensieve MDMA-gebruik heb overgehouden zijn floaters (google maar eens).
Maar ja, dat is dan ook het enige en verder niet hinderlijk/schadelijk...
Dat heeft toch iedereen wel een beetje? Tenminste, als ik die eerste wikipedia link bekijk. Dat heb ik ook altijd als ik bijvoorbeeld naar de blauwe lucht kijk. Vroeger dacht ik dat ik microscoop ogen had
quote:
Ik zit nu op mijn werk alles heel erg op m'n gemak aan het doen. Nog een paar uur *zucht*
Idem hier
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

je hebt nog een organisatie, neetjurwan, uit eindhoven. Ik weet dat er een kerel uit Oudenbosch al jaaaren in z'n eentje met die groep meegaat.
Die gast zal een beetje met de rest van de Marokkanen in Oudenbosch gaan
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:59:52 #34
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82014609
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:

??
pi_82014612
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat heeft toch iedereen wel een beetje? Tenminste, als ik die eerste wikipedia link bekijk. Dat heb ik ook altijd als ik bijvoorbeeld naar de blauwe lucht kijk. Vroeger dacht ik dat ik microscoop ogen had
[..]
Ja. Alsof je de bacterieën zag bewegen over je netvlies...
quote:
Oudenbossche Marokkanen op N1: tis tog niet te g'leuve!!!!!
pi_82014769
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

??
D'r wonen er maar een paar hier
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:03:50 #37
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82014788
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!!!

pi_82014814
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!!!

[ afbeelding ]

Smakelijk!
pi_82016062
Goeiesmiddags!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:56:59 #40
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82017019
Zo dat was lekker, 3 kroketten op 3 broodjes, bospaddestoelensoep en een glaasje melk
pi_82017643
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef EDMAN- het volgende:
Zo dat was lekker, 3 kroketten op 3 broodjes, bospaddestoelensoep en een glaasje melk
Vreet jij zoveel in de pauze?

Ik vreet of 4 boterhammen, of 2 broodjes en een toetje, en dan zit ik vol.

Maar ik heb ook gewoon een kleine maag denk ik, in een restaurant is het ook altijd of of, neem ik een voorgerecht of een nagerecht bij mijn hoofdgerecht, alle 3 kan wel, maar dan zit ik zo vies vol weet je wel, dat je niet eens meer fatsoenlijk nog een biertje naar binnen kan kappen.
pi_82017726
Twee boterhammen, eiersalade, een kroket, een kom soep en een glas melk (karnemelk was helaas op).
pi_82018128
karnemelk
pi_82018206
Karnemelk moet je leeren waardeeren!
pi_82018241
Ik kan het gewoon niet, ik vind het zoooo vies.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:30:39 #46
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82018291
Om nog even op de lunch terug te komen (ja ik eet veel, en ben nog slank ook, afgezien van een opkomend buikje )

De toiletten hier op het werk zijn nogal gehorig, erg vervelend.
Ik denk ik ga net ff lekker schijten, hoor ik even later de deur opengaan van de WC ernaast. De manier waarop ie liep (en tis niet druk op kantoor), vermoedde ik al aan dat het m'n baas was. Die begint me daar te schijten! Tering!, eerst vond ik het vies, maar op een gegeven moment bleef het galmen. Ik zit m'n lach daar al in te houden, gaat ineen keer zijn telefoon af (hij heeft als enige zo'n mission impossible ringtoon), en ik schiet gewoon keihard in de lach.

Hoor ik hem: ik had die kroketten toch niet moeten pakken
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:31:04 #47
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82018307
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:28 schreef teknomist het volgende:
Karnemelk moet je leeren waardeeren!
BAH!, heb er toevallig net ook een opmerking over gemaakt.
pi_82018508
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef EDMAN- het volgende:
Om nog even op de lunch terug te komen (ja ik eet veel, en ben nog slank ook, afgezien van een opkomend buikje )

De toiletten hier op het werk zijn nogal gehorig, erg vervelend.
Ik denk ik ga net ff lekker schijten, hoor ik even later de deur opengaan van de WC ernaast. De manier waarop ie liep (en tis niet druk op kantoor), vermoedde ik al aan dat het m'n baas was. Die begint me daar te schijten! Tering!, eerst vond ik het vies, maar op een gegeven moment bleef het galmen. Ik zit m'n lach daar al in te houden, gaat ineen keer zijn telefoon af (hij heeft als enige zo'n mission impossible ringtoon), en ik schiet gewoon keihard in de lach.

Hoor ik hem: ik had die kroketten toch niet moeten pakken

Bij ons precies hetzelfde. Ik druk ook nooit door als ik net wil gaan, en ik hoor iemand binnen komen, dan hou ik het ff op. De normale drollen door de weeks maken dan wel niet zoveel geluid, maar die spetterpoep op maandag knettert altijd zo hard.
pi_82018635
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kan het gewoon niet, ik vind het zoooo vies.
Ja, dat heb ik mosterd. Ik heb het echt geprobeerd om het te leren waarderen, om het heerlijke van mosterd te begrijpen en te voelen; ik heb keihard mijn best gedaan maar het lukt me gewoon NIET!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:38:42 #50
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_82018675
haha ik ook, heb ook gewacht tot hij weg was (zat lekker te patiencen op m'n telefoon).
maandag is idd helemaal erg ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')