Ja monegros ziet er idd erg gruwelijk uit. N1, ben er nu 2 keer geweest, deze zomer voor de derde keer. Zwaar verslaafd, feest der feesten imo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:13 schreef teknomist het volgende:
Ik ga niet naar N1, ook nog nooit geweest. Hoewel ik vroeger wel vaak naar Duitse technofeesten ging (Pollerwiesen, Timewarp, Blauer See).
Festivals doe ik vooral in NL; over 4 weken weer Awakenings.
Ik wil nog wel een keer naar Monegros.
Mysteryland 1998, Tunnel of Terror met Lady Dana.quote:
Ik heb tijdens de blubbereditie, volgens mij was dat of 96 of 97, een hele nacht in de Tunnel of Terror gestaan, was echt supervet. Hoogtepunt van de avond was voor mij Laurent Hô, Franse dj, klein Chinees ventje met een bril, begon eerst heel rustig, en ineens, met scratchen en al, van 160 naar ver boven de 200BPM, heerlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mysteryland 1998, Tunnel of Terror met Lady Dana.
Vorig jaar niet naar AWFS geweest sinds jaren wel. Ik denk dat wij met de trein gaan en dan daarna nog afteren en slapen bij een maat in Rotterdam of gelijk door naar huis...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja monegros ziet er idd erg gruwelijk uit. N1, ben er nu 2 keer geweest, deze zomer voor de derde keer. Zwaar verslaafd, feest der feesten imo.
Timewarp vorig jaar geweest, erg vet ja. Blauer see heeeel misschien dit jaar.
Awakenings gaan we weer los idd, hopen dat het wat wordt i.t.t. vorige editie. Als je die namen ziet
Hoe ga je? Wij pakken maar weer de camping ertegenover
Ik zal er eens over nadenken, er gaat elk jaar wel een UVT-delegatie heen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef EDMAN- het volgende:
Jullie zijn iets ouder als mij heb ik het vermoeden, toen had ik nog flyers in m'n slaapkamer hangen van die feesten
Ja nature one moet je gewoon doen, sowieso schranz. En je decibel vrienden komen voldoende aan hun trekken daar.
5 dagen andere planeet
In januari is de grote 3 in mijn leeftijd verschenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef EDMAN- het volgende:
Jullie zijn iets ouder als mij heb ik het vermoeden, toen had ik nog flyers in m'n slaapkamer hangen van die feesten
Ja nature one moet je gewoon doen, sowieso schranz. En je decibel vrienden komen voldoende aan hun trekken daar.
5 dagen andere planeet
Ik heb op school van een klasgenote wel eens een zak met flyers gekregen, maar die waren allemaal uit Engeland, allemaal happy hardcore feesten, op 1 na, dat was een flyer van de Harder than God tour, van Industrial Strenght. Stonden ook 4 cd's op die flyer, allemaal terror natuurlijk, ik heb er wat voor moeten doen, maar heb ze uiteindelijk allemaal kunnen vinden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
En ik had vroeger ook heel mijn muren behangen met flyers - dankzij de flyerservice van Strobe.
Uit ervaring kan ik melden dat je er niets van voelt hoor...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:28 schreef teknomist het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, de grote gevreesde 3 zal volgend jaar aan mij verschijnen!
Scott Brown.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb op school van een klasgenote wel eens een zak met flyers gekregen, maar die waren allemaal uit Engeland, allemaal happy hardcore feesten, op 1 na, dat was een flyer van de Harder than God tour, van Industrial Strenght. Stonden ook 4 cd's op die flyer, allemaal terror natuurlijk, ik heb er wat voor moeten doen, maar heb ze uiteindelijk allemaal kunnen vinden.
Ja, en Update Magazine en Bassic Groove. Daar zat je dan als knul van 13 in te lezen en te fantaseren overal die vette feesten waar je niet naar toe kon en mocht. Totdat ik 15 werd, toen voor het eerst naar Dance Valley geweest; daarna is het snel gegaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
Weet niet of er dvd's van zijn, maar genoeg youtube filmpjes om het te bewijzen.
Strobe, fucking lang lid geweest zonder ooit 1 feest te bezoeken
, zat op de basisschool :p
Nou, de grote 3 maakt niks uit toch? Ik hoop met de grote 5 nog steeds naar feesten te gaan
We gaan ook met een partybus vanuit Roosendaal. 50 plekken, nog 18 over geloof ik, mensen uit alle hoeken van het land die een feestje gaan bouwen. Kan altijd mee (of mocht je nog mensen weten, relaxed).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken, er gaat elk jaar wel een UVT-delegatie heen
15? netjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, en Update Magazine en Bassic Groove. Daar zat je dan als knul van 13 in te lezen en te fantaseren overal die vette feesten waar je niet naar toe kon en mocht. Totdat ik 15 werd, toen voor het eerst naar Dance Valley geweest; daarna is het snel gegaan.
Je moet nog wel betalen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
We gaan ook met een partybus vanuit Roosendaal. 50 plekken, nog 18 over geloof ik, mensen uit alle hoeken van het land die een feestje gaan bouwen. Kan altijd mee (of mocht je nog mensen weten, relaxed).
http://natureone.roosendaaldegekste.nl/
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
We gaan ook met een partybus vanuit Roosendaal. 50 plekken, nog 18 over geloof ik, mensen uit alle hoeken van het land die een feestje gaan bouwen. Kan altijd mee (of mocht je nog mensen weten, relaxed).
http://natureone.roosendaaldegekste.nl/
Ja, dat was ongeveer de enige UK happy hardcore-DJ die bekend was in Nederland.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die staat op 90% van die flyers...
Heb ik vanochtend gedaanquote:
Heel goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend gedaan
en nee niet allemaal Roosendalers :p
Ja, maar alcohol pas vanaf mijn 18e en drugs vanaf mijn 23e. Dus ik heb mezelf niet verneukt toen ik nog in de groei zat en met school bezig moest zijn. Daarna wel een paar jaar helemaal naar de tering gegaan, maar pas geleden een algemene medische scan gehad en er was niks aan het handje. Ik kan nu gerust oud worden met hier en daar een feestje en een drankje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
15? netjes, ik ben qua feesten een laatbloeier, beetje jammer. Virneden wilden nooit mee, en toen gingen we eindelijk eens en nu willen ze ineens allemaal mee.
Respectquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol pas vanaf mijn 18e en drugs vanaf mijn 23e. Dus ik heb mezelf niet verneukt toen ik nog in de groei zat en met school bezig moest zijn. Daarna wel een paar jaar helemaal naar de tering gegaan, maar pas geleden een algemene medische scan gehad en er was niks aan het handje. Ik kan nu gerust oud worden met hier en daar een feestje en een drankje.
je hebt nog een organisatie, neetjurwan, uit eindhoven. Ik weet dat er een kerel uit Oudenbosch al jaaaren in z'n eentje met die groep meegaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Zat ff te kijken of er nog mensen bij zaten die ik ken, maar helaas.
Het enige wat ik aan mijn intensieve MDMA-gebruik heb overgehouden zijn floaters (google maar eens).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Respect(serieus)
maar uuh, even off topic, zitten jullie ook op je werk of? Totaal geen motivatie vandaag
Dat heeft toch iedereen wel een beetje? Tenminste, als ik die eerste wikipedia link bekijk. Dat heb ik ook altijd als ik bijvoorbeeld naar de blauwe lucht kijk. Vroeger dacht ik dat ik microscoop ogen hadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan mijn intensieve MDMA-gebruik heb overgehouden zijn floaters (google maar eens).
Maar ja, dat is dan ook het enige en verder niet hinderlijk/schadelijk...
Idem hierquote:Ik zit nu op mijn werk alles heel erg op m'n gemak aan het doen. Nog een paar uur *zucht*
Die gast zal een beetje met de rest van de Marokkanen in Oudenbosch gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
je hebt nog een organisatie, neetjurwan, uit eindhoven. Ik weet dat er een kerel uit Oudenbosch al jaaaren in z'n eentje met die groep meegaat.
??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Die gast zal een beetje met de rest van de Marokkanen in Oudenbosch gaan![]()
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedereen wel een beetje? Tenminste, als ik die eerste wikipedia link bekijk. Dat heb ik ook altijd als ik bijvoorbeeld naar de blauwe lucht kijk. Vroeger dacht ik dat ik microscoop ogen had![]()
[..]
Oudenbossche Marokkanen op N1: tis tog niet te g'leuve!!!!!quote:Die gast zal een beetje met de rest van de Marokkanen in Oudenbosch gaan![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!!!
[ afbeelding ]
Vreet jij zoveel in de pauze?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef EDMAN- het volgende:
Zo dat was lekker, 3 kroketten op 3 broodjes, bospaddestoelensoep en een glaasje melk
BAH!, heb er toevallig net ook een opmerking over gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef EDMAN- het volgende:
Om nog even op de lunch terug te komen (ja ik eet veel, en ben nog slank ook, afgezien van een opkomend buikje)
De toiletten hier op het werk zijn nogal gehorig, erg vervelend.
Ik denk ik ga net ff lekker schijten, hoor ik even later de deur opengaan van de WC ernaast. De manier waarop ie liep (en tis niet druk op kantoor), vermoedde ik al aan dat het m'n baas was. Die begint me daar te schijten! Tering!, eerst vond ik het vies, maar op een gegeven moment bleef het galmen. Ik zit m'n lach daar al in te houden, gaat ineen keer zijn telefoon af (hij heeft als enige zo'n mission impossible ringtoon), en ik schiet gewoon keihard in de lach.
Hoor ik hem: ik had die kroketten toch niet moeten pakken
Ja, dat heb ik mosterd. Ik heb het echt geprobeerd om het te leren waarderen, om het heerlijke van mosterd te begrijpen en te voelen; ik heb keihard mijn best gedaan maar het lukt me gewoon NIET!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kan het gewoon niet, ik vind het zoooo vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |