Ik vond dat vroeger ook altijd leuk, maar niet bij mijzelfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Rlxd, lekker velletjes plukken, vond mijn ma vroeger altijd leuk om te doen.
Komt het goede weer er weer aan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Suuz_ het volgende:
Dan ben je dalijk verveld en kan je meteen weer bijkleuren komend weekend
Neequote:
Oh getsie, dan heb ik tentamenquote:
Ja komend weekend wordt het erg mooi weer volgens mij!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt het goede weer er weer aan?
Hmm.. Ik moet zaterdag alleen werken, maar dan kan ik ook wel buiten zitten (denk ik)
Gun een ander ook iets Y-)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Leuk hoor, al dat goeie weer als je gewoon binnen moet werken...
Lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja komend weekend wordt het erg mooi weer volgens mij!
quote:
Is beter als 8 uur werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Oh getsie, dan heb ik tentamen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat doet iedereen wel stiekem denk ik.
Vind je?quote:
Het smaakt nergens naar, het is net papier. Snotjes, maar alleen als niemand het ziet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
, pulken is lekker, maar eten? Jij eet je eigen snotjes ook zeker?
Da's goed voor je weerstand heb ik wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
, pulken is lekker, maar eten? Jij eet je eigen snotjes ook zeker?
Klopt. Het is net als homeopathie, je krijgt in hele kleine hoeveelheden vieze troep binnen en dat is goed voor je weerstand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's goed voor je weerstand heb ik wel eens gehoord.
En das nog viezer, zweet zijn afvalstoffen, net zoals URINE. Oftewel, je likt je pis van je bovenlip...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Gadver jonges.. Smerig man!
Hoewel,als je zweet op je bovenlip hebt staan lik je het ook weg.. Zelfde principe.
Uhuh, daarom ben ik even stilquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Kunnen ook alleen maar mannen zijn ook hè...![]()
Serieus joh? Ook niet school/werkziek?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
* teknomist is sinds z'n 8e al niet meer ziek geweest.
Nep ziek telt toch niet als echt ziek?quote:
Och kindje toch!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Laten we er maar over ophouden.
Zo lang al niet meer ziek? Ik ben nu ziek.
En nu zit ik snotterend en hoestend op school met een schorre stem. Sielug hea!quote:
Ahhhh! Tot hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En nu zit ik snotterend en hoestend op school met een schorre stem. Sielug hea!
Ik ga maar eens een broodje halen denk ikquote:
Ik ben al klaar eigenlijk, maar ik loop flink achter. Dus zit hier nu in de mediatheek mijn achterstanden in te halen.quote:
Als je ziek bent, moet je goed eten hèquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik ben al klaar eigenlijk, maar ik loop flink achter. Dus zit hier nu in de mediatheek mijn achterstanden in te halen.
Mmmm.. broodje heb ik ook wel zin in maar de kantine is weer beneden.. heb geen zin om te lopen.
Er zit nog een geplette banaan en boterhammen in mijn tas..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je ziek bent, moet je goed eten hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |