quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Peter R. de Vries: stemt D66, advies D66 Viola Holt: stemt D66, advies D66 Wilfred Genee: stemt VVD/D66, advies ChristenUnie Judith Osborn: stemt VVD, advies GroenLinks Dries Roelvink: stemt VVD, advies PVV Sandra Reemer: stemt VVD, advies D66 Kluun: stemt PvdA, advies PvdD Inge Ipenburg: stemt PvdA, advies GroenLinks Joop Braakhekke: stemt VVD, advies D66
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:56 schreef Confetti het volgende:
Wat een idioot die gast over voetbal![]()
Voor 6 miljoen euro per jaar wil ik ook wel 'lijden'
Het is geen club schat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus jij wilt bij dezelfde club horen als Viola Holt?
Dat was voor niemand een verrassingquote:
VVD wil internetverkeer controlerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef MilaNL het volgende:
Weer een VVD'er. De zevende geloof ik?
Achja.. bekende Nederlanders hebben veel geld en zijn hebberig he
wat een dom wijf zegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
Laura Dekker: "Jaaaaa dat was bij mij ook hoor"
Het is ook nog maar een klein kind. Snap ook niet wat ze zo laat nog op doet.quote:
Als zij op straat zou lopen zou ik haar echt niet herkennen. Wie denkt ze wel niet dat ze is ...quote:
omdat ze denkt dat haar beroemdheid vergelijkbaar is met die van een politiek leider van een Nederlandse politieke partijquote:
Ze stelt enkel dat ze door de hele affaire herkend wordt op straat en mensen met haar op de foto willen. Dat is een constatering, geen egotripperij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
omdat ze denkt dat haar beroemdheid vergelijkbaar is met die van een politiek leider van een Nederlandse politieke partij
Idem.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Ik zet het verder uit.
Laura noch Bloemen kunnen mij boeien.
16 is ze toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
Waanzinnig wijf, die Laura Dekker.
Inderdaad. Voor nu zou ze daar een ouder voor moeten hebben, maar die vader is net zo koekwaus geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
16 is ze toch?
En dan suggereren dat ze al volwassen is...
Als ze ouder is, dan begrijpt ze denk ik zelf ook wel dat ze nu thuis kan blijven.
Ja, dat gevoel heb ik ook. Als ik haar zo hoor, denk ik echt zo van: Ah toen ik 16 was toen dacht ik ook dat ik volwassen was, gewoon omdat ik bier mocht drinkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor nu zou ze daar een ouder voor moeten hebben, maar die vader is net zo koekwaus geloof ik.
Ze gaan na twaalven door.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef pberends het volgende:
Ik ga lekker Wat Kiest Nederland kijken op RTL4 om 23.00:
Vrijdag 28 mei, 22:30 uur, op RTL4
Over de rol van de media:
Jeroen Pauw (journalist)
Mathijs Bouman (econoom)
Jan Kees de Jager (minister van Financiën)
Jeroentje.
Een verwijt richting de stemwijzer of het gebrek aan kennis bij de stemmers over de partijprogramma's?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
Toch wel bijzonder... tot nu toe heeft die stemwijzer het nog maar bij 3 BN'ers goed gehad
Mja dat is een goeie, eigenlijk richting stemwijzer, maar je zou het ook als gebrek aan kennis bij de stemmers kunnen zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een verwijt richting de stemwijzer of het gebrek aan kennis bij de stemmers over de partijprogramma's?
Hij had een trage start toen hij net was aangewezen als SP-leider, maar hij doet dit uitstekend inderdaad. Geeft inhoudelijk maar ook duidelijk antwoorden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:52 schreef forzaudinese het volgende:
goed bezig Roemer zeg!zeer overtuigend hoe hij de standpunten van de partij verdedigt!
Hij heeft best hersenen, in de zin dat hij over dingen heeft nagedacht. Ook al ben ik het niet met hem eens.quote:
Ik sla overquote:Demissionair minister Jan Kees de Jager van Financiën, Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs over het interview met het jongentje Ruben en Wilders aanklacht van censuur en advocaat Edgar Mulders van zwemleraar Benno L.
mmm ik heb Wilders al een tijdje niet meer langer dan 1 minuut op TV gezien, ben wel benieuwd hoe hij zich gedraagt in een lang gesprek.quote:
Hij is vegetarier. Dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
GL! dacht dat hij meer richting VVD was
quote:Demissionair minister Jan Kees de Jager van Financiën, Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs over het interview met het jongentje Ruben en Wilders aanklacht van censuur en advocaat Edgar Mulders van zwemleraar Benno L.
Is dat niet Sjuul over Wilders?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
mmm ik heb Wilders al een tijdje niet meer langer dan 1 minuut op TV gezien, ben wel benieuwd hoe hij zich gedraagt in een lang gesprek.
helaas stellen de EO-boys weinig kritische vragen aan hem.
Dat wordt lachen juist.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
idd, jammer alleen dat Clairy er niet zit.
Waar SLAAT DIT OP???quote:PvLangevelde
Hoop van dezelfde demonstranten te horen als er in een islamitisch land weer eens een homo, christen of 'overspelige vrouw' wordt vermoord.
about 2 hours ago via web
Retweeted by andriesgknevel and 20 others
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |