quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Peter R. de Vries: stemt D66, advies D66 Viola Holt: stemt D66, advies D66 Wilfred Genee: stemt VVD/D66, advies ChristenUnie Judith Osborn: stemt VVD, advies GroenLinks Dries Roelvink: stemt VVD, advies PVV Sandra Reemer: stemt VVD, advies D66 Kluun: stemt PvdA, advies PvdD Inge Ipenburg: stemt PvdA, advies GroenLinks Joop Braakhekke: stemt VVD, advies D66
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:56 schreef Confetti het volgende:
Wat een idioot die gast over voetbal![]()
Voor 6 miljoen euro per jaar wil ik ook wel 'lijden'
Het is geen club schat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus jij wilt bij dezelfde club horen als Viola Holt?
Dat was voor niemand een verrassingquote:
VVD wil internetverkeer controlerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef MilaNL het volgende:
Weer een VVD'er. De zevende geloof ik?
Achja.. bekende Nederlanders hebben veel geld en zijn hebberig he
wat een dom wijf zegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
Laura Dekker: "Jaaaaa dat was bij mij ook hoor"
Het is ook nog maar een klein kind. Snap ook niet wat ze zo laat nog op doet.quote:
Als zij op straat zou lopen zou ik haar echt niet herkennen. Wie denkt ze wel niet dat ze is ...quote:
omdat ze denkt dat haar beroemdheid vergelijkbaar is met die van een politiek leider van een Nederlandse politieke partijquote:
Ze stelt enkel dat ze door de hele affaire herkend wordt op straat en mensen met haar op de foto willen. Dat is een constatering, geen egotripperij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
omdat ze denkt dat haar beroemdheid vergelijkbaar is met die van een politiek leider van een Nederlandse politieke partij
Idem.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Ik zet het verder uit.
Laura noch Bloemen kunnen mij boeien.
16 is ze toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
Waanzinnig wijf, die Laura Dekker.
Inderdaad. Voor nu zou ze daar een ouder voor moeten hebben, maar die vader is net zo koekwaus geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
16 is ze toch?
En dan suggereren dat ze al volwassen is...
Als ze ouder is, dan begrijpt ze denk ik zelf ook wel dat ze nu thuis kan blijven.
Ja, dat gevoel heb ik ook. Als ik haar zo hoor, denk ik echt zo van: Ah toen ik 16 was toen dacht ik ook dat ik volwassen was, gewoon omdat ik bier mocht drinkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor nu zou ze daar een ouder voor moeten hebben, maar die vader is net zo koekwaus geloof ik.
Ze gaan na twaalven door.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef pberends het volgende:
Ik ga lekker Wat Kiest Nederland kijken op RTL4 om 23.00:
Vrijdag 28 mei, 22:30 uur, op RTL4
Over de rol van de media:
Jeroen Pauw (journalist)
Mathijs Bouman (econoom)
Jan Kees de Jager (minister van Financiėn)
Jeroentje.
Een verwijt richting de stemwijzer of het gebrek aan kennis bij de stemmers over de partijprogramma's?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
Toch wel bijzonder... tot nu toe heeft die stemwijzer het nog maar bij 3 BN'ers goed gehad
Mja dat is een goeie, eigenlijk richting stemwijzer, maar je zou het ook als gebrek aan kennis bij de stemmers kunnen zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een verwijt richting de stemwijzer of het gebrek aan kennis bij de stemmers over de partijprogramma's?
Hij had een trage start toen hij net was aangewezen als SP-leider, maar hij doet dit uitstekend inderdaad. Geeft inhoudelijk maar ook duidelijk antwoorden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:52 schreef forzaudinese het volgende:
goed bezig Roemer zeg!zeer overtuigend hoe hij de standpunten van de partij verdedigt!
Hij heeft best hersenen, in de zin dat hij over dingen heeft nagedacht. Ook al ben ik het niet met hem eens.quote:
Ik sla overquote:Demissionair minister Jan Kees de Jager van Financiėn, Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs over het interview met het jongentje Ruben en Wilders aanklacht van censuur en advocaat Edgar Mulders van zwemleraar Benno L.
mmm ik heb Wilders al een tijdje niet meer langer dan 1 minuut op TV gezien, ben wel benieuwd hoe hij zich gedraagt in een lang gesprek.quote:
Hij is vegetarier. Dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
GL! dacht dat hij meer richting VVD was
quote:Demissionair minister Jan Kees de Jager van Financiėn, Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs over het interview met het jongentje Ruben en Wilders aanklacht van censuur en advocaat Edgar Mulders van zwemleraar Benno L.
Is dat niet Sjuul over Wilders?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
mmm ik heb Wilders al een tijdje niet meer langer dan 1 minuut op TV gezien, ben wel benieuwd hoe hij zich gedraagt in een lang gesprek.
helaas stellen de EO-boys weinig kritische vragen aan hem.
Dat wordt lachen juist.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
idd, jammer alleen dat Clairy er niet zit.
Waar SLAAT DIT OP???quote:PvLangevelde
Hoop van dezelfde demonstranten te horen als er in een islamitisch land weer eens een homo, christen of 'overspelige vrouw' wordt vermoord.
about 2 hours ago via web
Retweeted by andriesgknevel and 20 others
Twee extremisten tegenover elkaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
Gretta vs een SGP'er
het is moeilijk een kant te kiezen in deze discussie
quote:In de stukgeschoten residentie van Arafat, ergens in Ramallah, ligt Gretta Duisenberg op haar stretchertje. Ze is klaarwakker. Haar blote voeten steken onder de dekens uit. Ze ziet haar roodgelakte teennagels die mooi kleuren bij haar wit satijnen nachtjapon. Vaag klinkt in de verte de sirene van een ziekenwagen. Op haar reiswekkertje is het zes uur twaalf.
Naast haar op de stretcher ligt Yasser Arafat, de man voor wie zij als menselijk schild bereid is haar leven te geven. Dag en nacht wil ze bij hem zijn. Gretta denkt aan zijn mentale veerkracht en die van het Palestijnse volk, dat al zo lang worstelt onder de Israėlische bezetting. Ze denkt aan de ongelijke strijd. Yasser en zijn volk tegenover de helikopters en de tanks van het Israėlische leger. David tegen Goliath.
Arafat slaapt als een roos. Hij snurkt dat het een lieve lust is. De schat! En dat niet alleen; deze fragiele man is op zijn manier ook nog eens een echte macho, want Yasser slaapt met zijn uniform aan. Dat is zó erotiserend. Een man in oorlog moet altijd paraat zijn.
Voorzichtig buigt Gretta zich over het hoofd van Arafat. Ze bestudeert zijn grijswitte stoppels, de vlezige lippen en de verfrommelde zwart-wit geruite doek op zijn hoofd. Hij ziet er vreemd, verwilderd uit, maar onder de dekens gaat zijn borst rustig op en neer.
Dan gebeurt het. Yasser draait zich in zijn slaap om. Hij woelt, zucht en duwt zijn knie”n met kracht tegen de zachte ronding van haar dij. Plots trilt Gretta’s hele lichaam. Dit is haar al jaren niet meer overkomen. De spanning van het verbodene! Ze voelt zich net een meisje van twintig. Wat moet ze doen? Yasser is geen man die je zomaar in je armen vangt. Hij is er sowieso te klein voor.
Weer voelt ze de ruwe streling van zijn knieėn. Gretta denkt aan Mabel, ze denkt aan foute mannen, aan spanning en aan verliefdheid. Ze voelt zich week. Deze man is zoveel spannender dan Wim. Deze man heeft haar nodig.
Dan neemt de natuur het over. Gretta slaat de dekens opzij, krult zich over Arafat heen en gaat vol overgave over tot één op één contact.
Vijf minuten eerder. In zijn stukgeschoten residentie, ergens in Ramallah, ligt Yasser Arafat op zijn stretcher. Vaag klinkt in de verte de sirene van een ziekenwagen. Arafat is wakker, maar ligt zo stil hij maar kan en houdt zijn ogen stijf dicht. Snurken moet hij. Veinzen dat hij slaapt. Sinds die groupie in haar spijkerbroek door een gat in de muur zijn werkkamer is komen binnenkruipen, zit hij met haar opgescheept. En nu ligt dat zelfbenoemde menselijk schild tot overmaat van ramp zelfs naast hem.
De stretcher piept vervaarlijk. Gretta’s hoofd met de immense bos zwart haar is nu heel dichtbij. Yasser voelt haar ademhaling. Hij ruikt haar indringende parfum. Voor het eerst in zijn leven is hij bang. Die heks moet wat van hem, zoveel is zeker. Hij rilt bij de gedachte. Maar goed dat hij wijselijk al zijn kleren heeft aangehouden.
Hij moet handelen, nu! Arafat draait zich al snurkend om, trekt zijn knieėn op en zet kracht. Hij duwt uit alle macht tegen Gretta aan. Israėl weg uit de bezette gebieden en dat enge mens weg van zijn stretcher. Even lijkt Gretta’s lichaam mee te werken. Nogmaals duwt Arafat zoals hij nog nooit heeft geduwd.
Dan kraakt en schudt het stretchbedje en voelt hij hoe met één woeste ruk de dekens van hem worden weggerukt. O, Allah, sta me bij, denkt Arafat, terwijl Gretta’s dijen hem in een onverbiddelijke houdgreep nemen. Dit wordt de gruwelijkste beproeving uit mijn leven. Hier kan geen Israėlische vergeldingsaanval tegenop.
Excuseer? Er wordt in dit topic eindeloos vaak commentaar geleverd op de gasten en nu mag het niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Houd het ff serieus hier ok.
Nu wordt t leukquote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
Gretta vs een SGP'er
het is moeilijk een kant te kiezen in deze discussie
Wat jij serieus vindt en wat niet interesseert me geen zier. Maak maar een TR als je iets niet bevalt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Houd het ff serieus hier ok.
Nouja, de Gretta grappen kennen we nu wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Excuseer? Er wordt in dit topic eindeloos vaak commentaar geleverd op de gasten en nu mag het niet?
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Die SGP'er heeft gewoon geen argumenten, zo mag ik het zien.
Beide graag.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nouja, de Gretta grappen kennen we nu wel.
We kunnen het ook over de inhoud hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |