OH DIT IS VOOR HET EERST DAT IK LEES DAT WD DAAR ZIT.quote:
CHUCK_GODquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OH DIT IS VOOR HET EERST DAT IK LEES DAT WD DAAR ZIT.
Heb je nog nooit een chick voor een cam gezien
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DAN MOET JE EENS OP EEN DATE MET LAMON GAAN HAHAHA
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OH DIT IS VOOR HET EERST DAT IK LEES DAT WD DAAR ZIT.
Heb je nog nooit een chick voor een cam gezien
Welke bands vindt je nog meer tof?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Lamon. het volgende:
En kut op met pokemon, dat is gewoon trollen.
Ik kom er zo aan. Doe je alvast het ganglicht uit?quote:
Fuck God, hallo Seaking.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
Mensen die pokemon niet waarderen.
De basis van de samenleving is gevormd door pokemon.
Nee dat moet jij doen, ik ben bang in het donker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kom er zo aan. Doe je alvast het ganglicht uit?
Ga toch slapen, mister meeloperquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
Ik steek wel even mijn piemol in je kont, dan ben je niet bang meer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat moet jij doen, ik ben bang in het donker.
pokemonquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch slapen, mister meeloper
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik steek wel even mijn piemol in je kont, dan ben je niet bang meer.
Als je zo blijft zeuren maak ik het uit. Hup in bed. En doe die kleren uit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat moet jij doen, ik ben bang in het donker.
Chai vindt het niet leuk als je zulke opmerkingen maakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik steek wel even mijn piemol in je kont, dan ben je niet bang meer.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Chai vindt het niet leuk als je zulke opmerkingen maakt.
goed dat je dit opnieuw post man echt heel tof van jequote:
Oke schat!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je zo blijft zeuren maak ik het uit. Hup in bed. En doe die kleren uit.
k, slaap lekkerquote:
Lijkt me sterk, dan wordt ze namelijk wakker naast mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik doe dit ook puur en alleen om te kijken of ze er morgen ochtend iets van zegt.
Nu slapen![]()
quote:Dear other people in Europe. We’re sorry for sending Sieneke. We didn’t want to send her, but Papa Smurf made us. #songfestival #eurovision
een hele lange omschrijven hoe ts stil zijn bed uit moet komen 's nachts en dat hij de kooi met het kuikentje naar beneden moet nemen naar de keuken om vervolgens het kuikentje in de blender te doen. Het resultaat van de blender in een glas doen en deze weer in de kooi, en vervolgens de kooi weer terug zetten in de kamer van zusje.quote:
shut it.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
goed dat je dit opnieuw post man echt heel tof van je
Oh okay.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef wise het volgende:
[..]
een hele lange omschrijven hoe ts stil zijn bed uit moet komen 's nachts en dat hij de kooi met het kuikentje naar beneden moet nemen naar de keuken om vervolgens het kuikentje in de blender te doen. Het resultaat van de blender in een glas doen en deze weer in de kooi, en vervolgens de kooi weer terug zetten in de kamer van zusje.
dan 's ochtends wakker worden, maar niet door de wekker, maar de het janken en schreeuwen van zusje.
maar dan wat gedetailleerder omschreven
Hehequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef wise het volgende:
[..]
een hele lange omschrijven hoe ts stil zijn bed uit moet komen 's nachts en dat hij de kooi met het kuikentje naar beneden moet nemen naar de keuken om vervolgens het kuikentje in de blender te doen. Het resultaat van de blender in een glas doen en deze weer in de kooi, en vervolgens de kooi weer terug zetten in de kamer van zusje.
dan 's ochtends wakker worden, maar niet door de wekker, maar de het janken en schreeuwen van zusje.
maar dan wat gedetailleerder omschreven
Beatles, Elliott Smitt, John Lennon, David Bowie, Placebo, Idlewild,, Muse, Editors, K's choice, Damian Rice, zolang het maar deprimerend dus reeeel is is t okee, en house nen xlub is voor levende doden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke bands vindt je nog meer tof?
Ik zeg altijd "doeggies".quote:
Placebo is ook wel nice, iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beatles, Elliott Smitt, John Lennon, David Bowie, Placebo, Idlewild,, Muse, Editors, K's choice, Damian Rice, zolang het maar deprimerend dus reeeel is is t okee, en house nen xlub is voor levende doden.
Maar jij bent ook een vet stoere boy natuurlijk.quote:
Als dit sarcastisch is, hè. Ik flip hem he-le-maal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een vet stoere boy natuurlijk.
DEZE GASTquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Yow wat de fak is al die haat man?
Wist ik tochquote:
Ey, rustig man.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zeg altijd slaapjes bouwen. Ga ik nu doen, overigens.
Ik vind al dat drugsgebruik een beetje zielig, om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
morgenavond open blow pot bij mattie thuis. Gratis smoke jullie weten
Wat is het verschil tussen een avond bier drinken en een avond blowen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind al dat drugsgebruik een beetje zielig, om eerlijk te zijn.
Vijf of zes, met iets van twee shotjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Op zo'n avond rook ik wss 4 joints ofzo. Hoeveel drank tank je op een gemiddelde vrijdagavond weg?
Als ik bij iemand thuis zit ofzo, heb ik ook totaal geen behoefte aan drankquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vijf of zes, met iets van twee shotjes.
We zitten altijd in het café.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik bij iemand thuis zit ofzo, heb ik ook totaal geen behoefte aan drankGeef mij dan maar een glas cola ofzo
For real? Tering, dat drink ik tijdens het eten al manquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vijf of zes, met iets van twee shotjes.
Real tegen Barça, ik Real. Ik begon met Valencia, maar die zijn simpelweg niet opgewassen tegen de individuele klasse van Barça, dus ik pakte Real. Heerlijk die acties gemaaktquote:
We hebben 100 potjes gedaan vriend. Grootste uitslag was 4-1.quote:
Mooi man.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
For real? Tering, dat drink ik tijdens het eten al man![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
slaapjes bouwen.
Liever Arbeloa.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
Echte bazen stellen Drenthe op als ze met Real spelen.
Niemand wil bij mij in 2vs2 omdat ik niet afspeel.quote:
Morgen pas.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
Morgen Red Dead Redemption in de handjes krijgen.
Ik had geen haast, want ik heb tentamens. En ik heb hem voor 5 ekkies.quote:
Ik ook. Maar wat een bazengame.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had geen haast, want ik heb tentamens. En ik heb hem voor 5 ekkies.
Gekke dode muis in de ijsbergsla.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
Van de S tot de J naar de dubbel AA K, mag ik alsjeblieft een dubbele wodka?
Als de eerste en tweede zin een verband hebben moet ik het nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gekke dode muis in de ijsbergsla.
Een huisgenoot van me heeft een ge-ni-aal rapnummer gemaakt.Hij doet rockacademie.
Hij wil producer worden. Het zijn geen metalfreaks daar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als de eerste en tweede zin een verband hebben moet ik het nog maar afwachten.
Is hij niet gewoon een positieve uitzonderingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij wil producer worden. Het zijn geen metalfreaks daar.
Ze zijn allemaal elektronisch daar. Ze maken wel de samples zelf met keyboard, gitaar, microfoon enzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon een positieve uitzondering? Of ben ik hevig geïndoctrineerd door de media
?
Ik werd onlangs gehaat hier omdat ik Vato weer terugbracht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
Dirty house van een paar jaar geleden luisteren. Warme gevoelens, alles.
Die mensen zijn gewoon bang voor de emoties die het losmaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik werd onlangs gehaat hier omdat ik Vato weer terugbracht.
WE ARE PROSTITUTESquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon bang voor de emoties die het losmaakt.
MENTIROSA!
GIVE IT A MIXER, GIVE IT A BLENDAAAAAAAAA!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef Maisnon het volgende:
de uitdrukking en of combinatie van de woorden 'zus,zo, dit, dat, alles'
Ze moeten ondertussen al 06/07 party's gaan organiseren al ware het 90's party's, je hoort die nummers nooit meer.quote:
Die gast moet wel gay zijn om niet de hele tijd naar beneden te kijkenquote:
Oké oké, respect.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:43 schreef Skylark. het volgende:
Chriz, je mag zo het liedje beoordelen. Hou er rekening mee dat dit het eerste liedje wat hij ooit met iemand samen heeft gemaakt, nu is hij veel beter. Hij wilde het uit slechtheid ook niet doorsturen naar mij maar ik moest hem hebbe.
Hij luistert ook echt naar haar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die gast moet wel gay zijn om niet de hele tijd naar beneden te kijken
Sorry dat ik je lastig val, maar ben je hier nog mee verdergegaanquote:
10 minuten ofzo denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:50 schreef Skylark. het volgende:
Duurt dat lang, voordat een video op YouTube staat?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef Skylark. het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kunnen jullie hem zien?
Had ie die stemmen niet in betere kwaliteit op kunnen nemen?quote:
Hij was 15 toen hij dit opnam. Hij is nu echt kankergoed in producen, dat is echt niet te gelovenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Had ie die stemmen niet in betere kwaliteit op kunnen nemen?
Dit is echt om te janken
Best chill, maar haalt het niet bij dat nummer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Maisnon het volgende:
die stem is wel grappig
Ik zal eens iets laten horen wat een vriend van mij maakt:
http://www.thesixtyone.com/s/W29dpCgiTiv/
't is ook zijn stem, hoewel ie in dit nummer er niet veel mee doet
Heb ik geluisterd, maar dat nummer van mijn huismattie blijft leukerquote:
Yah rightquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Best chill, maar haalt het niet bij dat nummer.
Tsja, smaken verschillenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik geluisterd, maar dat nummer van mijn huismattie blijft leuker.
leuk nummer, doet me een beetje aan andere ''electro'' act denken waarop ik niet op kan komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Maisnon het volgende:
http://www.thesixtyone.com/s/H8eX3i0XuTg/
Bij deze meer, die vind ik ook echt tof
OMG WEET JE DAT NU PASquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Real tegen Barça, ik Real. Ik begon met Valencia, maar die zijn simpelweg niet opgewassen tegen de individuele klasse van Barça, dus ik pakte Real. Heerlijk die acties gemaakt. Overpassen
. En daarbij heb ik geleerd de B-knop bij het verdedigen te gebruiken om een speler in te sluiten.
Ik wist het wel maar ik vond het onzin om te gebruikenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OMG WEET JE DAT NU PAS
EXTREME 9X9![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wist het wel maar ik vond het onzin om te gebruiken. Ik gebruik ook nooit offensive of defensive ofzo.
Nee man, je eigen spelletje blijven spelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OMGWat doe je dan als je achterstaat in de laatste 15 minuten. ALL OUT ATTACK natuurlijk.
quote:
Ze lijkt op de vrouw van de bakker.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:54 schreef WillFerrell het volgende:
Fack, de roostersite werkt weer. Ik moet even opschieten.
quote:
quote:Nee, als dat wijf er nou al zo uitziet kan ik me wel voorstellen dat haar moeder zich op haar 74e niet graag meer op straat durft te vertonen..
Wie gaat er jou een bejaarde verkrachten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:55 schreef Chai het volgende:
Als een oudje de straat niet meer op durft zegt dat niets. Die zijn gewoon overal bang voor. Bejaarden zijn ook het bangst voor verkrachting terwijl die kans dat hen dat overkomt echt heel klein is.
TR TR TRquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wie gaat er jou een bejaarde verkrachten?
Op WF na dan
NIQUA WUUUUUUTquote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wie gaat er jou een bejaarde verkrachten?
Op WF na dan
Goedemorgenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:56 schreef ynuhh het volgende:
Ik wil helemaal niet zo vroeg wakker worden.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Broekpaling het volgende:
Hop hop, naar PinkPop! Het weer schijnt goed te zijn vandaag.
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Broekpaling het volgende:
Hop hop, naar PinkPop! Het weer schijnt goed te zijn vandaag.
Huphup, slapen jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk.. Ik ben er nu nog. Maar ik ga nog even proberen wat slaap te pakken.
Vroeg? Ik ben al bijna twee uur aan het werk!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:56 schreef ynuhh het volgende:
Ik wil helemaal niet zo vroeg wakker worden.
Zeg dat nog 1 keer en ik klaag je aan voor smaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:28 schreef Chai het volgende:
WF neukt Anita.
waarom zo lang al boi? en tot hoelaat moet je?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vroeg? Ik ben al bijna twee uur aan het werk!
See you in court maddafakka.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef NoelGallagher het volgende:
WF neukt Anita
Ik lag pas om half 6 in bed.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vroeg? Ik ben al bijna twee uur aan het werk!
Uitroepteken naast de titel van het topic.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef WillFerrell het volgende:
Hoe TR ik in de mobiele layout =S
wie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef NoelGallagher het volgende:
WF neukt Anita
Dat wil ik ook weleens weten, jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:03 schreef zovty het volgende:
Wie neukt wie en wie is daar waarom boos om?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:26 schreef Allure_ het volgende:
Gezellig hier, iedereen zit te F5-en maar niemand post wat.
Waar zijn Otis, Laki, Sky en chuck.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:26 schreef Allure_ het volgende:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook saai vandaag. Met je laatste dag!
Ja, niet dangquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zei je?
M'N LAATSTE DAG?![]()
: asfo;has;dfoasfawheorhsdfwhwhahahhiwfhafjaaaaaaahwoeheoweeeee
Ik heb weinig te vertellen, sorry. En een sc zonder pokemon is ook weleens fijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:26 schreef Allure_ het volgende:
Dankje schat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uitroepteken naast de titel van het topic.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:57 schreef Skylark. het volgende:
Kaolo saai hier.
Geleerd en geFIFA't.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja.Vertel anders even wat je gister allemaal gedaan hebt.
Nee, m'n XBOX is omgebouwd, ga hem straks ophalen.quote:
Wedden dat je dan even de SC verlaat voor een tijdje?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, m'n XBOX is omgebouwd, ga hem straks ophalen.
Sobibor, omdat ik bij die vriend waar ik hem ophaal die even ga inmaken met FIFA.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wedden dat je dan even de SC verlaat voor een tijdje?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef Skylark. het volgende:
Feraligatr
Arcanine
Elektivire
Zo ver ben ik al met m'n team.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
een sc zonder pokemon is ook weleens fijn.
Er is altijd movement als ik in de SC ben.quote:
Een tentamen maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wat gaan jullie voor productiefs doen vandaag?
Wachten tot ik weg kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Tenti makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Tik hem aan vriend. Waar gaat het bij jou over?quote:
Over bullshit die ik toch nooit van mn leven ga gebruiken, wat een cancervak is datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tik hem aan vriend. Waar gaat het bij jou over?
Vriend van Lamon.quote:
Bij mij heet het System Thinking and Modellingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Over bullshit die ik toch nooit van mn leven ga gebruiken, wat een cancervak is dat
hahahahaahah leuk he is dat hahaha ik vind echt van wel hoor beetje op een stoel zitten enzowquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:32 schreef Allure_ het volgende:
Ben ik blij dat ik geen tentamens heb.
Aan de andere kant, 9 tot 5 sleur.
Haha ja dan hebben we hetzelfde vak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij heet het System Thinking and Modelling. Op de pc zo'n kuttentamen maken met fucking ingewikkelde schema's en dan ook nog grafieken erbij maken enzo
.
Moeten jullie ook in iThink shit makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha ja dan hebben we hetzelfde vak.__ Maar het tenti is niet op de computer bij ons.
gisteren Lamon nog een hand gegevenquote:
Niets mis met het wegwerken van kloontjes toch?quote:
Jaquote:
Echt de hele dag als een dikke autist achter je computertje, lijkbleek omdat je nooit zon ziet maar ahaha at is hier echt leuk haha ja kantoor rulezzquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaahah leuk he is dat hahaha ik vind echt van wel hoor beetje op een stoel zitten enzow
Voor jouw begint het echt leven al bijna.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt de hele dag als een dikke autist achter je computertje, lijkbleek omdat je nooit zon ziet maar ahaha at is hier echt leuk haha ja kantoor rulezz
Wat praat je dan dit dat terwijl je gewoon gepayed krijgt.quote:
Hoe neemt Matt Damon de telefoon op?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef Lakitu het volgende:
Hierom is ONZ kanker: hoe wordt een zebra geboren
Ik snap de Clooneyquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe neemt Matt Damon de telefoon op?
Nee, dit dan.
HAHAH IK ZAG WAT JE DAAR DEEDquote:
Ik heb zo eens bij de ICT nagevraagd wat ze allemaal checken, zeiden ze dat ze het niet konden/wilden, want op 4000 werknemers boeide dat toch niet. Behalve van die stagaires die soms zaniken bij vakantiewerkers dat ze eBuddy hebben aanstaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Lakitu het volgende:
En vinden jullie het chill dat je baas weet jouw Fok-account kent?
DiT iS MeN lA4tSte sT4g3D4g H0oowrr...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Skylark. het volgende:
Voor Allure en NG beginnen de dagen al te tellen. Eerste stressrimpeltjes al op het voorhoofd.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar naar Schiphol.
Heb jij enig idee van wat een stage vergoeding inhoudt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat praat je dan dit dat terwijl je gewoon gepayed krijgt.
Wat lul jij dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor jouw begint het echt leven al bijna.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan gelukkig nog genieten van m'n jonge leven.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Je zal toch maar fulltime werken idd. 8 uur per dag dingen intypen op een computertje wie unne autist en dan zo naar huis en dan op fok verderposten.
400 ekkie de maand ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij enig idee van wat een stage vergoeding inhoudt?
In Miami én Getting Jiggy With It zit in de intro die lachquote:
quote:
Ik werk al, maar dat is tijdelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Skylark. het volgende:
Potvolkoffie zeg, je zult maar al bijna aan het werk moeten. Je dagen zijn dan geteld.
Ik ben net met m'n studie begonnen. Mensen die niet wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Skylark. het volgende:
Potvolkoffie zeg, je zult maar al bijna aan het werk moeten. Je dagen zijn dan geteld.
Oh. RIP dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog minder. En haal de belasting er af en je houdt helemaal geen rooie cent over.
Alweer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben net met m'n studie begonnen. Mensen die niet weten.
zie jou kankerdom zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alweer?Ik dacht dat stage aan het einde was.
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alweer?Ik dacht dat stage aan het einde was.
Henk Westbroek is een eckte ecktequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Henk Westbroek.
Met die naam heb ik hier ook ooit een account gehad.
Westbroek
Bij opleidingen op niveau heb je dat soort dingen gewoon niet.quote:
De arrogantie druipt er weer vanaf hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij opleidingen op niveau heb je dat soort dingen gewoon niet.
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
Bij opleidingen op niveau heb je geeneens verplichte stages.
de mijnequote:
Het kan wel hoor, je mag het zelf kiezen. Wij moeten op een gegeven moment (aan het einde) kiezen tussen een stage of bijvakken. Maar we zijn tot niets verplicht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
De grootste grap vind ik wel dat ze op de uni geen stage lopen. Dat is juist de kans om jezelf te ontwikkelen in het werkveld. Vandaar dat er zoveel van die contact gestoorde geeks zitten.
Maar later wil je wel een man die uni heeft gedaan omdat hij binnenloopt en de HBO-noobs fulltime administratie aan het doen zijn voor 2k de maand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
De grootste grap vind ik wel dat ze op de uni geen stage lopen. Dat is juist de kans om jezelf te ontwikkelen in het werkveld. Vandaar dat er zoveel van die contact gestoorde geeks zitten.
Voel jij je ook zo de man, Laki?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
vinden zichzelf helemaal de man omdat ze op de uni zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |