ik moet altijd een beetje van binnen wenen als mensen claimen dat een nummer ultiem vies is, terwijl het vervolgens niets meer doet dan ernstig verbleken met bazige nummers die je zelf al kentquote:
Duke! Elk nummer met een Duke quote erin is per definitie al goed.quote:
Oh alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:30 schreef Sehaninne het volgende:
Een willekeurige selectie van uiteenlopende filthstep.
Dit klinkt wel interessant.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:30 schreef Sehaninne het volgende:
Een willekeurige selectie van uiteenlopende filthstep.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Yow wat de fak is al die haat man?
ach het was gewoon pure afgunst dat er wéér een debiele overbodige benaming is bedachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Yow wat de fak is al die haat man?
Lijkt godver net star trek, is toch echt 3x niks..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:42 schreef krioro het volgende:
En ook nog wat dubstep, niet dat extreme gezaag, houd ik niet van, maar toch best kek:
Ach, smaken verschillen, ik vind dat juist wel leuk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:08 schreef Jappiie het volgende:
[..]
Lijkt godver net star trek, is toch echt 3x niks..
En wat is daar vervelend aan? Het is toch gewoon handig om alle verschillende interpretaties van dubstep enigszins te kunnen categoriseren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef psaexorp het volgende:
[..]
ach het was gewoon pure afgunst dat er wéér een debiele overbodige benaming is bedacht
kan in het rijtje van:
Gorestep
techstep
hardstep
jazzstep
trancestep
breakstep
dat is alles
Excision heeft nooit aan essential mix meegedaan voor zover ik weet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:57 schreef Sehaninne het volgende:
Nieuwe Datsik shit is sik inderdaad. Firepower is goeie production.
Kan iemand overigens deze track uit Excision's BBC Radio 1 Essential Mix ID'en?
http://www.mediafire.com/?nyjdwjzxhdi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |