Ik had geen haast, want ik heb tentamens. En ik heb hem voor 5 ekkies.quote:
Ik ook. Maar wat een bazengame.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had geen haast, want ik heb tentamens. En ik heb hem voor 5 ekkies.
Gekke dode muis in de ijsbergsla.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
Van de S tot de J naar de dubbel AA K, mag ik alsjeblieft een dubbele wodka?
Als de eerste en tweede zin een verband hebben moet ik het nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gekke dode muis in de ijsbergsla.
Een huisgenoot van me heeft een ge-ni-aal rapnummer gemaakt.Hij doet rockacademie.
Hij wil producer worden. Het zijn geen metalfreaks daar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als de eerste en tweede zin een verband hebben moet ik het nog maar afwachten.
Is hij niet gewoon een positieve uitzonderingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij wil producer worden. Het zijn geen metalfreaks daar.
Ze zijn allemaal elektronisch daar. Ze maken wel de samples zelf met keyboard, gitaar, microfoon enzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon een positieve uitzondering? Of ben ik hevig geïndoctrineerd door de media
?
Ik werd onlangs gehaat hier omdat ik Vato weer terugbracht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef Chriz2k het volgende:
Dirty house van een paar jaar geleden luisteren. Warme gevoelens, alles.
Die mensen zijn gewoon bang voor de emoties die het losmaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik werd onlangs gehaat hier omdat ik Vato weer terugbracht.
WE ARE PROSTITUTESquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon bang voor de emoties die het losmaakt.
MENTIROSA!
GIVE IT A MIXER, GIVE IT A BLENDAAAAAAAAA!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef Maisnon het volgende:
de uitdrukking en of combinatie van de woorden 'zus,zo, dit, dat, alles'
Ze moeten ondertussen al 06/07 party's gaan organiseren al ware het 90's party's, je hoort die nummers nooit meer.quote:
Die gast moet wel gay zijn om niet de hele tijd naar beneden te kijkenquote:
Oké oké, respect.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:43 schreef Skylark. het volgende:
Chriz, je mag zo het liedje beoordelen. Hou er rekening mee dat dit het eerste liedje wat hij ooit met iemand samen heeft gemaakt, nu is hij veel beter. Hij wilde het uit slechtheid ook niet doorsturen naar mij maar ik moest hem hebbe.
Hij luistert ook echt naar haar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die gast moet wel gay zijn om niet de hele tijd naar beneden te kijken
Sorry dat ik je lastig val, maar ben je hier nog mee verdergegaanquote:
10 minuten ofzo denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:50 schreef Skylark. het volgende:
Duurt dat lang, voordat een video op YouTube staat?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef Skylark. het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kunnen jullie hem zien?
Had ie die stemmen niet in betere kwaliteit op kunnen nemen?quote:
Hij was 15 toen hij dit opnam. Hij is nu echt kankergoed in producen, dat is echt niet te gelovenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Had ie die stemmen niet in betere kwaliteit op kunnen nemen?
Dit is echt om te janken
Best chill, maar haalt het niet bij dat nummer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Maisnon het volgende:
die stem is wel grappig
Ik zal eens iets laten horen wat een vriend van mij maakt:
http://www.thesixtyone.com/s/W29dpCgiTiv/
't is ook zijn stem, hoewel ie in dit nummer er niet veel mee doet
Heb ik geluisterd, maar dat nummer van mijn huismattie blijft leukerquote:
Yah rightquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Best chill, maar haalt het niet bij dat nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |