Tsja, smaken verschillenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik geluisterd, maar dat nummer van mijn huismattie blijft leuker.
leuk nummer, doet me een beetje aan andere ''electro'' act denken waarop ik niet op kan komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Maisnon het volgende:
http://www.thesixtyone.com/s/H8eX3i0XuTg/
Bij deze meer, die vind ik ook echt tof
OMG WEET JE DAT NU PASquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Real tegen Barça, ik Real. Ik begon met Valencia, maar die zijn simpelweg niet opgewassen tegen de individuele klasse van Barça, dus ik pakte Real. Heerlijk die acties gemaakt. Overpassen
. En daarbij heb ik geleerd de B-knop bij het verdedigen te gebruiken om een speler in te sluiten.
Ik wist het wel maar ik vond het onzin om te gebruikenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OMG WEET JE DAT NU PAS
EXTREME 9X9![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wist het wel maar ik vond het onzin om te gebruiken. Ik gebruik ook nooit offensive of defensive ofzo.
Nee man, je eigen spelletje blijven spelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OMGWat doe je dan als je achterstaat in de laatste 15 minuten. ALL OUT ATTACK natuurlijk.
quote:
Ze lijkt op de vrouw van de bakker.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:54 schreef WillFerrell het volgende:
Fack, de roostersite werkt weer. Ik moet even opschieten.
quote:
quote:Nee, als dat wijf er nou al zo uitziet kan ik me wel voorstellen dat haar moeder zich op haar 74e niet graag meer op straat durft te vertonen..
Wie gaat er jou een bejaarde verkrachten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:55 schreef Chai het volgende:
Als een oudje de straat niet meer op durft zegt dat niets. Die zijn gewoon overal bang voor. Bejaarden zijn ook het bangst voor verkrachting terwijl die kans dat hen dat overkomt echt heel klein is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |