quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik steek wel even mijn piemol in je kont, dan ben je niet bang meer.
Als je zo blijft zeuren maak ik het uit. Hup in bed. En doe die kleren uit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat moet jij doen, ik ben bang in het donker.
Chai vindt het niet leuk als je zulke opmerkingen maakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik steek wel even mijn piemol in je kont, dan ben je niet bang meer.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Chai vindt het niet leuk als je zulke opmerkingen maakt.
goed dat je dit opnieuw post man echt heel tof van jequote:
Oke schat!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je zo blijft zeuren maak ik het uit. Hup in bed. En doe die kleren uit.
k, slaap lekkerquote:
Lijkt me sterk, dan wordt ze namelijk wakker naast mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik doe dit ook puur en alleen om te kijken of ze er morgen ochtend iets van zegt.
Nu slapen![]()
quote:Dear other people in Europe. We’re sorry for sending Sieneke. We didn’t want to send her, but Papa Smurf made us. #songfestival #eurovision
een hele lange omschrijven hoe ts stil zijn bed uit moet komen 's nachts en dat hij de kooi met het kuikentje naar beneden moet nemen naar de keuken om vervolgens het kuikentje in de blender te doen. Het resultaat van de blender in een glas doen en deze weer in de kooi, en vervolgens de kooi weer terug zetten in de kamer van zusje.quote:
shut it.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
goed dat je dit opnieuw post man echt heel tof van je
Oh okay.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef wise het volgende:
[..]
een hele lange omschrijven hoe ts stil zijn bed uit moet komen 's nachts en dat hij de kooi met het kuikentje naar beneden moet nemen naar de keuken om vervolgens het kuikentje in de blender te doen. Het resultaat van de blender in een glas doen en deze weer in de kooi, en vervolgens de kooi weer terug zetten in de kamer van zusje.
dan 's ochtends wakker worden, maar niet door de wekker, maar de het janken en schreeuwen van zusje.
maar dan wat gedetailleerder omschreven
Hehequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef wise het volgende:
[..]
een hele lange omschrijven hoe ts stil zijn bed uit moet komen 's nachts en dat hij de kooi met het kuikentje naar beneden moet nemen naar de keuken om vervolgens het kuikentje in de blender te doen. Het resultaat van de blender in een glas doen en deze weer in de kooi, en vervolgens de kooi weer terug zetten in de kamer van zusje.
dan 's ochtends wakker worden, maar niet door de wekker, maar de het janken en schreeuwen van zusje.
maar dan wat gedetailleerder omschreven
Beatles, Elliott Smitt, John Lennon, David Bowie, Placebo, Idlewild,, Muse, Editors, K's choice, Damian Rice, zolang het maar deprimerend dus reeeel is is t okee, en house nen xlub is voor levende doden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke bands vindt je nog meer tof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |