Oh, ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Kzie geen vering staan Do.. En dat is gewoon kijken of je schokbrekers niet lekken en de spiraalveren niet gebroken zijn bijvoorbeeld
Viva la Oostblok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Goh, wat een verrassende uitslag weer.
Ik vind de clip wel tof gedaanquote:
Kwil volgende week eigenlijk beetje dingen aan de auto gaan checken, remmen voor en luchtfilter. Kan ik misschien ook onderdelen bij winparts bestellenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, ja.
Ik wilde testraks m'n ruitensproeier aan doen, doet ie het niet.
Ik heb hem vorige week perongeluk met poetsen dichtgestopt met poets.
Ik gooi de mijne na de zomer denk ik de garage in voor een beurtquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kwil volgende week eigenlijk beetje dingen aan de auto gaan checken, remmen voor en luchtfilter. Kan ik misschien ook onderdelen bij winparts bestellen
Ik ook!quote:
Door te filmen met heel veel camera's en het dan aan elkaar te plakken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook!Word er wel panisch van though. Ik wil weten hoe ze dat doen! Want je hebt ook heel vaak dat je zo'n stilstaand beeld hebt en dat de camera daar omheen gaat zegmaar, maar dat je wel de artiets ziet bewegen, bijv. bij Lady GaGa - Bad Romance, met van die glasscherven ofzo.
Ik wil t mooi zelf kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik gooi de mijne na de zomer denk ik de garage in voor een beurt
kan je auto bij de APK dan niet afgekeurd worden als je het verkeerd doet?quote:
Er valt weinig verkeerd te doen.. En als je het al verkeerd doet dan werkt het gewoon nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kan je auto bij de APK dan niet afgekeurd worden als je het verkeerd doet?
Olie verversen, kvs verversen etc kun je weinig aan verkeerd doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kan je auto bij de APK dan niet afgekeurd worden als je het verkeerd doet?
Okquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er valt weinig verkeerd te doen.. En als je het al verkeerd doet dan werkt het gewoon niet
Maar. Hoe dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Door te filmen met heel veel camera's en het dan aan elkaar te plakken.
Vraag het in DIG ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar. Hoe dan?Want ik snap dat een stilstaand beeld en dan rondom gaan is gewoon camera's in een rondje zetten en tegelijk een foto laten maken en dan leuk programmaatje gebruiken. Maar ja. Ik snap het niet.
Green screen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar. Hoe dan?Want ik snap dat een stilstaand beeld en dan rondom gaan is gewoon camera's in een rondje zetten en tegelijk een foto laten maken en dan leuk programmaatje gebruiken. Maar ja. Ik snap het niet.
Twee keer filmen. Een keer die scherven, een keer de personage. Beide af laten spelen, en de scherven op pauze zetten, en de rest door laten lopen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Juist, en je moet ook niet domweg vanalles gaan losdraaienquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Olie verversen, kvs verversen etc kun je weinig aan verkeerd doen.
Maar die scherven zitten ook voor d'r dus dat is dan beetje gek.quote:
Oja!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee keer filmen. Een keer die scherven, een keer de personage. Beide af laten spelen, en de scherven op pauze zetten, en de rest door laten lopen.
Dat liedje is dan wel weer heel vetquote:
JAAAA!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat liedje is dan wel weer heel vet.
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat liedje is dan wel weer heel vet.
Nee, dat is degene die het eigenlijk zou doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef tliciouz het volgende:
Zanger openingsceremonie WK dood
Is hij nu niet dood? Of is dit een andere?
'Operazanger'quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef tliciouz het volgende:
Zanger openingsceremonie WK dood
Is hij nu niet dood? Of is dit een andere?
Echt, hoe teringveel moet je voor dat vak doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb trouwens drie Griekse teksten al gedaan waarvan ik dacht dat ik ze nog niet had dus ik heb er nu al 21 van de 36 gelezen.Moet er alleen ook nog 12 die ik slechts één keer heb gezien dus dat gaat nog moeite kosten. En de cultuur nog helemaal wat een boek is.
En dan nog teksten van Sophokles en Euripides gaan vergelijken. En dan ben ik klaar.
Experimentele opera!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
'Operazanger'
Klinkt dat liedje als opera?
Even quoten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
echt paupers vandaag
was de auto aan t wassen
komen 2 van die paupers langs met muziek aan op hun telefoon
zegt die ene "oh die mongool wast zijn auto ook elke dag"
kutkinderen
Echt van die pauperkutkinderen weer vandaag
Was de auto aan het wassen, lekker met sopje en spons.
Komen er twee van die paupers langs op gammele fietsen met muziek aan op hun telefoon ()
Zegt die ene: "Goh die mongool wast zijn auto ook elke dag".. Had m juist al tijdje niet gewassen en was gruwelijk ranzig.
Dus ik roep m zo na: "Wie is hier nou de mongool, kutkind".. Krijg ik nog een brutale: "Sukkel" terug ook
16 jarige paupers, sterf toch verdomme
Had t even van msn gekopieerd maar vergeten weg te halenquote:
600 regels (minstens volgens mij, misschien zelfs 660quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Echt, hoe teringveel moet je voor dat vak doen.
Oh gosh, stuur door naar mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
Noortje, ik heb iemand die beweert dat er speed in XTC zit
Whut......quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
600 regels (minstens volgens mij, misschien zelfs 660) Grieks leren, vertaling én alle werkwoordsvormen, naamvallen etc. etc. (dat zijn er nogal wat in het Grieks). Alle rare vormen, bijzonderheden (zoals chiasme, enjanbement, stichomythie - google maar - ) kennen van die 600 regels. In dat boek van 142 pagina's staat ook heel veel cultuur en die moeten we leren. En in dat pensum van die 600 of 660 regels zitten 12 teksten van Euripides over dezelfde tragedie (Oidipous), die moeten we dus ook kennen en daar zullen wel wat vragen over komen over hoe die in verband staat met het origineel van Sophokles. En dat is de helft van het examen. De andere helft is een ongeziene tekst die we moeten vertalen. En ik vergeet vast iets.
Wat een sukkel.quote:
W.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
600 regels (minstens volgens mij, misschien zelfs 660) Grieks leren, vertaling én alle werkwoordsvormen, naamvallen etc. etc. (dat zijn er nogal wat in het Grieks). Alle rare vormen, bijzonderheden (zoals chiasme, enjanbement, stichomythie - google maar - ) kennen van die 600 regels. In dat boek van 142 pagina's staat ook heel veel cultuur en die moeten we leren. En in dat pensum van die 600 of 660 regels zitten 12 teksten van Euripides over dezelfde tragedie (Oidipous), die moeten we dus ook kennen en daar zullen wel wat vragen over komen over hoe die in verband staat met het origineel van Sophokles. En dat is de helft van het examen. De andere helft is een ongeziene tekst die we moeten vertalen. En ik vergeet vast iets.
die stijlfiguren zijn toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet er gedaan worden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef Ravenous- het volgende:
Is hier toevallig iemand die goed kan photoshoppen?
ik kan enigszins fotoshoppen, maar ik weet niet wat je ermee wilquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef Ravenous- het volgende:
Kon ik dat maarquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef Ravenous- het volgende:
quote:
Ik kan speed krijgen zei ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
Noortje, ik heb iemand die beweert dat er speed in XTC zit
Yo thanks.quote:
Wel als je moet weten waar ze staan, slimpie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die stijlfiguren zijn toch niet zo moeilijk?
Geef hem caffeïnepillen, dat zal hem leren!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een sukkel.
Ja, ik neem misschien wel MDMA, dat zie je niet aan je want er zit geen Speed in en in XTC wel.
o ja, daar had ik ook problemen mee bij Latijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel als je moet weten waar ze staan, slimpie.
Oedipus is boeiend inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yo thanks.Heb wel 2/3 van die teksten al een keer heel goed geleerd voor de SE's maar we kregen een andere leraar en die hield niet zo van plannen en wel van saaie mythes vertellen dus deed hij dat in plaats van vertalen, waardoor we die laatste teksten dus zelf moesten doen (dus nulll aantekeningen) en ik ze nog nooit geleerd heb. Echt SUPERfijn.
En die verhaaltjes zijn we toch al weer allemaal vergeten en ze waren ook gewoon NIET interessant. Terwijl Oidipous dat wel is.
En de cultuur hebben we voor de helft ofzo ook al gehad maar dat is zoiets wat je er even instampt voor de toets en daarna weer vergeet, dus daar heb ik niet zo heel veel aan gehad.
Maar ik ga denk ik gewoon die laatste teksten drie keer leren (deed ik ook altijd voor SE's, is tot nu toe goed gegaan) en die andere teksten één keer doornemen en dan gewoon de vertaling uit mijn hoofd leren zo ongeveer.En dan nog misschien, als ik nog tijd heb (wat ik betwijfel
) alles nog één keer doornemen zonder woordenboek, maar met vertaling. Ofzo. En ik word enigszisn depressief van mijn plan want dat gaat nooit lukken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
o ja, daar had ik ook problemen mee bij Latijn
Het betekent 'zwelvoet'. Maar ik vond het eerst niet zo heel leuk omdat we er superlangzaam doorheen gingen, maar nu gaat het best snel en voel ik de spanning ook echt zegmaar.quote:
Ik wil voor mekaar krijgen dat iemands hoofd op een standbeeld lijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik kan enigszins fotoshoppen, maar ik weet niet wat je ermee wil
Elementsquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik wil voor mekaar krijgen dat iemands hoofd op een standbeeld lijkt.
Opzich niet zo lastig, maar ik heb de verkeerde versie van photoshop.
Elements
Ik kan niet overweg met de pentool.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Elements
Wat kun je nou zonder pentool![]()
Elements hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik wil voor mekaar krijgen dat iemands hoofd op een standbeeld lijkt.
Opzich niet zo lastig, maar ik heb de verkeerde versie van photoshop.
Elements
Dat ding doet altijd het tegenovergestelde van wat ik wilquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Soms loopt ie te kutten ja. Maar ik gebruik 'm 99% van de keren wel
Ik kan wel goed werken met Paint Shop Pro maar ik dacht, met Photoshop kan je vast meer. En dat kan ook ongetwijfeld maar ik heb het geduld niet om dat allemaal uit te zoeken omdat ik de dingen die ik meestal wil ook met PSP kan doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik neem niet eens de moeite om met photoshop ofzo overweg te kunnen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vind die dingen niet eens boeiend om te kunnen.quote:
Hoe erg zie jij er in real life dan uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Schieganger het volgende:
Ik kan aardig fotoshoppen. Ik kan de hele modellenglamour look over iets heengooien. Ik kan zelfs overbodige pondjes wegshoppen
Fucking spannendquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef tubacloud het volgende:
Ja fuck, ik wil slapen maar stormchasers is nog niet klaar
Ik doe het niet bij mezelf uiteraard. Heeft geen zin. Maar ik doe ook nabewerking voor bepaalde klanten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoe erg zie jij er in real life dan uit
Dat is ook niet echt geavanceerd. Hele dingen wegvagen, dat is pas een teringwerk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Schieganger het volgende:
Ik kan aardig fotoshoppen. Ik kan de hele modellenglamour look over iets heengooien. Ik kan zelfs overbodige pondjes wegshoppen
is het ook want Sean casey lijkt eindelijk zijn beelden te kunnen schieten die hij al 6 jaar wilde schietenquote:
En dan vliegt z'n koepel bijna van de auto.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef tubacloud het volgende:
[..]
is het ook want Sean casey lijkt eindelijk zijn beelden te kunnen schieten die hij al 6 jaar wilde schieten
ben je het ook aan het kijken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan vliegt z'n koepel bijna van de auto.
ik wil die beelden zien die Sean met die camera heeft gemaaktquote:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil die beelden zien die Sean met die camera heeft gemaakt
Die camera's maken echt über mooi beeldquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil die beelden zien die Sean met die camera heeft gemaakt
Dat was altijd al zo. Je kon gewoon een dispute openen als je een item niet binnenkreegquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo Jotch!
Het Nieuwe Betalen is Veilig betalen. Daarom biedt PayPal vanaf nu Kopersbescherming aan op Marktplaats. Door te betalen met PayPal zijn uw aankopen volledig beschermd; wordt het product niet geleverd? Dan vergoedt PayPal het volledige bedrag.
Chilll.
MRAUW.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vooral als ie weer eens begint te janken dat de verkoper direct betaald wilt worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo. Je kon gewoon een dispute openen als je een item niet binnenkreeg
Maar paypal blijft kanker
We hebben hier al een EOS 400Dquote:
De muziek in dat eerste filmpje.quote:
de 550D ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh myyy ik wist niet eens dat de 7D kon filmen.
7D is inderdaad best wel duur... maar ik moet zeggen dat die camera's veel mooier filmen dan zo'n HD camcorder... ik zou voor de 7D gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil 50D. Of 7D. Maar 7D is duur. Maar misschien niet want blabla.
Ja ligt aan een iets wat ik hier niet ga zeggen, maar anders ga ik gewoon voor de 50D want ik ben echt een fotografiepersoon en niet zo met film. En ik ga ook slapen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
7D is inderdaad best wel duur... maar ik moet zeggen dat die camera's veel mooier filmen dan zo'n HD camcorder... ik zou voor de 7D gaan
Heuj, morgen 1 uur heen en 1 uur terug reizen om iets in te leveren. Nu al zin in.quote:
dat, maar dan om te fitnessenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heuj, morgen 1 uur heen en 1 uur terug reizen om iets in te leveren. Nu al zin in.
Niet met CS5quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt geavanceerd. Hele dingen wegvagen, dat is pas een teringwerk.
Heb de 7D in huis. Je mag wel een keertje ermee rondkloten als je wilt om te testen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil 50D. Of 7D. Maar 7D is duur. Maar misschien niet want blabla.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:34 schreef Bravebart het volgende:
Kanker, in fiks stuk glas gaan staan bii het pitten, bloedt als een rund en EHBO was ook rukGelukkig heb ik tetanus 2 jaar geleden al gehad en heb ik zelf alcohol in huus
Nu wel Boemklatsch gemist
pitten als in Moshpit? of pitten als in slapen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:34 schreef Bravebart het volgende:
Kanker, in fiks stuk glas gaan staan bii het pitten, bloedt als een rund en EHBO was ook rukGelukkig heb ik tetanus 2 jaar geleden al gehad en heb ik zelf alcohol in huus
Nu wel Boemklatsch gemist
Ik denk moshpit he.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
pitten als in Moshpit? of pitten als in slapen?
Staand slaapt zo moeilijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:46 schreef Marco001 het volgende:
goh, iedereen zo in shock van mijn muziek?
Check check dubbelcheck.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef Marco001 het volgende:
handig weer,
Is een pc stuk(detecteerd hdd + dvdrom niet meer) check ik alle kabels, vertel ik mijn bevindingen aan een mede stagair, gaat hij ook nog eens alle kabels checken...
tja... Alleen hij is zo sloooommmquote:
uhm, chroissanterie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef mstr het volgende:
Heeft iemand nog een lekker idee om te gaan eten tussen de middag?
Doh!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Niet vergeten genoeg mee te nemen.
Slapen natuurlijk, ik slaap in van die sta-zakken om alvast te oefenen voor mijn verblijf in het ISS.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
cool..quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen natuurlijk, ik slaap in van die sta-zakken om alvast te oefenen voor mijn verblijf in het ISS.
Snackbar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
cool..chroissanterie it is then. .:) of snackbar ofzo..
echt he.. kutbeesten...quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Best jammer dat je geen smileys in je sig kan zetten.
quote:
quote:
Vanuit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef -SG- het volgende:
Jeuh, uur heen en een uur terug reizen om iets in te lveren. Wie wilt er mee naar Den Bosch
?
Zou kunnenquote:
Ik vertrek over twee minuten van Eindhoven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef -SG- het volgende:
Jeuh, uur heen en een uur terug reizen om iets in te lveren. Wie wilt er mee naar Den Bosch
?
dude, wacht drie kwartier, om 12.32 gaat mijn trein.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik vertrek over twee minuten van Eindhoven.
Dan begint mijn les al bijna.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
dude, wacht drie kwartier, om 12.32 gaat mijn trein.
'Ola.quote:
Gehandicaptenvervoer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:06 schreef -SG- het volgende:
inbefore conexion busje opmerking
welk merk bier kies je?quote:
Ja, soms heb ik echt zoiets van welke moet ik nou kiezen..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
welk merk bier kies je?
geen optie om *geen* te kiezen.. XD
Sla deze vraag over.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, soms heb ik echt zoiets van welke moet ik nou kiezen..
Waar zie jij dat staan?quote:
Trots op Nederlandquote:
Ja, dat dusquote:
quote:
Is't zo erg jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Wat een slagveld, het lijkt wel of ik op een mijn ben gelopen
Linkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kom net echt een supervet festival in België, 110 euro voor vier dagen, SUPERgoedkoop en de line-up is fucking geil. Maar denk niet dat ik iemand mee krijg.
Joahquote:
Wtf. Ga je niet naar de huisartsquote:
Waarom zou ik? Hij is toch geen plastisch chirurg?quote:
Ja weet ik veel. Misschien zit er nog glas in?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Hij is toch geen plastisch chirurg?
Volgens de vrouw van de EHBO nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Misschien zit er nog glas in?
MEUI!quote:
Vergeet Ellen Allien, Monika Kruse (quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
N.E.R.D., BIRDY NAM NAM, ELLEN ALLIEN, PLANET TURBO feat. TIGA, ZOMBIE NATION, PROXY, RITON, MATT WALSH, THOMAS VON PARTY, JUST JACK, AUDIO BULLYS, MONIKA KRUSE, TOCADISCO, MATTHEW HERBERT one club, BUSY P, MATIAS AGUAYO & BAND, PANTHA DU PRINCE, MIDNIGHT JUGGERNAUTS, JANELLE MONAE, PIANO CLUB, CRYSTAL FIGHTERS, THE SHOES live, VILLA, FENECH SOLER, SKIP THE USE, THE CHAP, PLAYBOYS BEND.
Op één dag. € 45,-. Whututututttt.
OVquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef -SG- het volgende:
oh heerlijk, na mijn trein op een aantal seconden gemikst te hebben,,heb ik nu mijn bus olp een aantal seconden gemist. <3 karma
Ken ik niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vergeet Ellen Allien, Monika Kruse () en Juggernauts niet
!
Ze kent Monika Kruse nietquote:
Ik ken het hele lijstje nietquote:
Niet dat ik weet. En moet richting werkquote:
Misschien wel de grootste Duitse techno heldinquote:
Oh wow soms..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. En moet richting werk
Load up!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien wel de grootste Duitse techno heldinWel beetje hardtechno vaak volgens mij.
Holy shit gastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. En moet richting werk
Dat je die technoofweetikveelwathetis dingen niet kent kan ik begrijpen. Maar NERD niet kennen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ken trouwens ook genoeg lijstjes waar jullie niks of amper iets van kennen
Japanse rommel misschien jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ken trouwens ook genoeg lijstjes waar jullie niks of amper iets van kennen
Héy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |