Ok. Wtfquote:Zanger openingsceremonie WK dood
JOHANNESBURG - De organisatie van het wereldkampioenschap voetbal moet op het laatste moment op zoek naar een zanger voor de openingsceremonie op 11 juni. Operazanger Siphiwo Ntshebe (34), die tijdens het feest zou optreden, is overleden aan hersenvliesontsteking.
Dat heeft platenmaatschappij Epic, waarbij Ntshebe onder contract stond, woensdag bekendgemaakt. Ntshebe was door antiapartheidsstrijder Nelson Mandela gevraagd om het lied Hope te zingen tijdens de openingsceremonie in Johannesburg. Tijdens een repetitie vorige week werd hij ziek. Dinsdag bezweek hij aan de ontsteking.
Sienekequote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
Krijgen we nu een aangepast programma?
Teh Horror.quote:
Die oaten ze na de wedstrijden optreden, dan zijn de stadions sneller leeg.quote:
Pfff... wat dacht je van Sieneke als vaste zangeres van het Wilhelmus?quote:
Dan hoop ik dat de Boer zo hard meezingt dat hij Sieneke overstemtquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Pfff... wat dacht je van Sieneke als vaste zangeres van het Wilhelmus?
Dan liever Frans Duijtsquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat is het nummer niet hoor. Dat is K'Naan - Wavin' Flag.quote:
Dat kon iedereen je al lang vertellen. Dat land is zo onstabiel als de nete, criminaliteit die er de pan uit rijst en een organisatie om te huilen.quote:
Het lijkt me echter dat ze aan deze natuurlijke dood weinig konden doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:05 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat kon iedereen je al lang vertellen. Dat land is zo onstabiel als de nete, criminaliteit die er de pan uit rijst en een organisatie om te huilen.
misschien is het wel de eerste aanslag van al q. ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Het lijkt me echter dat ze aan deze natuurlijke dood weinig konden doen.
Ik heb er niets mee te maken!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |