Waar zie jij dat staan?quote:
Trots op Nederlandquote:
Ja, dat dusquote:
quote:
Is't zo erg jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Wat een slagveld, het lijkt wel of ik op een mijn ben gelopen
Linkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kom net echt een supervet festival in België, 110 euro voor vier dagen, SUPERgoedkoop en de line-up is fucking geil. Maar denk niet dat ik iemand mee krijg.
Joahquote:
Wtf. Ga je niet naar de huisartsquote:
Waarom zou ik? Hij is toch geen plastisch chirurg?quote:
Ja weet ik veel. Misschien zit er nog glas in?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Hij is toch geen plastisch chirurg?
Volgens de vrouw van de EHBO nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Misschien zit er nog glas in?
MEUI!quote:
Vergeet Ellen Allien, Monika Kruse (quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
N.E.R.D., BIRDY NAM NAM, ELLEN ALLIEN, PLANET TURBO feat. TIGA, ZOMBIE NATION, PROXY, RITON, MATT WALSH, THOMAS VON PARTY, JUST JACK, AUDIO BULLYS, MONIKA KRUSE, TOCADISCO, MATTHEW HERBERT one club, BUSY P, MATIAS AGUAYO & BAND, PANTHA DU PRINCE, MIDNIGHT JUGGERNAUTS, JANELLE MONAE, PIANO CLUB, CRYSTAL FIGHTERS, THE SHOES live, VILLA, FENECH SOLER, SKIP THE USE, THE CHAP, PLAYBOYS BEND.
Op één dag. € 45,-. Whututututttt.
OVquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef -SG- het volgende:
oh heerlijk, na mijn trein op een aantal seconden gemikst te hebben,,heb ik nu mijn bus olp een aantal seconden gemist. <3 karma
Ken ik niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vergeet Ellen Allien, Monika Kruse () en Juggernauts niet
!
Ze kent Monika Kruse nietquote:
Ik ken het hele lijstje nietquote:
Niet dat ik weet. En moet richting werkquote:
Misschien wel de grootste Duitse techno heldinquote:
Oh wow soms..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. En moet richting werk
Load up!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien wel de grootste Duitse techno heldinWel beetje hardtechno vaak volgens mij.
Holy shit gastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. En moet richting werk
Dat je die technoofweetikveelwathetis dingen niet kent kan ik begrijpen. Maar NERD niet kennen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ken trouwens ook genoeg lijstjes waar jullie niks of amper iets van kennen
Japanse rommel misschien jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ken trouwens ook genoeg lijstjes waar jullie niks of amper iets van kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |