Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik neem niet eens de moeite om met photoshop ofzo overweg te kunnen.
Ik vind die dingen niet eens boeiend om te kunnen.quote:
Hoe erg zie jij er in real life dan uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Schieganger het volgende:
Ik kan aardig fotoshoppen. Ik kan de hele modellenglamour look over iets heengooien. Ik kan zelfs overbodige pondjes wegshoppen
Fucking spannendquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef tubacloud het volgende:
Ja fuck, ik wil slapen maar stormchasers is nog niet klaar
Ik doe het niet bij mezelf uiteraard. Heeft geen zin. Maar ik doe ook nabewerking voor bepaalde klanten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hoe erg zie jij er in real life dan uit
Dat is ook niet echt geavanceerd. Hele dingen wegvagen, dat is pas een teringwerk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef Schieganger het volgende:
Ik kan aardig fotoshoppen. Ik kan de hele modellenglamour look over iets heengooien. Ik kan zelfs overbodige pondjes wegshoppen
is het ook want Sean casey lijkt eindelijk zijn beelden te kunnen schieten die hij al 6 jaar wilde schietenquote:
En dan vliegt z'n koepel bijna van de auto.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef tubacloud het volgende:
[..]
is het ook want Sean casey lijkt eindelijk zijn beelden te kunnen schieten die hij al 6 jaar wilde schieten
ben je het ook aan het kijken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan vliegt z'n koepel bijna van de auto.
ik wil die beelden zien die Sean met die camera heeft gemaaktquote:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil die beelden zien die Sean met die camera heeft gemaakt
Die camera's maken echt über mooi beeldquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil die beelden zien die Sean met die camera heeft gemaakt
Dat was altijd al zo. Je kon gewoon een dispute openen als je een item niet binnenkreegquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yo Jotch!
Het Nieuwe Betalen is Veilig betalen. Daarom biedt PayPal vanaf nu Kopersbescherming aan op Marktplaats. Door te betalen met PayPal zijn uw aankopen volledig beschermd; wordt het product niet geleverd? Dan vergoedt PayPal het volledige bedrag.
Chilll.
MRAUW.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vooral als ie weer eens begint te janken dat de verkoper direct betaald wilt worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo. Je kon gewoon een dispute openen als je een item niet binnenkreeg
Maar paypal blijft kanker
We hebben hier al een EOS 400Dquote:
De muziek in dat eerste filmpje.quote:
de 550D ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh myyy ik wist niet eens dat de 7D kon filmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |