7D is inderdaad best wel duur... maar ik moet zeggen dat die camera's veel mooier filmen dan zo'n HD camcorder... ik zou voor de 7D gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil 50D. Of 7D. Maar 7D is duur. Maar misschien niet want blabla.
Ja ligt aan een iets wat ik hier niet ga zeggen, maar anders ga ik gewoon voor de 50D want ik ben echt een fotografiepersoon en niet zo met film. En ik ga ook slapen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
7D is inderdaad best wel duur... maar ik moet zeggen dat die camera's veel mooier filmen dan zo'n HD camcorder... ik zou voor de 7D gaan
Heuj, morgen 1 uur heen en 1 uur terug reizen om iets in te leveren. Nu al zin in.quote:
dat, maar dan om te fitnessenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heuj, morgen 1 uur heen en 1 uur terug reizen om iets in te leveren. Nu al zin in.
Niet met CS5quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt geavanceerd. Hele dingen wegvagen, dat is pas een teringwerk.
Heb de 7D in huis. Je mag wel een keertje ermee rondkloten als je wilt om te testen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil 50D. Of 7D. Maar 7D is duur. Maar misschien niet want blabla.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:34 schreef Bravebart het volgende:
Kanker, in fiks stuk glas gaan staan bii het pitten, bloedt als een rund en EHBO was ook rukGelukkig heb ik tetanus 2 jaar geleden al gehad en heb ik zelf alcohol in huus
Nu wel Boemklatsch gemist
pitten als in Moshpit? of pitten als in slapen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:34 schreef Bravebart het volgende:
Kanker, in fiks stuk glas gaan staan bii het pitten, bloedt als een rund en EHBO was ook rukGelukkig heb ik tetanus 2 jaar geleden al gehad en heb ik zelf alcohol in huus
Nu wel Boemklatsch gemist
Ik denk moshpit he.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
pitten als in Moshpit? of pitten als in slapen?
Staand slaapt zo moeilijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:46 schreef Marco001 het volgende:
goh, iedereen zo in shock van mijn muziek?
Check check dubbelcheck.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef Marco001 het volgende:
handig weer,
Is een pc stuk(detecteerd hdd + dvdrom niet meer) check ik alle kabels, vertel ik mijn bevindingen aan een mede stagair, gaat hij ook nog eens alle kabels checken...
tja... Alleen hij is zo sloooommmquote:
uhm, chroissanterie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef mstr het volgende:
Heeft iemand nog een lekker idee om te gaan eten tussen de middag?
Doh!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Niet vergeten genoeg mee te nemen.
Slapen natuurlijk, ik slaap in van die sta-zakken om alvast te oefenen voor mijn verblijf in het ISS.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
cool..quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slapen natuurlijk, ik slaap in van die sta-zakken om alvast te oefenen voor mijn verblijf in het ISS.
Snackbar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
cool..chroissanterie it is then. .:) of snackbar ofzo..
echt he.. kutbeesten...quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Best jammer dat je geen smileys in je sig kan zetten.
quote:
quote:
Vanuit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef -SG- het volgende:
Jeuh, uur heen en een uur terug reizen om iets in te lveren. Wie wilt er mee naar Den Bosch
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |