Geef hem caffeïnepillen, dat zal hem leren!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een sukkel.
Ja, ik neem misschien wel MDMA, dat zie je niet aan je want er zit geen Speed in en in XTC wel.
o ja, daar had ik ook problemen mee bij Latijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel als je moet weten waar ze staan, slimpie.
Oedipus is boeiend inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yo thanks.Heb wel 2/3 van die teksten al een keer heel goed geleerd voor de SE's maar we kregen een andere leraar en die hield niet zo van plannen en wel van saaie mythes vertellen dus deed hij dat in plaats van vertalen, waardoor we die laatste teksten dus zelf moesten doen (dus nulll aantekeningen) en ik ze nog nooit geleerd heb. Echt SUPERfijn.
En die verhaaltjes zijn we toch al weer allemaal vergeten en ze waren ook gewoon NIET interessant. Terwijl Oidipous dat wel is.
En de cultuur hebben we voor de helft ofzo ook al gehad maar dat is zoiets wat je er even instampt voor de toets en daarna weer vergeet, dus daar heb ik niet zo heel veel aan gehad.
Maar ik ga denk ik gewoon die laatste teksten drie keer leren (deed ik ook altijd voor SE's, is tot nu toe goed gegaan) en die andere teksten één keer doornemen en dan gewoon de vertaling uit mijn hoofd leren zo ongeveer.En dan nog misschien, als ik nog tijd heb (wat ik betwijfel
) alles nog één keer doornemen zonder woordenboek, maar met vertaling. Ofzo. En ik word enigszisn depressief van mijn plan want dat gaat nooit lukken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
o ja, daar had ik ook problemen mee bij Latijn
Het betekent 'zwelvoet'. Maar ik vond het eerst niet zo heel leuk omdat we er superlangzaam doorheen gingen, maar nu gaat het best snel en voel ik de spanning ook echt zegmaar.quote:
Ik wil voor mekaar krijgen dat iemands hoofd op een standbeeld lijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik kan enigszins fotoshoppen, maar ik weet niet wat je ermee wil
Elementsquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik wil voor mekaar krijgen dat iemands hoofd op een standbeeld lijkt.
Opzich niet zo lastig, maar ik heb de verkeerde versie van photoshop.
Elements
Ik kan niet overweg met de pentool.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Elements
Wat kun je nou zonder pentool![]()
Elements hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik wil voor mekaar krijgen dat iemands hoofd op een standbeeld lijkt.
Opzich niet zo lastig, maar ik heb de verkeerde versie van photoshop.
Elements
Dat ding doet altijd het tegenovergestelde van wat ik wilquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Soms loopt ie te kutten ja. Maar ik gebruik 'm 99% van de keren wel
Ik kan wel goed werken met Paint Shop Pro maar ik dacht, met Photoshop kan je vast meer. En dat kan ook ongetwijfeld maar ik heb het geduld niet om dat allemaal uit te zoeken omdat ik de dingen die ik meestal wil ook met PSP kan doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik neem niet eens de moeite om met photoshop ofzo overweg te kunnen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik neem niet eens de moeite om met photoshop ofzo overweg te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |