quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:12 schreef MarkM het volgende:
Tevens zouden ze dat nazi-gedrag ook moeten noten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:12 schreef MarkM het volgende:
Tevens zouden ze dat nazi-gedrag ook moeten noten.
quote:
quote:
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
Oh ik heb echt een note gekregenWat is dat voor een ongein, in de KLB SC maakt men ook altijd de laatste paar posts gewoon vol op zo'n wijze
Voor de tijd dat ik hier was dan maar okequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.
Maar waarom eigenlijk? Heeft iemand er last van?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.
Ik niet, ik heb er ook eentje bij voor 2 topics terug dat ik even de lapo maakte met lapo er inquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk? Heeft iemand er last van?
Ik heb er ook geen last van. Misschien moeten we een poll openen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of er nou een normale post in laatste post word gemaakt of iemand die lapo zegt of andere bullshit, so what dicht gaat hij toch wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb er ook eentje bij voor 2 topics terug dat ik even de lapo maakte met lapo er in
Vind het maar diep triest eigenlijk
Ja, bepaalde mensen willen de laatste post om een TT te kunnen maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedankt voor je sarcasme schat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, bepaalde mensen willen de laatste post om een TT te kunnen maken.
Juist, je kan toch in het volgende topic weer door gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of er nou een normale post in laatste post word gemaakt of iemand die lapo zegt of andere bullshit, so what dicht gaat hij toch wel.
Net zoals die Biostabiel, die ketting.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
http://www.huis-en-comfor(...)ank-ring.a833.0.html
Hahaha![]()
waaarom zou je dat geloven
Ik ga er meerdere bestellen, val ik extra hard afquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
http://www.huis-en-comfor(...)ank-ring.a833.0.html
Hahaha![]()
waaarom zou je dat geloven
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Inderdaad, die gewoon met zand gevuld was
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga er meerdere bestellen, val ik extra hard af
Magneet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Inderdaad, die gewoon met zand gevuld was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook wel eens gelet op de momenten waarop het wordt uitgezonden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]echt, wat een achterlijk varken ben je als je die ringen koopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Ravenous- het volgende:
Wat een site zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.41 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Ravenous- het volgende:
Wat een site zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
Boerenkool, maar ik begon om kwart over 5, terwijl mn vader en zusje om kwart voor 6 alweer weg moesten.quote:
Hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Boerenkool, maar ik begon om kwart over 5, terwijl mn vader en zusje om kwart voor 6 alweer weg moesten.
Ik heb de eerste 2 weken van augustus vrij genomen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:44 schreef Marco001 het volgende:
podver, ik heb ja vrijgevraagd eind juni van werk voor vakantie, hebben ze me in dat weekend ingedeelt op nachtdienst schijnbaar..tiefusbende.... Njah, morgen maar ff achter aan bellen dan.. Zij zouden mij zowiezo nog bellen over die schade dacht ik, nog steeds niet gedaan..
Ik moet het weekend van 11 juni nog vrij vragen, eidn juni dus en de 1e (volgens mij) 2 weken van augustus voor vakantiesquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 weken van augustus vrij genomen.
Ja, mijn eerste 2 weken van augustus zijn ook voor vakantie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik moet het weekend van 11 juni nog vrij vragen, eidn juni dus en de 1e (volgens mij) 2 weken van augustus voor vakanties
Huh?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef TJDoornbos het volgende:
wie o wie hier kan mij vertellen of Sudoku achter een mod hier jaagt?
Hoezo vraag je dat niet aan hem zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij de sportcrew heeft die hele verhalen over een vrouwelijke mod hier. Dus ik dacht ik vraag het ff na
Dat wordt ie nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef TJDoornbos het volgende:
wie o wie hier kan mij vertellen of Sudoku achter een mod hier jaagt?
Bt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij de sportcrew heeft die hele verhalen over een vrouwelijke mod hier. Dus ik dacht ik vraag het ff na
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]ik ga weer naar SPO, doeg grapjas
De enige vrouwelijke mod hier is toch Nijnja?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij noemt geen naam. Maar we zijn benieuwd.
Hmhm.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
De enige vrouwelijke mod hier is toch Nijnja?
beide toch? Sjors zoekt wat en jij schermt wat af.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, het ging volgens mij over Sjors. Niet Zeroku.
Hmhm.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beide toch? Sjors zoekt wat en jij schermt wat af.
Defineer 'wij'.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef mstr het volgende:
Wij hebben lekkere RenRen- in de aanbieding.
pm sjors maar. Ik ben voorzien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef mstr het volgende:
Wij hebben lekkere RenRen- in de aanbieding.
quote:
Wie is nijnja?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
De enige vrouwelijke mod hier is toch Nijnja?
quote:
Dat blauw konijn.quote:
Was best gezellig toch?quote:
Dunno, ben het alweer vergeten.quote:
Ah joh vroeger ging alles langzaamquote:
Ja achquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
Het enige kutte was dat Fiets opeens onze Sport SC hierheen schopte
jij kan het weten jij komt uit de pre-historie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ah joh vroeger ging alles langzaam
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
Heeft SPO een of andere zwarte pieten fetish?
Hahaaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
Heeft SPO een of andere zwarte pieten fetish?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij kan het weten jij komt uit de pre-historie.
Daarom!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben je al gewend aan de euro rimpelsauriër?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dit is toch ook het topic waar je een euro krijgt als je een lapo hebt?
Als dat was, was ik al multimiljonairquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
ja natuurlijk maar dat hoeft niet toch of welquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja en een tientje per belediging jegens Nijnja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
5469 x 1, hmm.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als dat was, was ik al multimiljonair.
Figuurlijk ofkeursquote:
Nijnja is lievquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:03 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja en een tientje per belediging jegens Nijnja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Muck is te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ha nog iemand waar je de nickname niet van uit kan spreken
Die C hoef je niet uit te spreken hoor, M-U-Kquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ha nog iemand waar je de nickname niet van uit kan spreken
Boven Muck ben je zelfquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Die C hoef je niet uit te spreken hoor, M-U-K
Nee. Hij bedoelt Tam.quote:
Noem me maar gewoon Jeroen ik had een vlaag van verstandsverbijstering toen ik deze username vastlegdequote:
Maak een nieuw account.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon Jeroen ik had een vlaag van verstandsverbijstering toen ik deze username vastlegde
AAAAAAAaaaaaaaaaahh Mokquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Die C hoef je niet uit te spreken hoor, M-U-K
Kijk eens naar de laatste berichten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Puzzel ga eens een bericht posten ipv het forum vol te spammen
Whut, ben jij een Jeroen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon Jeroen ik had een vlaag van verstandsverbijstering toen ik deze username vastlegde
Kan de beste overkomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Voor maar zevenvijfennegentig heb je je eigen Muckquote:
quote:
Altijd al gedacht dat TJ een mensenhandelaar wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor maar zevenvijfennegentig heb je je eigen Muck
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat TJ een mensenhandelaar was
Verkeer jij trouwens in de veronderstelling dat vlaar in iemands koffer meegaat ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de enige echt Muck is niet verkrijgbaar!
Mijn portemonnee vind het ook onterecht.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Verkeer jij trouwens in de veronderstelling dat vlaar in iemands koffer meegaat ofzo?
Vind het ook onterecht dat hij is afgevallen, maar volgens mij is het al definitief.
Deze Icon heb ik al tijdje. Ik moet een nieuwe hebben vrees ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Verkeer jij trouwens in de veronderstelling dat vlaar in iemands koffer meegaat ofzo?
Vind het ook onterecht dat hij is afgevallen, maar volgens mij is het al definitief.
Zolang je Ooijer dr maar niet inzetquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Deze Icon heb ik al tijdje. Ik moet een nieuwe hebben vrees ik
Luna
Kan niet op je mobiel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Hyman het volgende:
Mark, tijd voor 4chan
dan geen koffie voor jouquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef tubacloud het volgende:
ik ben opgefokt, ofja energierijk
en verveeld
ooooooh Koffie..quote:
was ik ook niet van planquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Hyman het volgende:
Jeffrey
http://boards.4chan.org/b/res/232531839
Jailbait!
wie wat hoe waar?quote:
Do it faggot.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Hyman het volgende:
Jeffrey
http://boards.4chan.org/b/res/232531839
Jailbait!
Mag wel als je 2 meter bentquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
Duuudes, Nederland 1. Die chick van Armenië, 2 meter lang maar wel gigantische memmen
ik zou der doenquote:
Maar je zou haar wel doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Van ver weg heeft ze wel wat weg van Cher.
Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.quote:
bruin haarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.
Eindelijk iemand die mij snapt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.
Donkerbruin of zwart ftwquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mij snapt.
De rest valt hier allemaal op bruin of rood ofzo
Wat een coño's hier. Blond is gewoon zoveel lekkerder en mooierquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mij snapt.
De rest valt hier allemaal op bruin of rood ofzo
En dan lichte ogenquote:
Zwart en rood val ik niet op en bruin soms.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wat een coño's hier. Blond is gewoon zoveel lekkerder en mooier
Bruin vind ik soms ook nog wel mooi (met lichte ogen dan) en zwart is echt een gigantische uitzondering.
Rood is gewoon een no-go
Bahbahbahquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Marco001 het volgende:
Bruine krullen inderdaad, of rood met licht krullen.![]()
![]()
Blond is niet echt mijn ding zeg maar.. Liefste rood, dan bruin/zwart
verder heb ik een zwak voor een beetje scene/otaku(tenminste, zo heet dat toch?)![]()
quote:
Kmoet volgende week een foto met Kevin makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lolvo en de lolvo 480 van een klasgenoot
Sommige scenemeisjes zijn echtquote:
Misschien ga ik wel gewoon in mijn eentje de AX wat Nederlandse plekken laten zien als ik niks geregeld kan krijgen met vriendenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef mstr het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet met mijn eigen auto op vakantie ga.
die 480, is een toerbo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lolvo en de lolvo 480 van een klasgenoot
Je gaat toch met Heim een weekje weg ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel gewoon in mijn eentje de AX wat Nederlandse plekken laten zien als ik niks geregeld kan krijgen met vrienden
Kom je dan ook langs Delfzijl??? kennen we een mini-meet doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel gewoon in mijn eentje de AX wat Nederlandse plekken laten zien als ik niks geregeld kan krijgen met vrienden
Wil sowieso naar Limburg en de Afsluitdijk, gewoon paar leuke puntenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kom je dan ook langs Delfzijl??? kennen we een mini-meet doen.
Had je hier maar niet moeten gaan lopen trollen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
post eens door. Dit topic staat al te lang in MyAt bovenin
Bijna 1/3e fout op een fucking leestoets Engelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Jouw cijfer voor Engels ligt tussen 6,8 en 7,6 gebaseerd op een score van 34 uit 49 punten
Ik wil juist alles nog open houdenquote:
Trein denk ik. Of vliegen met Ryanair ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ja, ik meot maar eens de goedkoopste weg naar Berlijn zien te vinden.
Ik wil juist zo'n vakantie waar niks vast staatquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben een lichtelijke controlfreak met zulke dingen.
Vliegen met Ryanair kost inderdaad het minst maar dan moeten we wel eerst in düsseldorf zien te komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Trein denk ik. Of vliegen met Ryanair ofzo.
Liftenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ja, ik meot maar eens de goedkoopste weg naar Berlijn zien te vinden.
Wat ons plan tot nu toe is:quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil juist zo'n vakantie waar niks vast staat..
Trein.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vliegen met Ryanair kost inderdaad het minst maar dan moeten we wel eerst in düsseldorf zien te komen.
Tot nu toe:quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat ons plan tot nu toe is:
- 2 (nachten) dagen Duitsland
- 2-3 (nachten) dagen Praag
- 2 (nachten) dagen andere plaats in Tsjechie
quote:
Het word voor mij iig nog geen Noordkaap trip dit jaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar weet je wat het is, met diegene die gaat, die gaat voor wij weg gaan ook al 2 weken weg.
Dus het moet voor die tijd wel vast staan.
Wat kort steeds joh!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar weet je wat het is, met diegene die gaat, die gaat voor wij weg gaan ook al 2 weken weg.
Dus het moet voor die tijd wel vast staan.
Het ligt er aan, Noordkaap in Noorwegen of in NL?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het word voor mij iig nog geen Noordkaap trip dit jaar.
Ja maar dat kost ook de tiefus veel. Binnenkort moet ik ook al 80 euro betalen voor de trein vanuit Luxemburg.quote:
Noorwegen ofcoursequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het ligt er aan, Noordkaap in Noorwegen of in NL?
Dat gaat mij iets te ver, zeker voor een weekje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Noorwegen ofcourse.. 3100 km enkele reis
Weekje om er te komen, weekje om terug te gaan.. Of gewoon 4 weken gaan roadtrippen daar ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat gaat mij iets te ver, zeker voor een weekje.
Ja, maar dat is natuurlijk behoorlijk duur.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weekje om er te komen, weekje om terug te gaan.. Of gewoon 4 weken gaan roadtrippen daar ofzo
Daarom krijg ik het nu ook niet voor elkaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk behoorlijk duur.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom krijg ik het nu ook niet voor elkaar.. Alleen enkeltje Noordkaap zou al ruim 300 euro aan brandstof kosten als ik gemiddeld 1 op 15 zou halen
Ja, het worden 2-3 nachten.quote:
Gewoon het maximale lenen.quote:
HAHAHA IK TOT DINSDAG LEKKER PUHHHHquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme zeg, iedereen klaar. En ik mag lekker leren voor maandag.
Lekker tactisch ookquote:
Nu kunnen wij niet smsen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik ging per ogneluk mijn vader bellen (yay touch screen) en nu is mijn 40 cent beltegoed die ik wilde bewaren ook op.
Echt kut.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HAHAHA IK TOT DINSDAG LEKKER PUHHHH
of je eignen peugeotquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef mstr het volgende:
Ik mag van mijn oom ook zijn Mercedes meenemen
[ afbeelding ]
Maar ik neem wel onze eigen Golf mee.
Nee want vijf dagen vrij om Grieks te leren. Wat boeit mij het nou dat anderen vrij zijn, ik ben een doorzetterrrrrr. Bovendien vieren wij straks veel harder feest omdat wij nog moesten bikkelen.quote:
Ik heb aircoquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
1:15 benzine vs. 1:20-22 diesel.
¤1,55 vs ¤1,20.
Arko vs airco.
Do I need to say more?
SAY MORE!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
1:15 benzine vs. 1:20-22 diesel.
¤1,55 vs ¤1,20.
Arko vs airco.
Do I need to say more?
Achteraf had ik beter 200 euro meer uit kunnen geven en eentje met airco kunnen kopen, maar ach, achteraf hè.quote:
Djiez je bent gek dat je dat niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Achteraf had ik beter 200 euro meer uit kunnen geven en eentje met airco kunnen kopen, maar ach, achteraf hè.
Ja, ik twee om M&O te lerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want vijf dagen vrij om Grieks te leren. Wat boeit mij het nou dat anderen vrij zijn, ik ben een doorzetterrrrrr. Bovendien vieren wij straks veel harder feest omdat wij nog moesten bikkelen.
Heerlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh had ik al gementioned dat ik een TWEEPERSOONSbed heb straks?
Op welke manier?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe moeilijk zou t zijn om de auto zelf een check-up te geven?
Ik heb gelukkig wel een aantal vrienden die nog Frans hebben en een andere vriendin heeft ook Grieks, dus ik sta niet alleen. Maar het is wel positief want je kan straks denk ik 100 keer meer genieten van dat jij ook eindelijk klaar bent. Tenminste. Dat heb ik dan. Maar goed ik snap je oko wel. Het komt wel goeeed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik twee om M&O te leren. En dat laatste mja, zij zijn vanavond al naar Eindhoven
Zoiets, gewoon een kleine beurt ofzo?quote:
http://auto-en-vervoer.in(...)de-kleine-beurt.htmlquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoiets, gewoon een kleine beurt ofzo?
Jaaa en allemaal kussens neergooien en daar op neerploffen als ik thuis kom.quote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaa en allemaal kussens neergooien en daar op neerploffen als ik thuis kom.![]()
Ik kan niet wachten.
Is dat alles? Zo ongeveer een standaard check die sommigen ééns per jaar door een garage laten uitvoeren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
http://auto-en-vervoer.in(...)de-kleine-beurt.html
Ja, dát is dus een kleine beurt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat alles? Zo ongeveer een standaard check die sommigen ééns per jaar door een garage laten uitvoeren?
Jezus, dat kan zowat iedere idioot welquote:
Ja, maar je vering controleren is toch lastig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jezus, dat kan zowat iedere idioot wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |