quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:12 schreef MarkM het volgende:
Tevens zouden ze dat nazi-gedrag ook moeten noten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:12 schreef MarkM het volgende:
Tevens zouden ze dat nazi-gedrag ook moeten noten.
quote:
quote:
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
Oh ik heb echt een note gekregenWat is dat voor een ongein, in de KLB SC maakt men ook altijd de laatste paar posts gewoon vol op zo'n wijze
Voor de tijd dat ik hier was dan maar okequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.
Maar waarom eigenlijk? Heeft iemand er last van?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.
Ik niet, ik heb er ook eentje bij voor 2 topics terug dat ik even de lapo maakte met lapo er inquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk? Heeft iemand er last van?
Ik heb er ook geen last van. Misschien moeten we een poll openen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of er nou een normale post in laatste post word gemaakt of iemand die lapo zegt of andere bullshit, so what dicht gaat hij toch wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb er ook eentje bij voor 2 topics terug dat ik even de lapo maakte met lapo er in
Vind het maar diep triest eigenlijk
Ja, bepaalde mensen willen de laatste post om een TT te kunnen maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedankt voor je sarcasme schat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, bepaalde mensen willen de laatste post om een TT te kunnen maken.
Juist, je kan toch in het volgende topic weer door gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of er nou een normale post in laatste post word gemaakt of iemand die lapo zegt of andere bullshit, so what dicht gaat hij toch wel.
Net zoals die Biostabiel, die ketting.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
http://www.huis-en-comfor(...)ank-ring.a833.0.html
Hahaha![]()
waaarom zou je dat geloven
Ik ga er meerdere bestellen, val ik extra hard afquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
http://www.huis-en-comfor(...)ank-ring.a833.0.html
Hahaha![]()
waaarom zou je dat geloven
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Inderdaad, die gewoon met zand gevuld was
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga er meerdere bestellen, val ik extra hard af
Magneet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Inderdaad, die gewoon met zand gevuld was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook wel eens gelet op de momenten waarop het wordt uitgezonden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]echt, wat een achterlijk varken ben je als je die ringen koopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Ravenous- het volgende:
Wat een site zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.41 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Ravenous- het volgende:
Wat een site zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
Boerenkool, maar ik begon om kwart over 5, terwijl mn vader en zusje om kwart voor 6 alweer weg moesten.quote:
Hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Boerenkool, maar ik begon om kwart over 5, terwijl mn vader en zusje om kwart voor 6 alweer weg moesten.
Ik heb de eerste 2 weken van augustus vrij genomen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:44 schreef Marco001 het volgende:
podver, ik heb ja vrijgevraagd eind juni van werk voor vakantie, hebben ze me in dat weekend ingedeelt op nachtdienst schijnbaar..tiefusbende.... Njah, morgen maar ff achter aan bellen dan.. Zij zouden mij zowiezo nog bellen over die schade dacht ik, nog steeds niet gedaan..
Ik moet het weekend van 11 juni nog vrij vragen, eidn juni dus en de 1e (volgens mij) 2 weken van augustus voor vakantiesquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 weken van augustus vrij genomen.
Ja, mijn eerste 2 weken van augustus zijn ook voor vakantie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik moet het weekend van 11 juni nog vrij vragen, eidn juni dus en de 1e (volgens mij) 2 weken van augustus voor vakanties
Huh?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef TJDoornbos het volgende:
wie o wie hier kan mij vertellen of Sudoku achter een mod hier jaagt?
Hoezo vraag je dat niet aan hem zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij de sportcrew heeft die hele verhalen over een vrouwelijke mod hier. Dus ik dacht ik vraag het ff na
Dat wordt ie nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef TJDoornbos het volgende:
wie o wie hier kan mij vertellen of Sudoku achter een mod hier jaagt?
Bt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij de sportcrew heeft die hele verhalen over een vrouwelijke mod hier. Dus ik dacht ik vraag het ff na
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]ik ga weer naar SPO, doeg grapjas
De enige vrouwelijke mod hier is toch Nijnja?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij noemt geen naam. Maar we zijn benieuwd.
Hmhm.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
De enige vrouwelijke mod hier is toch Nijnja?
beide toch? Sjors zoekt wat en jij schermt wat af.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, het ging volgens mij over Sjors. Niet Zeroku.
Hmhm.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beide toch? Sjors zoekt wat en jij schermt wat af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |