Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.quote:
bruin haarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.
Eindelijk iemand die mij snapt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.
Donkerbruin of zwart ftwquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mij snapt.
De rest valt hier allemaal op bruin of rood ofzo
Wat een coņo's hier. Blond is gewoon zoveel lekkerder en mooierquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mij snapt.
De rest valt hier allemaal op bruin of rood ofzo
En dan lichte ogenquote:
Zwart en rood val ik niet op en bruin soms.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wat een coņo's hier. Blond is gewoon zoveel lekkerder en mooier
Bruin vind ik soms ook nog wel mooi (met lichte ogen dan) en zwart is echt een gigantische uitzondering.
Rood is gewoon een no-go
Bahbahbahquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Marco001 het volgende:
Bruine krullen inderdaad, of rood met licht krullen.![]()
![]()
Blond is niet echt mijn ding zeg maar.. Liefste rood, dan bruin/zwart
verder heb ik een zwak voor een beetje scene/otaku(tenminste, zo heet dat toch?)![]()
quote:
Kmoet volgende week een foto met Kevin makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lolvo en de lolvo 480 van een klasgenoot
Sommige scenemeisjes zijn echtquote:
Misschien ga ik wel gewoon in mijn eentje de AX wat Nederlandse plekken laten zien als ik niks geregeld kan krijgen met vriendenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef mstr het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet met mijn eigen auto op vakantie ga.
die 480, is een toerbo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lolvo en de lolvo 480 van een klasgenoot
Je gaat toch met Heim een weekje weg ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel gewoon in mijn eentje de AX wat Nederlandse plekken laten zien als ik niks geregeld kan krijgen met vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |