Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.quote:
bruin haarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.
Eindelijk iemand die mij snapt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar een uitzondering kan altijd.
Donkerbruin of zwart ftwquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mij snapt.
De rest valt hier allemaal op bruin of rood ofzo
Wat een coño's hier. Blond is gewoon zoveel lekkerder en mooierquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mij snapt.
De rest valt hier allemaal op bruin of rood ofzo
En dan lichte ogenquote:
Zwart en rood val ik niet op en bruin soms.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wat een coño's hier. Blond is gewoon zoveel lekkerder en mooier
Bruin vind ik soms ook nog wel mooi (met lichte ogen dan) en zwart is echt een gigantische uitzondering.
Rood is gewoon een no-go
Bahbahbahquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Marco001 het volgende:
Bruine krullen inderdaad, of rood met licht krullen.![]()
![]()
Blond is niet echt mijn ding zeg maar.. Liefste rood, dan bruin/zwart
verder heb ik een zwak voor een beetje scene/otaku(tenminste, zo heet dat toch?)![]()
quote:
Kmoet volgende week een foto met Kevin makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lolvo en de lolvo 480 van een klasgenoot
Sommige scenemeisjes zijn echtquote:
Misschien ga ik wel gewoon in mijn eentje de AX wat Nederlandse plekken laten zien als ik niks geregeld kan krijgen met vriendenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef mstr het volgende:
Ik vind het jammer dat ik niet met mijn eigen auto op vakantie ga.
die 480, is een toerbo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lolvo en de lolvo 480 van een klasgenoot
Je gaat toch met Heim een weekje weg ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel gewoon in mijn eentje de AX wat Nederlandse plekken laten zien als ik niks geregeld kan krijgen met vrienden
Kom je dan ook langs Delfzijl??? kennen we een mini-meet doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel gewoon in mijn eentje de AX wat Nederlandse plekken laten zien als ik niks geregeld kan krijgen met vrienden
Wil sowieso naar Limburg en de Afsluitdijk, gewoon paar leuke puntenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kom je dan ook langs Delfzijl??? kennen we een mini-meet doen.
Had je hier maar niet moeten gaan lopen trollen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
post eens door. Dit topic staat al te lang in MyAt bovenin
Bijna 1/3e fout op een fucking leestoets Engelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Jouw cijfer voor Engels ligt tussen 6,8 en 7,6 gebaseerd op een score van 34 uit 49 punten
Ik wil juist alles nog open houdenquote:
Trein denk ik. Of vliegen met Ryanair ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ja, ik meot maar eens de goedkoopste weg naar Berlijn zien te vinden.
Ik wil juist zo'n vakantie waar niks vast staatquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben een lichtelijke controlfreak met zulke dingen.
Vliegen met Ryanair kost inderdaad het minst maar dan moeten we wel eerst in düsseldorf zien te komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Trein denk ik. Of vliegen met Ryanair ofzo.
Liftenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ja, ik meot maar eens de goedkoopste weg naar Berlijn zien te vinden.
Wat ons plan tot nu toe is:quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil juist zo'n vakantie waar niks vast staat..
Trein.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Vliegen met Ryanair kost inderdaad het minst maar dan moeten we wel eerst in düsseldorf zien te komen.
Tot nu toe:quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat ons plan tot nu toe is:
- 2 (nachten) dagen Duitsland
- 2-3 (nachten) dagen Praag
- 2 (nachten) dagen andere plaats in Tsjechie
quote:
Het word voor mij iig nog geen Noordkaap trip dit jaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar weet je wat het is, met diegene die gaat, die gaat voor wij weg gaan ook al 2 weken weg.
Dus het moet voor die tijd wel vast staan.
Wat kort steeds joh!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar weet je wat het is, met diegene die gaat, die gaat voor wij weg gaan ook al 2 weken weg.
Dus het moet voor die tijd wel vast staan.
Het ligt er aan, Noordkaap in Noorwegen of in NL?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het word voor mij iig nog geen Noordkaap trip dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |