Ja maar dat kost ook de tiefus veel. Binnenkort moet ik ook al 80 euro betalen voor de trein vanuit Luxemburg.quote:
Noorwegen ofcoursequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het ligt er aan, Noordkaap in Noorwegen of in NL?
Dat gaat mij iets te ver, zeker voor een weekje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Noorwegen ofcourse.. 3100 km enkele reis
Weekje om er te komen, weekje om terug te gaan.. Of gewoon 4 weken gaan roadtrippen daar ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat gaat mij iets te ver, zeker voor een weekje.
Ja, maar dat is natuurlijk behoorlijk duur.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weekje om er te komen, weekje om terug te gaan.. Of gewoon 4 weken gaan roadtrippen daar ofzo
Daarom krijg ik het nu ook niet voor elkaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk behoorlijk duur.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom krijg ik het nu ook niet voor elkaar.. Alleen enkeltje Noordkaap zou al ruim 300 euro aan brandstof kosten als ik gemiddeld 1 op 15 zou halen
Ja, het worden 2-3 nachten.quote:
Gewoon het maximale lenen.quote:
HAHAHA IK TOT DINSDAG LEKKER PUHHHHquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme zeg, iedereen klaar. En ik mag lekker leren voor maandag.
Lekker tactisch ookquote:
Nu kunnen wij niet smsen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik ging per ogneluk mijn vader bellen (yay touch screen) en nu is mijn 40 cent beltegoed die ik wilde bewaren ook op.
Echt kut.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HAHAHA IK TOT DINSDAG LEKKER PUHHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |