quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef zovty het volgende:
Tuttut, je hebt 't wel over mijn neuksletje he?
zijn moeder is zijn vriendin nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
AP, was jij niet ook iemand die graag zijn vriendin uitschold?
ik ga haar geen kankersnol noemen, maar verder zeker wetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Zeg het in het gezicht van die kankersnol van je.
dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Zeg het in het gezicht van die kankersnol van je.
quote:nog wel eens een biertje of whiskytje drink
Dit doet dan weer iets heel anders vermoeden.quote:en zelf net zo hard drinken.
Ik hield wel van ruzie ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
AP, was jij niet ook iemand die graag zijn vriendin uitschold?
OP gequotequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Yreal het volgende:
Beetje janken omdat ik nog wel eens een biertje of whiskytje drink met een achtergrond van alcoholisme. Ondertussen wel roken,blowen en zelf net zo hard drinken.
Waarschijnlijk bedoelt hij die van zijn oudersquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Homdeck het volgende:
TS is 19 en heeft een alcoholisten achtergrond? goed bezig jongen.
Hypocriete kankersnollenneuker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:19 schreef Yreal het volgende:
ik ga haar geen kankersnol noemen, maar verder zeker weten
Geen wonder dat jij dit draadje ontdekt hebt!quote:
CCquote:
Vertelquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij dit draadje ontdekt hebt!![]()
[..]
CC
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Homdeck het volgende:
TS is 19 en heeft een alcoholisten achtergrond? goed bezig jongen.
Wat zij zeggen dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
A.u.b. geen kinderen maken TS. Please. Thanks.
Die kankersnol van 'm heeft 'm onder tafel gezopen.quote:
Van mij mag je! Hoe kwam je bij dit draadje en waarom de -soort zoekt soort- opmerking? Ik bedoel wat sprak je zo aan dat je dit draadje overal neer moest kwakken?quote:
AT, common sense, overal?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van mij mag je! Hoe kwam je bij dit draadje en waarom de -soort zoekt soort- opmerking? Ik bedoel wat sprak je zo aan dat je dit draadje overal neer moest kwakken?
Ik zie daar een lekker stukje vleesch!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een standaard Relatieplanet foto'tje... kan ze mooi hendig sjiek kopieren iig
En krijgen ze een verlepte kop van. Maar verder terechte klacht hoor!quote:
Biefquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie daar een lekker stukje vleesch!
Dus je voelt je of wel een beetje verbonden met TS of meer met zijn snolleke? Of kan je je in beiden vinden?quote:
Hebben jullie al over kinderen nagedacht? Jullie lijken mij namelijk een schitterend stel en geweldige ouders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Yreal het volgende:
Beetje janken omdat ik nog wel eens een biertje of whiskytje drink met een achtergrond van alcoholisme. Ondertussen wel roken,blowen en zelf net zo hard drinken.
Niet echt, is dat een vereiste? Ik vond het wel een pakkende TTquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je voelt je of wel een beetje verbonden met TS of meer met zijn snolleke? Of kan je je in beiden vinden?
Wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:35 schreef einschtein het volgende:
TS heeft een snol als vriendin.
*kankersnol* dus (woorden TS)quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie haar drinken dan en dat met zijn achtergrond!
Wat een ongevoelig vod.
Das geen kankersnol... Das een typsloerie!quote:
Je lult dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
nee vraag maar aan je heerenveense vriendinnetjes.
boven of onder, of werkt dat overal?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou ze ook al kaal zijn van de chemo?
Wat heb je toch een goed hart.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Jezelf baas noemen.![]()
Ik doe een TR want dit is niet meer leuk voor de TS.
Daar heb je wel een gevoelig punt te pakken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens moet ik wel even melden dat die gast die hier kwam aanzetten met de hyves van TS' vriendin een kankerlijer is.
Ze kennen elkaar van de afdeling oncologie!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens moet ik wel even melden dat die gast die hier kwam aanzetten met de hyves van TS' vriendin een kankerlijer is.
Wie zegt dat dat de vriendin van TS is btw?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat foldertje van de Ice Tea op tafel en de blote voetjes maken het helemaal af. Livin' on the edge. With the kankersnol natuurlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk 'm zijn alcoholische jeugdzonden onder ogen zien.
Or are you just happy to see your cancer bitch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:39 schreef Noek het volgende:
Heb je een fles drank in je broekzak zitten?
En vervolgens keihard aan de zuip gaan. Whisky, vodka, Ouwe klare!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef Koeketrommel het volgende:
Ze moet niet zo bitchen.
Zelf alles doen wat 'God' verboden heeft en en zeiken op je vriend omdat hij ook drinkt.
Dumpen die handel!
ja want dat was vast niet geheel uit frustratie en opwindingquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef ynuhh het volgende:
Je vriendin een 'kankersnol' noemen vind ik ook niet bepaald oké.
Leuk om te horen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vervolgens keihard aan de zuip gaan. Whisky, vodka, Ouwe klare!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb dit topic trouwens niet echt doorgestuurd aan dat meisje hoorTS en z'n chick mogen hun relatieperikelen lekker met z'n tweetjes uitzoeken.
Dat ontken ik niet...quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat was vast niet geheel uit frustratie en opwinding_!
hypocriet gejank
mja de hyves doorspelen is natuurlijk wel nsb maar wel erg vermakelijk
en lamon kom er maar in met
had ie moeten bedenken voordat ie zn fok profiel invuldequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
Ik denk dat niemand het leuk zou vinden als al je persoonlijke info hier op FOK! komt te staan..
Iedereen is toch kind van God?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet spotten met God graag! Kan die er wat aan doen dat die kankersnollen aan de drugs en foute vriendjes gaan! Je hebt de vrijheid om zelf als tokkie te leven. Dat is het grote geschenk Gods! Amen!
Oke, vertel wat je weet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Denk wat je wil schatje. Smeek anders, ook daar houd je van hoorde ik.
Hahahaha.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Joran-Joran het volgende:
Speltip 18: zet nooit persoonlijke informatie in je profiel op Fok
quote:
Daar pleegt ie incest mee. De ouwe snoeper.quote:
goed maar toch ook wel jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb dit topic trouwens niet echt doorgestuurd aan dat meisje hoorTS en z'n chick mogen hun relatieperikelen lekker met z'n tweetjes uitzoeken.
Je hebt dus haar Hyves gepost in de hoop dat iemand anders dat zou doen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
Die lust ze wel ja. Maar inmiddels zit ik bijna in verhaallijn nummer twee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar pleegt ie incest mee. De ouwe snoeper.
Dit, ts zit em flink te knijpen nuquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
TS fietst nu keihard naar zijn vriendin en probeert het uit te leggen voor ie echt faalt.
oh. bah.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
meeste mensen openen dan niet een topic speciaal om hun vriending *kankersnol* te noemen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen vervloekt wel eens iemand uit pure frustratie, dat lucht gewoon op, niks mis mee
Maar niet iedereen doet dat openbaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen vervloekt wel eens iemand uit pure frustratie, dat lucht gewoon op, niks mis mee
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
meeste mensen openen dan niet een topic speciaal om hun vriending *kankersnol* te noemen.
Mijn inziens getuigt dat niet van goede smaak...
wie doet het alsnog?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
voor goede smaak moet je ook niet op fok komen, wel voor vermaakquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
meeste mensen openen dan niet een topic speciaal om hun vriending *kankersnol* te noemen.
quote:
Nee dat vind ik net één stap te ver gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt dus haar Hyves gepost in de hoop dat iemand anders dat zou doen?
Ik noem mn vriendin nog liever 'kankersnol' dan 'vriending'quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik raak die vriendingen altijd kwijt. Ondingen zijn het!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik noem mn vriendin nog liever 'kankersnol' dan 'vriending'
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nee dat vind ik net één stap te ver gaanDenk dat TS er alleen wel flink van geschrokken is gezien het feit dat hij hier geen woord meer gepost heeft
juich maar niet te hardquote:
Die kankersnol heeft alle lijm al opgesnoven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:56 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER NOG JEROEN JE MOET EEN RELATIE LIJMEN!!!!!!!!!!111
Pinkpopquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heb jij belangstelling dan, of wil je gewoon graag mee naar pinkpop?
Wat is dat voor freaky smiley?quote:
huilach-kotssmiley-van-de-zjikantquote:
Dat is de 2 seconden na een deepthroat smiliey!quote:
Waarmee ze aangeeft hard te willen werken voor haar pinkpop kaartje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is de 2 seconden na een deepthroat smiliey!
Hoeveel is je vriendin je waard als je haar in het openbaar kankersnol noemt...quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik noem mn vriendin nog liever 'kankersnol' dan 'vriending'
vriending is ook wel diep triest hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hoeveel is je vriendin je waard als je haar in het openbaar kankersnol noemt...
Zo zou ik het, als begenadigt amateur antropoloog, absoluut interpreteren ja!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef NotYou het volgende:
Waarmee ze aangeeft hard te willen werken voor haar pinkpop kaartje?
Wanneer komt die in plaats van dat suffe vlaggetje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is de 2 seconden na een deepthroat smiliey!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer komt die in plaats van dat suffe vlaggetje?
quote:
quote:
Tot kotsens toe !quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:12 schreef jan1988 het volgende:
Ik had vorig jaar ook zo'n sexbuddy die af en toe blowde. Wauw wat worden die geil als je een lekkere hasjpit met ze rookt zeg.. het beste nog een paar wijntjes er achteraan, en gaan met die banaan!
loop niet zo te bitchen zeg, kankersnolquote:
Je moet je hypocriete kutkop houden of ik drink je onder tafel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:24 schreef Jumparound het volgende:
loop niet zo te bitchen zeg, kankersnol
je stampt nu heel hard op mn verledenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet je hypocriete kutkop houden of ik drink je onder tafel.
nsb'erquote:
Jankhomo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:28 schreef Jumparound het volgende:
je stampt nu heel hard op mn verleden
Boehoe, ik ga een topic openen
wat je zegt ben je zelluf, en nog steeds een kankersnol, kankersnol
Heil Hert!quote:
nouquote:
TSquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Yreal het volgende:
Schenk er voor mij ook maar eentje in dan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:33 schreef Jumparound het volgende:
nou
* Jumparound naar de drank grijpt
Barbaar!quote:
Hou je bek, kankersnol! Ben blij dat ik er geen jus d'orange doorheen flikker. Of cranberrysap.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
Hou je bek, kankersnol! Ben blij dat ik er geen jus d'orange doorheen flikker. Of cranberrysap.
Dan is het haar eigen schuld, had ze maar geen kankersnol moeten zijn. En was het maar een neger!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:16 schreef SicSicSics het volgende:
Dus als er een meisje is verkracht dan zeg jij:
Hou je bek, kankersnol! Ben blij dat het geen neger was. Of een fransman.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Dan is het haar eigen schuld, had ze maar geen kankersnol moeten zijn. En was het maar een neger!
VUILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet je hypocriete kutkop houden of ik drink je onder tafel.
Je komt helaas een beetje te laat binnenvallen, die zijn allemaal verwijderd door zquingquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:59 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom is er nog niet om pics gevraagd?
Die zijn allemaal al verwijdert en alles.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:59 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom is er nog niet om pics gevraagd?
Kom op zeg, het is sneu voor die gozer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al verwijdert en alles.Trieste zooi hier. Toen dat niet gebeurde kon je hier nog wel lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |