Geen wonder dat jij dit draadje ontdekt hebt!quote:
CCquote:
Vertelquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij dit draadje ontdekt hebt!![]()
[..]
CC
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Homdeck het volgende:
TS is 19 en heeft een alcoholisten achtergrond? goed bezig jongen.
Wat zij zeggen dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
A.u.b. geen kinderen maken TS. Please. Thanks.
Die kankersnol van 'm heeft 'm onder tafel gezopen.quote:
Van mij mag je! Hoe kwam je bij dit draadje en waarom de -soort zoekt soort- opmerking? Ik bedoel wat sprak je zo aan dat je dit draadje overal neer moest kwakken?quote:
AT, common sense, overal?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van mij mag je! Hoe kwam je bij dit draadje en waarom de -soort zoekt soort- opmerking? Ik bedoel wat sprak je zo aan dat je dit draadje overal neer moest kwakken?
Ik zie daar een lekker stukje vleesch!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een standaard Relatieplanet foto'tje... kan ze mooi hendig sjiek kopieren iig
En krijgen ze een verlepte kop van. Maar verder terechte klacht hoor!quote:
Biefquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie daar een lekker stukje vleesch!
Dus je voelt je of wel een beetje verbonden met TS of meer met zijn snolleke? Of kan je je in beiden vinden?quote:
Hebben jullie al over kinderen nagedacht? Jullie lijken mij namelijk een schitterend stel en geweldige ouders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Yreal het volgende:
Beetje janken omdat ik nog wel eens een biertje of whiskytje drink met een achtergrond van alcoholisme. Ondertussen wel roken,blowen en zelf net zo hard drinken.
Niet echt, is dat een vereiste? Ik vond het wel een pakkende TTquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je voelt je of wel een beetje verbonden met TS of meer met zijn snolleke? Of kan je je in beiden vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |